حداقل حدنصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 98

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه حداقل حدنصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از حداقل نمره زبان برای آزمون جامع دانشگاه آزاد 98 به عنوان حد نصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری مطلع می شوید. دستورالعمل ارزیابی و بخشنامه جديد نمره آزمون ept مقطع دكتري 98 را در این صفحه مشاهده می کنید. عیدی رئیس دانشگاه آزاد به دانشجویان دکترای تخصصی و داوطلبین آزمون EPT این است که دانشجویان با نمره 40 می توانند رساله بنویسند. قبولی در آزمون جامع دکتری ابطال نخواهد شد، زمان ارائه نمره نهایی آزمون EPT تا زمان دفاع از رساله می باشد.

حداقل حدنصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد سال 98

حد نصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری به عنوان حداقل نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی برای دکتری تخصصی 98 براساس شیوه نامه دستورالعمل ارزیابی جامع و حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی به شرح زیر است:
** دانشگاه آزاد با هدف رفع مشکلات دانشجویان دوره دکتری تخصصی در خرداد 98 مقرر گردید نمره ارزیابی دکتری برای دانشجویانی که نمره قبولی کسب کرده اند، دارای اعتبار بوده و در کارنامه ثبت شود.  این دانشجویان مجاز به اخذ و ثبت رساله می باشند.
** دانشجویان ورودی 98 به بعد لازم است در نیمسال اول سال شروع به تحصیل (سال ورود به دانشگاه)، گواهی زبان مورد تایید دانشگاه را ارائه کنند. نمره گواهی باید مطابق با جدول زیر باشد. در غیر این صورت باید در آزمون تعیین سطح زبان شرکت کنید. این آزمون متناسب با سطح در دوره های زبان دانشگاه آزاد است. این داشنجویان مشروط به ارائه این مدرک امکان شرکت در آزمون را خواهند داشت.
حداقل حدنصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری

جدول حداقل جد نصاب نمره زبان انگلیسی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

نام آزمون حداقل نمره مشروط برای شرکت در آزمون جامع حداقل نمره قابل قبول برای دفاع نهایی از رساله
EPT-IAU 40 50
TOEFEL 52 65
TOEFEL -PAPER BASE 400 500
MCHE 20 50
TOLIMO 200 500
IELTS 2/8 6
** دانشجویانی که در کارنامه ایشان نمره قبولی آزمون دکتری ثبت شده است و 80% نمره قبولی زبان را کسب نموده اند ، می توانند تا قبل از رساله نمره قبولی زبان را برابر ضوابط دانشگاه ارائه کنند.
** دانشجویانی که در کارنامه ایشان نمره قبولی آزمون دکتری ثبت شده است و 80% نمره قبولی زبان را کسب نموده اند ، باید همزمان با اخذ و ثبت رساله در دوره های زبان مورد تایید دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. ثبت نام و اخذ رساله در نیمسال بعد مشروط به کسب نمره قبولی یا قبول مشروط زبان از جدول ابلاغی موجود در همین صفحه می باشد، در غیر این صورت نیمسال مربوطه مرخصی با احتساب در سنوات تحصیل و با دریافت 25% شهریه ثابت دانشگاه آزاد می باشد.
** دانشجویان ورودی 97 دانشگاه آزاد و پیش از آن که آزمون جامع دکتری آزاد را اخذ نموده اند، و یا می خواهند اخذ کنند، ولی نمره زبان مورد تایید دانشگاه را ارائه نکرده اند، می توانند در آزمون جامع دکتری آزاد شرکت کنند. اگر این گروه از داوطلبان قبول شوند، باید همزمان با اخذ و ثبت رساله در دوره های زبان مورد تایید دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند.
 

جهت مشاوره در زمینه حداقل حدنصاب نمره زبان برای آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید