جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 99 در 25خرداد 99 اعلام شد. این مقاله راهنمای نحوه مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی 99 است. داوطلبان به 4روش میتوانند اعتراض به آزمون نظام مهندسی بهمن 99 را پیگیری نمایند. نتایج این آزمون در 26 اردیبهشت ماه 99 منتشر شد. داوطلبانی که فرم مربوط به اعلام کتبی اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99 را تکمیل نموده اند، می توانند از نتایج بررسی مطلع شوند.

مشاهده جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 99

مشاهده جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 99 فقط برای داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده اند و اعتراض کتبی خود را به صورت پستی ارسال نموده اند، امکانپذیر است. زمان مشاهده نتایج اعتراض به آزمون نظام مهندسی از تاریخ 99/03/25 آغاز شد.

نتایج درخواست بازنگری نسبت به نتایج آزمون نظام مهندسی به صورت کارنامه روی سایت inbr.ir اعلام نتایج قرار گرفت. به درخواست هایی که بعد از تاریخ مقرر تحویل پست داده شده است و یا اطلاعات کامل روی پاکت درج نگردیده بود ،رسیدگی نشده است.

برای مشاهده نتایج اعتراض آزمون مهندسی 99 ، از چهار روش می توانید اقدام نمایید. روش اول با استفاده از طلاعات شخصی داوطلب شامل نام خانوادگی ، شماره شناسنامه . سال تولد و روش دوم از طریق وارد کردن شماره ملی، شماره شناسنامه و سال تولد انجام می شود.

روش سوم جستجو براساس شماره داوطلبی و روش چهارم دریافت جواب اعتراضات نظام مهندسی 99 صورت تلفنی می باشد. داوطلبان در روش چهارم می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرند و از نتایج اعتراضات آزمون نظام مهندسی بهمن 99 مطلع شوند.

جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن

داوطلبان آزمون نظام مهندسی برای اطلاع از جواب اعتراضات به نتایج آزمون نظام مهندسی میتوانند با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. کارنامه نتایج اعتراض به آزمون را از طریق تماس با کارشناسان این سامانه دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه جواب اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید