جمع بندی ریاضی کنکور سراسری 99

جمع بندی ریاضی کنکور 99

جهت مشاوره در زمینه جمع بندی ریاضی کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جمع بندی ریاضی کنکور سراسری 99 برای کسانی که هنوز اقدام به این کار نکردند به ظاهر کاری دشوار و پیچیده می آید، اما می توان با انتخاب درست مباحث و روش صحیح جمع بندی درصد پاسخ های صحیح ریاضیات در کنکور سراسری 99 را از 10 درصد به 30 درصد ارتقا داد و این به معنای جهش چشمگیر در رتبه و تراز شما خواهد بود.

فرصت زیادی تا پایان انتظار برای کنکور سراسری 99 باقی نمانده است و دانش آموزان در این مرحله مشغول جمع بندی دانسته های خود هستند. با توجه به اینکه جمع بندی زیرگروه های آزمایشی و قواعد مربوط به آن با یکدیگر تفاوت دارد در این مقاله به جمع بندی ریاضیات در کنکور 99 خواهیم پرداخت.

در رشته ریاضی از مباحث ریاضیات 55 سوال و در رشته تجربی 30 سوال مطرح میشودکه به دلیل میانگین پایینی که داوطلبین در دروس ریاضیات دارند، پاسخ به 30 درصد از سوالات می تواند شما رادر زمره داوطلبان برتر کنکور سراسری قرار دارد.

جمع بندی مباحث مهم ریاضی در کنکور سراسری 99

در کنکور سراسری 99 مباحث مهم ریاضی شامل تابع، مثلثات، دنباله ها، حد و پیوستگی، مشتق و کاربرد مشتق، آمار و احتمال، هندسه و هندسه تحلیلی (بردار و ماتریس) می‌باشد که در مجموع داوطلب می بایست به 55 سوال از بخش ریاضیات پاسخ دهند. پیشنهاد می کنیم به ترتیب موارد ذکر شده را در اولویت مطالعه و جمع بندی خود قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص جمع بندی مباحث مهم ریاضی در کنکور سراسری 99 می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان سایت صدای مشاوران به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و از جزئیات سامانه آموزش عالی الکترونیک  مطلع شوید.

توابع در کنکور ریاضی

توابع را می توان یکی از ساده ترین و جذاب ترین بخش های ریاضیات در کنکور سراسری نامید که برای داوطلبانی که به تازگی قرار است جمع‌بندی را آغاز کنند شروع مناسبی است. تابع را از شناخت تابع شروع کرده و در ادامه، دامنه و برد، ترکیب توابع و اعمال جبری روی آن، وارون تابع، یک به یک و برای داوطلبان رشته ریاضی توابع صعودی و نزولی بسیار پر اهمیت می باشد. در کنکور سراسری همواره سوالاتی از انتقال توابع مشاهده شده ست.

 توابع درجه ۲ و قدر مطلق می توانند پیشنهاد بعدی ما برای شروع مطالعه و جمع بندی ریاضیات در کنکور سراسری باشد. اما اگر در دروس ریاضی تسلط کافی ندارید پیشنهاد میکنیم بخش توابع جز صحیح و لگاریتمی را در زمان باقی مانده حذف نمایید. البته داوطلبینی که تحصیل آنها در نظام قدیم بوده است و قرار است در کنکور سراسری به سوالات نظام قدیم پاسخ دهند، در بخش سوالات انتگرال به جز صحیح احتیاج پیدا خواهند کرد.

 حذف مثلثات در کنکور ریاضی

بسیاری از داوطلبینی که تسلط کافی بر بخش مثلثات ندارند، گمان می کنند بهتر است به صورت کلی این بخش را حذف نموده و تمرکز خود را بر روی سایر سرفصل های دروس ریاضی بگذارند. اما به نظر می‌رسد هر ساله تعدادی از سوالات بسیار ساده از بخش مثلثات طراحی می شود، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم بررسی اجمالی نسبت به مثلثات در کنکور ریاضی داشته باشد و اصول اولیه آن را فرا بگیرید در صورت طراحی سوالات ساده از این بخش، از پاسخگویی باز نمایید.

حد و پیوستگی و مشتق در کنکور سراسری ریاضی

حد و پیوستگی را می توان مانند توابع جزء سرفصل‌های روان و مورد علاقه دانش آموزان دسته بندی نمود و به دلیل اهمیت بالای آن علی الخصوص در بخش سوالات رفع ابهام در این فرصت باقی مانده مطالعه آن را ضروری تر می کند. زیر سوالات این بخش با درصد احتمال بسیار بالایی قابل پیش بینی هستند.

در فرصت باقی مانده اگر توانستید بخش حد و پیوستگی را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیشنهاد می کنیم بخش های مشتق ضمنی و مشتق چپ و راست و همچنین تعریف مشتق را مطالعه نمایید. اما مطالعه مشتق زنجیره ای و آهنگ تغییر در این دوره کوتاه پیشنهاد نمی گردد.

در صورتی که توانستید مباحث اولیه مشتق را به خوبی فرا بگیرید سرفصل اکسترمم نسبی و کاربرد مشتق را نیز مطالعه و جمع بندی نمایید.

برای داوطلبین کنکور سراسری 99 مطالعه درس آمار و احتمال به شدت پیشنهاد می شود. سوالات این بخش معمولا ساده و روان بوده و داوطلبین با مطالعه اندک می تواند به این سوالات پاسخ دهند.

برای داوطلبان نظام قدیم نیز مطالعه دروس جبر و احتمال به استثنایی فضای پیوسته پیشنهاد می گردد.

سوالات بخش هندسه تحلیلی در ابتدا شاید برای بسیاری از داوطلبین دشوار به نظر آمده و قصد حذف کردن مطالعه آن جهت کنکور سراسری را داشته باشند. اما شما در صورتی که بردارها را به خوبی فهمیده نمایید می توانید سوالات بخش ماتریس و دترمینان را به خوبی پاسخ داده و حتی به سراغ مباحث سخت تری مانند دایره و بیضی نیز بروید.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص جمع بندی مباحث مهم ریاضی در کنکور سراسری 99 می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان سایت صدای مشاوران به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و از جزئیات سامانه آموزش عالی الکترونیک  مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه جمع بندی ریاضی کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید