جذب افسر محصل در نیروی انتظامی

افسر محصل نیروی انتظامی

جهت مشاوره در زمینه جذب افسر محصل در نیروی انتظامی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع افسری اقدام به جذب افسر محصل در نیروی انتظامی، از بین داوطلبان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم نماید. شرایط عمومی و اختصاصی واجدین شرایط ثبت نام و جذب افسر محصل در نیروی انتظامی و همچنین تاریخ آغاز و پایان ثبت نام متقاضیان و نحوه ثبت نام و پذیرش، در ادامه مقاله گفته می شود. با ما همراه باشید.

نحوه دریافت کد رهگیری افسر محصل نیروی انتظامی

(ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

  پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد  گردیده و  به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد  نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در فراجا محسوب نمی گردد.

ردیف فرایند زمان ثبت نام افسر محصل نیروی انتظامی
1 ثبت نام در سایت گزینش 01/11/1403 الی 15/01/1403
2 آزمون اختصاصی افسری محصل 20 و 21 اردیبهشت ماه سال 1403
3 منابع آزمون افسر محصل نیروی انتظامی 1- زبان و ادبیات فارسی 2- زبان عربی 3- فرهنگ و معارف اسلامی 4- تست هوش 5- اطلاعات عمومی 6- زبان انگلیسی
4 آدرس سایت ثبت نامی GOZINESH.POLICE.IR

‌تذکرات :

  • رسته داوطلبان براساس سهمیه استان، رشته تحصیلی، توانمندی های داوطلب و نظریه کارشناسان گزینش و استخدام تعیین  می گردد. ملاک تعیین قطعی رسته و محل خدمت، نیاز سازمان می‌باشد.
  • تحصیل در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) شبانه روزی می­باشد.
  • آدرس دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) : تهران- منطقه 22 شهرداری- انتهای بزرگراه شهید همت (غرب)- ابتدای بزرگراه شهید خرازی بعد از تقاطع غیر همسطح شهید خرازی و آزادگان – دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع). (کدپستی 1498619991).
  • پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد.
  • دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود.
  • سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید. در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ،تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.
  • ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانک ها نمی باشد. تاکید می گردد داوطلبان از مراجعه به سایت هایی که برای ثبت نام و مشاوره وجهی دریافت می نمایند خودداری و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام افسر محصل در نیروی انتظامی

افراد متقاضی ثبت نامو استخدام افسری نیروی انتظامی باید یک سری شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند، در این بخش به توضیح شرایط ثبت نام افسر محصل در نیروی انتظامی می پردازیم. داشتن شرایط اعلام شده و همچنین دارا بودن کد رهگیری ثبت نام، ملاک پذیرفته شدن متقاضیان خواهد بود.

اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها
تابعیت جمهوری اسلامی ایران ( داوطلب می بایست ایران الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد )
عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام
عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
نداشتن سوء پیشینه کیفری
عدم اعتیاد به مواد مخدر
داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر
داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر

داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند. ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد. تکمیل اطلاعات توسط متقاضی و دریافت کد رهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد بنابراین در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد، مدرک تحصیلی و معدل دقت نموده زیرا افرادی که اطلاعات آنان ناقص باشد فراخوان استخدام نخواهند شد.

شرایط اختصاصی جذب افسر محصل در نیروی انتظامی

شرایط اختصاصی

*ثبت نام همزمان افسری محصل و درجه داری مرد

الف) افسری محصل مرد :

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع افسری محصل از بین داوطلبان دارای مدرک دیپلم رشته های نظری ( علوم ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی  و معارف اسلامی ) آغاز گردید.

ب) درجه داری مرد :

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک دیپلم (همه رشته ها)آغاز گردید.

لازم به ذکر است در خصوص جزئیات ثبت نام به مدیریت گزینش و استخدام محل سکونت خود مراجعه گردد .

* شرایط اختصاصی افسری محصل :

  • داشتن حداقل 170 سانتی متر قد.
  • حداکثر سن  23 سال سن.

تبصره 1 : در صورت داشتن هر یک از موارد زیر 2 سال به سن داوطلب اضافه می­گردد.

الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی. ب) کارکنان خریدخدمت ، قراردادی و پلیس افتخاری  ج) بسیجیان فعال و داوطلبان عضویابی شده. د) خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح ، نخبگان و استعداد برتر دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین المللی در رشته­های ورزشی و علمی و قرآنی. (حداکثر سن داوطلبان که دارای یک اولویت هستند 25 سال (متولدین سال 1378 به بالا) می باشد.)

نکته1: ثبت نام خانواده معظم شهداء و ایثارگران تابع قوانین و ضوابط خاص خود می‌باشد.

نکته2: محصلین مقطع پیش دانشگاهی و سال دوازدهم نظام جدید می بایست تا پایان خرداد سال 1403 فارغ التحصیل گردند. (قبولی امتحانات خرداد ماه )

  • با عنایت به اینکه مقرر است آزمون در سال جاری در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برگزار گردد ملاک شرکت داوطلبان در آزمون، معدل کل داوطلب برابر جدول زیر می باشد:

رشته تحصیلی

مقطع کارشناسی

مقطع کاردانی

ریاضی، تجربی و معارف

معدل 14 به بالا

معدل 13به بالا

علوم انسانی

معدل 15 به بالا

معدل 14 به بالا

 نکته: معدل دانش آموزان در حال تحصیل سال دوازدهم، از میانگین معدل سال دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه محاسبه می گردد.

  •  ارائه مدرک نظام وظیفه (دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت، گواهی اشتغال به خدمت سربازی، کارت پایان خدمت‌‌، گواهی اشتغال به تحصیل، یا معافیت­های غیر پزشکی و تحصیلی
  • عدم تعهد خدمت به سازمان­های دولتی و غیر دولتی به هر نحوی اعم از رسمی، پیمانی،‌ آزمایشی و
  • فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی ­باشند.
  •  در صورت کثرت متقاضی، هئیت مرکزی گزینش فراجا مجاز خواهد بود از میان دارندگان بالاترین قد و معدل و مناسب­ ترین افراد با ماموریت­های فراجا، نفرات واجد شرایط را انتخاب و گزینش نماید.

نکته: شاغلین واجد شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می بایست به سایت معاونت آموزش دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) مراجعه نمایند و نیازی به ثبت نام در سایت گزینش ندارند.

* امتیازات :

  1. دانشجویان غیر شاغل از بدو ورود به استخدام پایور (رسمی) فراجا در خواهند آمد.
  2. دانشجویان ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکانات رفاهی ، خوابگاه و بیمه خدمات درمانی بهره­مند خواهند شد.
  3. فارغ التحصیلان در طول خدمت برابر مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن و سایر امتیازات متعلقه برخوردار خواهند شد.
  4. فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری به درجه ستوانسومی و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی به درجه ستواندومی نائل آمده و ترفیعات بعدی آنان برابر قوانین و مقررات فراجا خواهد بود.
  5. ادامه تحصیل کارکنان در مقاطع بالاتر در صورت نیاز فراجا، وفق ضوابط و مقررات در رشته­ های تحصیلی مصوب بلامانع خواهد بود.

* شرایط اختصاصی درجه داری مرد :

  1. داشتن حداقل 165 سانتی متر قد.
  2. حداکثر سن  30 سال سن.
  3.  حداقل معدل 12

تذکر مهم: در این مرحله خانم ها (دیپلم و بالاتر) و آقایان دارای مدرک دانشگاهی مجاز به ثبت نام نمی باشند و در صورت ثبت نام ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در نوبت ثبت نام خواهران که در آینده اعلام خواهد شد به دلیل داشتن رکورد قبلی، سیستم از ثبت نام مجدد ممانعت به عمل می آورد.

 

شرایط ارفاقی: متقاضیانی که هر یک از شرایط زیر را دارا باشند، در اولویت جذب افسر محصل در نیروی انتظامی می باشند.

داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت )
عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری
خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی

داوطلبان باید در صورت فراموش کردن رمز عبور، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت خود اعلام نمایید. تمامی داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه هستند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.
پس از اتمام ثبت نام و دریافت رسید ثبت نام از سامانه، دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست و پس از پایان مهلت ثبت نام برای واجدین شرایط و افراد دارای کد رهگیری، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان، فعال می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل، داوطلبان می بایست به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کد رهگیری ثبت نام در نیروی انتظامی

با توجه به این امر که ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار می باشد، نحوه دریافت صحیح کد رهگیری ثبت نام در نیروی انتظامی را توضیح می دهیم. داوطلبان ثبت نام جذب افسر محصل در نیروی انتظامی می توانند پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در این مقاله، روی لینک زیر برای ورود به سایت کلیک کرده و در صفحه ای که باز می شود، گزینه پذیرش ثبت نام و ادامه را انتخاب نمایند.

نحوه دریافت کد رهگیری ثبت نام در نیروی انتظامی

  • در این بخش اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره همراه و پست الکترونیکی و در انتها تصویر امنیتی را وارد نمایید. سپس گزینه ثبت نام و ورود به سامانه را انتخاب نمایید. در این بخش نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد می شود و به صفحه ورود اطلاعات هدایت می شوید.

نحوه دریافت کد رهگیری ثبت نام در نیروی انتظامی

  • در این بخش نام کاربری و کلمه عبور خود که همان کد ملی شما می باشد را وارد نموده و گزینه ورود را انتخاب کنید. سپس با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید.

نکته: کد رهگیری پس از کامل کردن تمامی اطلاعات در فرم ها و در انتهای فرآیند ثبت نام جذب افسری در نیروی انتظامی، در رسید ثبت نام نمایش داده می شود.

مهلت ثبت نام افسر محصل در نیروی انتظامی

متقاضیان مرد محصل در رشته های نظری ( علوم ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی ) و در سال 1402 – 1403 که می خواهند جذب و استخدام نیروی انتظامی به عنوان افسر محصل شوند، می توانند از یکم بهمن ماه 1402 تا تاریخ پانزده  فروردین ماه 1403 اقدام به ثبت نام نمایند. برای ثبت نام ابتدا باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی جذب افسر محصل در نیروی انتظامی را دارا باشید و سپس برای دریافت کد رهگیری مطابق توضیحات این مقاله، اقدام نمایید.

توجه: در صورتی که در مسیر ثبت نام به مشکلی برخوردید و یا در صورت نداشتن کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز، می توانید با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس بگیرید تا مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری را به صورت تلفنی برای شما انجام دهند.

سوالات متداول

  1. مهلت ثبت نام جذب افسر محصل در نیروی انتظامی چقدر است؟
    یکم مهر ماه تا پانزده فروردین 1403
  2. نحوه دریافت کد رهگیری به چه صورت است؟
    در این مقاله به صورت تصویری راهنمایی شده است.
  3. شرایط ثبت نام در نیروی انتظامی چگونه است؟
    جذب شدن در نیروی انتظامی دارای یک سری شرایط می باشد که در این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی جذب محصل در نیروی انتظامی به صورت کامل توضیح داده شد.
  4. در صورتی که کامپیوتر نداریم، برای ثبت نام چه کار کنیم؟
    می توانید به کافینت مراجعه کنید و یا این که با مجموعه صدای مشاوران تماس بگیرید تا ما مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری شما را به صورت تلفنی برایتان انجام دهیم.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با ثبت نام، پذیرش و جذب افسر محصل در نیروی انتظامی توضیحاتی داده شد. زمان ثبت نام افسری و نحوه ثبت نام و دریافت کد پیگیری تشریح شد. همچنین تمامی شرایط و ویژگی هایی که یک متقاضی جذب افسر محصل در نیروی انتظامی باید دارا باشد، به تفصیل شرح داده شد. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهام در این باره دارید، می توانید سوالات خود را کامنت کنید یا با شماره های درج شده در ابتدا و انتهای صفحه با ما تماس بگیرید. همچنین آن دسته از متقاضیانی که کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز ندارند، می توانند با مجموعه صدای مشاوران تماس بگیرند تا ما مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری شما را به صورت تلفنی برایتان انجام دهیم.

جهت مشاوره در زمینه جذب افسر محصل در نیروی انتظامی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید