تغییرات کنکور سراسری 98

جدیدترین تغییرات کنکور سراسری ۹۸

جهت مشاوره در زمینه تغییرات کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جدیدترین تغییرات کنکور سراسری 98 اعلام شد. داوطلبان کنکور 98 توجه داشته باشند که تغییرات کنکور 98 به طور رسمی از سوی سازمان سنجش آموزش و پرورش اعلام گردید. سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود که میزان تاثیر سوابق تحصیلی را برای کنکور سراسری 98 حداکثر 30 درصد خواهد بود  ،قوانین ضوابط و شرایط کنکور  ،نظیر انواع سهمیه ها ، بومی پذیری و… که مصوب مراجع ذی صلاح ، شورای انقلاب فرهنگی ، مجلس شورای اسلامی و شورای سنجش و پذیرش دانشجو می باشد ،سازمان آموزش کشور ملزم به اجرای قوانین مذکور خواهد بود. داوطلبان گرامی می توانند در صورت نیاز برای رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با کنکور با کارشناسان تماس بگیرند.

جدیدترین تغییرات کنکور 98

جدیدترین تغییرات کنکور با توجه به اینکه نخستین فارغ التحصیلان نظام جدید دبیرستان به مرحله کنکور سراسری سال ۹۸ رسیده اند اعلام شد. برای کنکور 98 دو نوع سوال مطرح خواهد شد، دسته اول سوالات از کتاب‌ها و دروس نظام قدیم پیش دانشگاهی خواهد بود و دسته بندی دوم مربوط به طراحی سوالات از کتاب ها و دروس نظام جدید است. درصد دروس و کل مواردی که به سوالات کنکور ۹۸ مربوط می باشد در زمان معین از طریق همین سایت به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که این نحوه برگزاری کنکور برای سال 98 خواهد بود و در سال 99 ادامه نخواهد داشت. در کنکور سال 99 فقط سوالات نظام جدید طراحی می شود.

دیپلمه های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال 84 الی 97 دریافت نموده اند و امتحانات یک یا چند درس این گروه به صورت هماهنگ کشوری برگزار شده است ، مشمول شرایط تاثیر سوابق تحصیلی می باشند.

با توجه به اینکه منابع کنکور سال 99 فقط از کتب نظام جدید خواهد بودإ، برای دسته ای از داوطلبان کنکور 98 آخرین فرصت برای شرکت و قبولی خواهد بود (دروس کنکور 99 از کتاب هایی کاملا متفاوت مطرح شده و سیستم آموزشی تغییرات کلی خواهد داشت). بنابراین داوطلبان نیازمند داشتن برنامه ای حساب شده و تضمینی برای قبولی قطعی در بهترین رشته و دانشگاه ممکن می باشد.

توصیه ما به داوطلبان این است که برای دریافت برنامه مطالعه و قبولی کنکور 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و برنامه اختصاصی خود را دریافت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه تغییرات کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید