جدول زمان بندی انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

زمان بندی نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه جدول زمان بندی انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از 20 آبان ماه آغاز می شود. دانشجویان می توانند با استفاده از جدول زمان بندی که در این مقاله قرار داده شده است نسبت به ثبت درخواست انتقالی خود اقدام نمایند. در ادامه می توانید از شرایط انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی مطلع شوید.

شرایط نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

دانشجویان پزشکی که قصد انتقال و میهمان شدن در دانشگاه دیگری را دارند باید از شرایط زیر برخوردار باشند و در زمان انتقال و میهمانی دانشجوین علوم پزشکی، با مطالعه شرایط به سامانه مربوطه مراجعه نماید. شرایط نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به طور کانل در این مقاله می توانید مشاهده نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایید.

  1. ادامه تحصیل دانشجو در دانشگاه مبدا از لحاظ مقررات آموزشی و انضباطی مانعی ندارد.
  2. متقاضی باید دارای حداقل معدل 12 باشد.
  3. نمره کل دانشجو در آزمون ورودی سالی که در دانشگاه پذیرفته شده است نباید از آخرین فرد پذیرفته شده در همان سال و رشته تحصیلی در دانشگاه مقصد ، کمتر باشد.
  4. دانشجویان مقطع کارشناسی بعد از گذراندنیک ترم ، می توانند نسبت به درخواست انتقالی خود اقدام نمایند.
  5. دانشجویان رشته های دکتری حرفه ای پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی برای درخواست انتقال باید دو ترم تحصیلی را گذرانده باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده ، انتقال دانشجویان فقط در صورت دارا بودن شروط زیر امکان پذیر می باشد.

  • در صورت شهادت ، فوت یا معلول شدن سرپرست خانواده دانشجو (در صورتی که دانشجو بنا بر تشخیص قانون به عنوان کفیل خانواده شناخته شود.)
  • معلولیت یا بیماری صعب العلاج دانشجو ( در صورتی که بنا بر تشخیص پزشکان، قادر به انجام فعالیت های روزمره به طور مستقل نباشد.)
  • دانشجویان دختر در صورت ازدواج رسمی و دائمی ، چنانچه محل تحصیل یا اشتغال همسرشان (با تایید مراجع ذیربط) در شهر دیگری باشد ، می توانند درخواست خود را برای انتقال اعلام نمایند.
  • انتقال دانشجویان از دوره های روزانه ، شبانه و دانشگاه های غیر حضوری به دانشگاه های حضوری از قبیل روزانه و شبانه و هم چنین از دانشگاه های غیر دولتی به دانشگاه های دولتیممنوع است  اما انتقال برعکس آن در صورت موافقت دانشگاه های مبدا و مقصد و رعایت شرایط و ضوابط ، مانعی نخواهد داشت.
  • انتقال فرزندان اعضای هیات علمی بر اساس قوانین و آیین نامه های مربوطه ، صورت خواهد گرفت.
  • انتقال دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل می باشند ، به دانشگاه های داخلی تابع ضوابط مربوط به خود می باشد.
  • چنانچه با درخواست انتقال دانشجو موافقت گردد دانشگاه مبدا باید در عرض یک هفته ، ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نماید.
  • انتقال دانشجویان در هر مقطع تحصیلی تنها یک بار امکانپذیر است.
داوطلبان می توانند برای اطلاع از دیگر ضوابط و شرایط انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایند و پاسخ پرسش خود را جویا شوند.

شرایط میهمانی دانشجویان پزشکی

شرایط  و زمان انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به این صورت می باشد که دانشجو می تواند با استفاده از تایید واحد دانشگاهی مبدا و مقصد اقدام به دریافت میهمانی نماید. فرد می تواند تا 40 واحد درسی در واحد مقصد نیز بگذراند و تمامی موارد گفته شده برای دانشجویانی می باشد که حداقل یک نیم یال در واحد دانشگاهی مبدا گذرانده باشند.

انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی در نیم سال دوم

زمان انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی در نیم سال دوم به شرح این مقاله می باشد و به طور کامل می توانید از آن مطلع شوید. دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌ها باید نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی مندرج در جدول اقدام کنند. دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجوی انتقالی یا میهمانی نمی‌پذیرند باید نسبت به این موضوع اطلاع رسان نمایند.

جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

جدول زمان بندی انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به شرح زیر می باشد. دانشجویان می توانند با استفاده از زمان انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی مشخص شده در این جدول نسبت به ثبت انتقال و میهمانی خود اقدام نمایند.

زمان موضوع
۲۰ آبان تا ۱۰ آذر ۹۹ ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبدا و بارگذاری مدارک لازم
۱۱ آذر تا ۲۵ آذر ۹۹ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو
۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۹ اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبدا
۱۱ دی تا ۲۳ دی ۹۹ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو
۲۴ دی تا ۸ بهمن ۹۹ اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد

سامانه نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه علوم پزشکی

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فعال می‌شود. نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی فقط از طریق سامانه رسمی نقل و انتقال و میهمانی اقدام و پیگیری شود و از استفاده از سایت یا سامانه دیگر دانشگاه در این خصوص خودداری شود. سامانه  guest.behdasht.gov.ir برای دانشجویان که درخواست میهمانی دارند می باشد . سامانه transmission.behdasht.gov.ir برای دانشجویان که متقاضی انتقالی هستند فعال می باشد.

زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی

اعلام شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی به شرح زیر می باشد.

  • بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد.
  • تسهیلات موضوع این آیین‌نامه صرفا برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای ۵۰ درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد است.
  • با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری به تازگی، زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از روز دوشنبه ۲۶ آبان الی روز شنبه اول آذرماه تعیین شده است.

جمع بندی

در این مقاله می توانید از زمان انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مطلع شوید. در مقاله بالا شرایط نتقل و انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آورده شده است.

جهت مشاوره در زمینه جدول زمان بندی انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید