ثبت نام رشته های بدون کنکور

ثبت نام رشته های بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هر ساله دانشگاه های آزاد و سراسری اقدام به پذیرش بدون کنکور در رشته های دارای ظرفیت می نمایند. این ظرفیت پذیرش بر حسب رشته و دانشگاه متفاوت می باشد و داوطلبان می توانند با استفاده از دفترچه انتخاب رشته وثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام در رشته مورد نظر نمایند. در ادامه لینک دانلود مستقیم دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای شما قرار داده شده.

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور با توجه به اعلام سازمان سنجش  آموزش کشور از تاریخ 99/5/5 لغایت 99/6/2 می باشد. داوطلبان می توانند با توجه به زمان اعلام شده در سایت سازمان سنجش به نشانی register2.sanjesh.org مراجعه کرده و ثبت نام بدون کنکور خود را در سایت انجام دهند.

  • طبق اطلاعیه جدید از سوی سازمان سنجش زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی تا تاریخ 99/7/7 تمدید شده است لذا تا این تاریخ داوطلبان می توانند به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

در ادامه نحوه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش را برای آگاهی شما آورده ایم که به ترتیب زیر می باشد.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • از منوی سمت راست گزینه ی سراسری را انتخاب نمایید.
  • با وارد شدن به صفحه سراسری بر روی لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کلیک نمایید.
  • با باز شدن صفحه زیر می توانید اقدام به ثبت نام در رشته های بدون کنکور نمایید.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

  • مرحله بعدی پرداخت هزینه ی ثبت نام می باشد و داوطلبان باید هزینه مورد نظر را پرداخت کرده و سپس کد رهگیری 16 رقمی پرداخت را وارد نمایند.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور تهران شمال

  • داوطلبان باید هزینه آزمون به مبلغ  37000 هزار تومان را پرداخت نمایند تا بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور

  • متقاضیان بایستی به این نکته توجه داشته باشند که دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید (3-3-6)  حداکثر تا تاریخ 99/6/31 الزامی است
  • دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی )  حداکثر تا تاریخ 99/6/31 الزامی می باشد. یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کارادانی ( فوق دیپلم ) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای همه داوطلبان الزامی است .
  • دارندگان دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام در این مرحله را ندارند و درصورت ثبت نام و انتخاب رشته به عنوان متخلف شناخته شده و مطابق با ضوابط سازمان مربوطه با آن ها بر خورد خواهد شد.
  • دانشجویان که در نوبت روزانه در حال تحصیل هستند برای ثبت نام رشته های بدون کنکور باید از تحصیل در نوبت روزانه تا تاریخ 99/5/31 انصراف دهند و نسبت به ثبت نام در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.
  • دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس و سایر موسسات آموزش عالی در حال تحصیل هستند می توانند از رشته قبلی انصراف ندهند.
  • بدیهی است که در زمان موفقیت در رشته انتخابی فعلی باید از رشته قبلی انصراف داده و گواهی مربوطه را به دانشگاه تحویل دهند در غیر اینصورت در ثبت نام در رشته های بدون کنکور آن ها اختلال ایجاد خواهد شد.

ثبت نام رشته های بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور

داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام بر اساس سولبق تحصیلی  از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ها مطلع شوند. در دفترچه ثبت نام بدون کنکور می توانید لیست تمامی دانشگاه ها و رشته های دارای ظرفیت پذیرش بدون کنکور در آن دانشگاه ها را بررسی کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور

دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور به داوطلبان این امکان را می دهد که با توجه به دفترچه و اطلاعات مندرج در آن اقدام به ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد نظر نمایند. این دفترچه شامل تمامی شرایط و ضوابط برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. لیست رشته های دانشگاه های پیام نور ، غیر انتفاعی ، روزانه و شبانه در این دفترچه ذکر شده است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی

 

داوطلبان می توانند برای دریافت تمامی اطلاعات دفترچه بدون کنکور با سامانه صدای مشاوران تماس گرفته و از تمامی شرایط و ضوابط و لیست رشته ها بدون صرف کمترین وقت، مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج رشته های بدون کنکور

زمان اعلام نتایج بدون کنکور نیمه دوم شهریور ماه می باشد این زمان در اطلاعیه سازمان سنجش متشر شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. داوطلبان می توانند در این زمان به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و نسبت به دریافت نتایج خود در این سایت اقدام نمایند. داوطلبان می توانند در نیمه سوم شهریور ماه ثبت نام خود را در دانشگاه انجام دهند. بر اساس اطلاعات به دسته آمده شروع کلاس ها از آبان ماه 99 خواهد بود.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید