ثبت نام در برنامه شاد

ثبت نام در برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام در برنامه شاد و احراز هویت در این اپلیکیشن، ابتدا پس از مطالعه راهنمای کامل دانلود و نصب برنامه شاد باید این برنامه را دانلود و نصب نمایید. پس از دانلود و نصب کامل برنامه، باید مراحل احراز هویت را طی کنید تا ثبت نام شما در برنامه شاد کامل شود. برای اطلاع از نحوه احراز هویت و ثبت نام در برنامه شاد با این مقاله همراه باشید.

نحوه ثبت نام در برنامه شاد

دانش آموزان برای مشاهده کلاس ها در برنامه شاد و یا ارسال تکالیف خود در نرم افزار شاد یا امتحان دادن در شاد، باید در ابتدا نحوه ثبت نام و احراز هویت در برنامه شاد را بدانند. نحوه ثبت نام در برنامه شاد بسیار ساده است. برای ثبت نام در سامانه دانش آموزی شاد، کافی است مراحلی که در این مقاله توضیح داده می شود را به ترتیب طی نمایید. همچنین راهنمای ویدیویی ثبت نام در برنامه شاد را نیز در ادامه برای شما قرار می دهیم.

شما همواره می توانید در صورتی که به مشکلی برخوردید که تا انتهای مقاله حل نشد، برای ثبت نام در برنامه شاد، با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا ما ثبت نام در سامانه شاد را برای شما به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهیم.

احراز هویت در سامانه شاد چگونه است

یکی از سوالاتی که در ارتباط با سامانه شاد بسیار پرسیده می شود این است که نحوه احراز هویت در سامانه شاد چگونه است ؟ برای یافتن پاسخ این سوال، مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید تا ثبت نام شما در برنامه درسی شاد تکمیل شود.

  1. در ابتدا پس از اتمام مراحل نصب و ورود به حساب کاربری شاد ، وارد برنامه شوید و در صفحه اصلی برنامه شاد که تمامی گفت و گو ها و چت ها و گروه های درسی شما در آن قرار دارد، گزینه ثبت اطلاعات قسمت ورود مدیر / معلم / دانش آموز ( صحت سنجی ) را انتخاب نمایید.
  2. در پنجره ای که باز می شود نوع نقش خود را دانش آموز انتخاب کنید.
  3. در پنجره که دوباره باز می شود نوع عملیات را افزودن دانش آموز انتخاب نمایید.
  4. متنی حاوی پیام (دانش آموز گرامی، شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید) را مشاهده می نمایید. روی گزینه انجام احراز هویت کلیک کنید.
  5. صفحه ای پیش روی شما گشوده می شود که دارای مدت زمان محدود 6 دقیقه می باشد. شما در طی این 6 دقیقه می بایست تمامی اطلاعات خواسته شده زیر را در سامانه وارد نمایید. شماره تلفن شما در این بخش نوشته شده است.
    • کد ملی یا کد اتباع در سامانه سناد
    • تاریخ تولد
    • کد امنیتی
  6. اطلاعات ثبت نامی شما شامل نام و نام خانوادگی و شماره دانش آموزی شما نمایش داده می شود که نشان دهنده اتمام تقریبی مراحل احراز هویت و ثبت نام در شاد می باشد.
  7. گزینه تایید و عضویت را انتخاب نمایید.
  8. حال دوباره مراحل یک و دو را تکرار کرده و در مرحله سه که انتخاب نوع عملیات می باشد، گزینه لیست دانش آموزان را انتخاب کنید.
  9. در این بخش نام و نام خانوادگی شما نشان داده می شود که باید روی آن کلیک کنید.
  10. سپس مقطع تحصیلی و پایه درسی شما نوشته می شود که برای ثبت نام در شاد باید روی آن کلیک کنید.

احراز هویت و ثبت نام شما در برنامه شاد به پایان رسید.

نصب بیش از یک برنامه شاد روی یک گوشی

ثبت نام در برنامه شاد برای اتباع

دانش آموزان اتباع خارجی که در مدارس ایران تحصیل می کنند می توانند برای ثبت نام در شاد همانند دیگر دانش آموزان اقدام نمایند. این دانش آموزان همانند دیگران همان طور که در بالا گفته شد باید مراحل دانلود و نصب برنامه را طی نمایند. در بخش احراز هویت در برنامه شاد، تنها تفاوتی که ثبت نام اتباع خارجی در برنامه شاد دارد این است که پس از طی کردن مراحل یک تا چهار در احراز هویت در سامانه شاد، در مرحله پنجم باید به جای کد ملی، کد اتباع 11 رقمی خود را وارد نمایند.

ثبت نام در برنامه شاد برای اتباع

ثبت نام در برنامه شاد برای آیفون

ثبت نام در برنامه شاد برای آیفون دار ها مانند دیگر افراد می باشد. با توجه به این که برنامه شاد نسخه آیفون ندارد، راه حلی که وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده این است که دارندگان گوشی ایفون از نسخه وب این برنامه به نشانی web.shad.ir استفاده نمایند که برای تمامی دانش آموزان با هر دستگاهی و با هر سیستم عاملی قابل استفاده می باشد و تنها مشکل این نسخه شاد، سرعت پایین این برنامه می باشد. شما می توانید برای رفع مشکل کند بودن شاد اینجا کلیک کنید.

بنابراین دارندگان گوشی آیفون نیز می توانند با استفاده از نسخه وب، ثبت نام و احراز هویت در برنامه شاد را به راحتی طبق راهنمایی های گفته شده در این مقاله، انجام دهند.

ثبت نام در برنامه شاد برای آیفون

جمع بندی

در این مقاله همه چیز در رابطه با نحوه ثبت نام در برنامه شاد و چگونگی احراز هویت دانش آموزان در شاد به صورت کامل توضیح داده شد و ویدیو آموزشی ثبت نام در شاد نیز برای دانش آموزان عزیز ایرانی و دانش آموزان گرامی اتباع قرار داده شد.

شما دانش آموزان گرامی برای کار با این برنامه باید همه چیز درباره برنامه شاد را بدانید. همچنین در صورتی که برای کار با برنامه شاد دچار مشکل شدید می توانید مقاله آموزش کار با شاد را مطالعه نمایید.

در صورت عدم ثبت نام و احراز هویت در شاد، چه اتفاقی می افتد؟

در این صورت شما مانند دیگر دانش آموزان قادر به استفاده از امکانات برنامه نخواهید بود

ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در برنامه شاد چگونه است|؟

دقیقا مانند دانش آموزان ایرانی با این تفاوت که در قسمت ورود مشخصات باید به جای کد ملی، کد اتباع 11 رقمی خود را وارد نمایند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید