ثبت نام دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه پیام نور از دو طریق انجام می شود . روش اول ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی و روش دوم ثبت نام  از طریق کنکور سراسری می باشد . دانشگاه پیام نور به نسبت سایر دانشگاه شهریه و هزینه کمتری را دارا می باشد . همچنین تعداد کلاس های کمتری در مقایسه با دانشگاه های دیگر دارد . بنابراین متقاضیانی که فرصت حضور در کلاس را ندارند مانند افرادی که شاغل هستند ، مناسب ترین دانشگاه برای ادامه تحصیل اینگونه افراد ، ثبت نام در دانشگاه پیام نور می باشد . همچنین در برخی از درس ها روش مطالعه به صورت خودخوان و به عهده ی دانشجو می باشد 

در روش اول ، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، معدل کتبی دیپلم ملاک پذیرش متقاضیان می باشد . در روش دوم که از طریق آزمون سراسری ، پذیرش صورت می پذیرد . متقاضیان بایستی در زمان کنکور سراسری ثبت نام انجام دهند . و پذیرش از طریق آزمون براساس رتبه و تراز داوطلب در کنکور سراسری صورت می پذیرد . در فرم ثبت نام گزینه مربوط به علاقه مندی دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی را انتخاب نمایند . با انتخاب این گزینه ، سیستم ثبت نام از شما سریال ثبت نام می خواهد .

برای دریافت سریال ثبت نام بایستی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سازمان سنجش ، هزینه مربوط به ثبت نام دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی پرداخت شود . تا به شما سریال ثبت نام داده شود . با وارد کردن سریال ثبت نام در فرم ثبت نام اینترنتی کنکور و انتخاب گزینه علاقه مندی دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی ، بعد از اعلام نتایج و مجاز به انتخاب رشته شدن ، می توانید در زمان انتخاب رشته از دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، کد رشته های مربوط به دانشگاه پیام نور را انتخاب نمایند . 

ثبت نام دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی مهر سال 98

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور لازم است از تاریخ 20 اسفندماه سال 97 الی 6 شهریور ماه سال 98 از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام دهند . برای ثبت نام ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید و از قسمت سراسری بر روی لینک سامانه پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري مهر ماه سال 98 کلیک نمایید . از قسمت ثبت نام جدید فرم ثبت نام خود را کامل نمایید . قبل از ثبت نام و ورود به فرم ثبت نام  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید . شرایط و ضوابط پذیرش براساس سوابق تحصیلی و لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه های پیام نور استان های مختلف کشور را مطالعه نمایید . 

مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام دانشگاه پیام نور مهر سال 98

دارا بودن ديپلم نظام آموزشي جديد ( 3-3-6 )با اخذ حداكثر تاريخ 1398/06/31 و يا مدرك پيش دانشگاهي (نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي ) با اخذ حداكثر تاريخ 1398/06/31 و يا دارا بودن ديپلم نظام قديم  و يا مدرك كارداني ( فوق ديپلم ) دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي و كارداني پيوسته آموزشكده هاي فني و حرفه اي براي كليه داوطلبان الزامي است .
دارندگان ديپلم فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه فاقد مدرك پيش دانشگاهي و يا مدرك كارداني مي باشند حق ثبت نام و شركت در اين مرحله را ندارند . 

متقاضیان ثبت نام در صورت داشتن شرایط و مدارک ذکر شده ، می توانند 100 کد رشته از یک گروه یا گروه های مختلف را انتخاب نمایند . و به ترتیب اولویت وارد فرم ثبت نام نمایند . 

هزینه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور مهر سال 98

دوطلبان متقاضي شركت در اين مرحله از پذيرش رشته هاي درج شده در دفترچه بر اساس سوابق تحصيلي ، لازم است در زمان اعلام شده (97/12/20 لغايت 98/06/06) نسبت به ثبت نام در سايت اين سازمان اقدام نموده و پس از اعلام دانشگاه يا موسسه آموزش عالي به آنها ، براي مراجعه جهت ثبت نام مشروط و اخذ تعهد (در بازه زماني نيمه دوم شهريورماه 98 ) نسبت به پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ 275000 ريال (دويست و هفتاد و پنج هزار ريال) از طريق كارتهاي بانكي عضو شبكه شتاب اقدام نمايند . بديهي است در مرحله ثبت نام و انتخاب رشته (97/12/20 لغايت 98/06/06 ) داوطلبان نياز به پرداخت هيچ مبلغي در سايت اين سازمان و يا دانشگاه مورد تقاضا نخواهند داشت و هرگونه پرداخت مبلغ همزمان با اخذ تعهد (98/06/30 لغايت 98/07/02 ) صورت خواهد گرفت.

نتایج ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور مهر سال 98

در پایان ثبت نام اینترنتی به متقاضیان شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی داده می شود . که بهتر است نسبت به پرینت ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید . نتایج ثبت نام در تاریخ 23 شهریور ماه الی 28 شهریور از طریق دانشگاه ها و موسسات به دانشجویان اعلام می شود . از تاریخ 30 شهریور الی 2 مهرماه 98 دانشجویان بایستی به دانشگاه ها مراجعه نمایند و تعهد مبنی بر ادامه تحصیل در کد رشته محل قبولی و عدم مراجعه به دانشگاه های دیگر برای ثبت نام را انجام دهند. 

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور بهمن سال 98 

هر ساله دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد . برای ثبت نام بهمن ماه امسال در سایت سازمان سنجش اطلاعیه ای منتشر نگردیده است . اما مطابق با سال گذشته  ممکن است به عنوان تکمیل ظرفیت ثبت نام برای ورودی بهمن صورت پذیرد . یعنی اگر ظرفیت داشگاه های پیام نور از طریق پذیرش سوابق تحصیلی مهر 98 و از طریق کنکور سراسری 98 تکمیل نگردد . در طی یک اطلاعیه از طریق سایت سازمان سنجش لینک سراسری تکمیل ظرفیت اعلام شود . که داوطلبان برای ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود بایستی حضوری به دانشگاه ها برای ثبت نام مراجعه نمایند . متقاضیانی که تمایل به ثبت نام برای ورودی بهمن ماه دارند بهتر است از طریق سایت سازمان سنجش پیگیر اطلاعیه های جدید باشند . 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید