ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان شهید صدوقی کرمانشاه

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هر ساله به منظور تامین نیاز اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجو معلمان می نماید. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای پذیرش در این مرکز آموزش عالی، در صورت کسب تراز لازم در آزمون سراسری، اقدام به انتخاب رشته های این دانشگاه نمایند. سپس سه برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه حضوری در این دانشگاه دعوت خواهند شد و در پایان افراد دارای صلاحیت برای ایفای نقش معلمی در این دانشگاه به عنوان دانشجو معلم مشغول به تحصیل می شوند.

دانشجو معلمان افرادی هستند که پس از اتمام تحصیلات متوسطه با حداکثر سن 24سال در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از گذراندن موفقیت آمیز مصاحبه حضوری در دانشگاه های فرهنگیان برای آموزش جهت پذیرش شغل معلمی جذب می شوند. دانشجو معلم طی چهار سال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان به صورت ماهیانه حقوق دریافت خواهد کرد تا با پشتوانه ی مالی و خیالی آسوده به فراگیری مهارت های معلمی بپردازد. به بیان دیگر از ابتدا به استخدام سازمان آموزش و پرورش در خواهند آمد.

دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در دو پردیس شهید صدوقی (خواهران) و شهید رجایی (برادران) در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در حال فعالیت است.

پردیس شهید صدوقی مجهز به خوابگاه شبانه روزی و سلف سرویس می باشد و استفاده از آنها برای دانشجویان رایگان است. همچنین پردیس مجهز به کلاس های هوشمند دو کارگاه کامپیوتر ، آزمایشگاه ، لابراتوار زبان ، کتابخانه و آمفی تئاتر جهت برگزاری مراسم ها می باشد.

شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین سایت صدای مشاوران در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه کسب اطلاع کنید.

معرفی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

این مرکز در سال 1352 در وسعت دوازده هزار متر مربع احداث شد و در سال 1363 با یک کلاس در رشته ی ابتدایی با جنسیت پسر فعالیت خود را آغاز نمود. در سال 1366 با توجه به موقعیت مناسب و امکانات و امنیت مکانی جهت تربیت معلم دختران در نظر گرفته شد. از سال 1391 زیرنظر دانشگاه فرهنگیان به عنوان واحد دختران در حال فعالیت است.

در این مرکز 750 دانشجو معلم پیوسته در رشته های علوم تربیتی، راهنمایی و مشاوره، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ادبیات عرب، ادبیات فارسی، در مقطع کارشناسی پیوسته و 70 دانشجو معلم ناپیوسته در رشته های آموزش ابتدایی و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل می باشند.

ریاست این مرکز هم اکنون بر عهده خانم دکتر شهناز قره تپه  می باشد.

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان شهید صدوقی کرمانشاه

مزایای دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان شامل موارد بسیار زیادی است این دانشگاه برای دانشجویان خود لحاظ می‌نماید، در ادامه به ذکر چند نمونه از آنها اکتفا می کنیم.

  1. دانشجویان از همان ابتدای پذیرش در دانشگاه استخدام دولتی می شوند.
  2. دانشجو از همان ابتدای شروع و ثبت نام در دانشگاه (در دوره ۴ ساله دانشجویی) حقوق ثابت می‌گیرد.
  3. ۴ ساله مدت تحصیل در دانشگاه در سنوات خدمتی آن‌ها محاسبه می‌شود به این صورت که این ۴ سال جز سابقه کار آن‌ها محسوب می‌شود.
  4. دانشجو معلمان از ترم ۴ شروع به تدریس در مدارس به صورت کاروزی می‌کنند.
  5. دانشجویان پسر قبول شده در دانشگاه فرهنگیان خدمت سربازی ندارند و فقط باید دوره آموزشی را بگذرانند.
  6. دانشجویان همچنین از بیمه بازنشستگی و سلامت نیز برخوردار می‌شوند.

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

متقاضیان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه در ابتدا می بایست در کنکور سراسری شرکت نموده و در صورت کسب تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان، اقدام به انتخاب رشته این دانشگاه نمایند. پس از پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری شما می توانید در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوید.

داوطلبان می بایست پیش از تصمیم برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه، از دارا بود شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این دانشگاه کسب اطمینان نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه به صورت عمومی شامل موارد زیر است.

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • دارا بودن گواهینامه پایان دوره پیش‌ دانشگاهی داوطلبان نظام آموزشی قدیم یا متوسطه دوم نظام آموزشی جدید.
  • اعتقاد بـه دیـن اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم اعتیاد بـه مواد مخدر، دخانیات و الکل و هر نوع مواد اعتیادآور.
  • داشتن سلامت کامل روانی، جسمانی و توانایی انجام وظایف محوله.
  • عدم سابقه محکومیت جزایی یا کیفری.

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه مانند تمامی دانشگاه های کشور برای پذیرش داوطلبین شرایط خاصی را لحاظ می کند. لازم است داوطلبان در صورت دارا بودن تمامی این شرایط اقدام به انتخاب رشته نمایند.

  1. نداشتن هیچ گونه رابطه استخدامی یا تعهد خدمت “دائم یا موقت” به نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از آغاز تا پایان دوره تحصیل در دانشگاه
  2. طبق ماده 42 و 43 قانون مدیریت خدمات کشوری، داشتن حداکثر سن 24سال تمام در ابتدای ورود به دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه الزامی است.
  3. در پذیرش سال 99 دانشگاه فرهنگیان، شرط معدل برداشته شده و داوطلبان با داشتن هر معدلی می توانند در این دانشگاه مورد پذیرش قرار بگیرند.
  4. کسب حداقل تراز 6500 و بالاتر در کنکور سراسری جهت مجاز شدن برای انتخاب رشته.
    برای اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان لینک زیر ا مشاهده فرمایید.
    رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان
  • محاسبه سن داوطلبین بر اساس مندرجات اصـل شناسنامه‌ای است که با توجه به آن در کنکور سراسری ثبت ‌نام می‌کنند، بنابراین تغییراتی که پس از ثبـت‌ نام در آزمون، در مدارک هویتی، به ویژه تاریخ تولد داوطلب به وجود آمده باشد دارای اعتبار نیست و در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون در هر مرحله‌ای، قبولی وی ملغی خواهد شد.
  • انجام خدمت سربازی یا سوابق کاری و موارد دیگر تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب برای کنکور سراسری افزوده نمی‌شود.
  • حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تحت هیچ شرایطی تغییـر نخواهد داشت.
  • داوطلبان پذیرفته شده در این دانشگاه می توانند در زمان اعلامی به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام نمایند لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه تا اطلاع ثانوی خودداری نمایید.

سایت اینترنتی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه به نشانی kshps.cfu.ac.ir در دسترس داوطلبان می باشد. شما می توانید تمامی اطلاعیه های مربوط به دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه را در این پایگاه اینترنتی مشاهده نمایید.

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه مهمترین کار پس از آزمون سراسری برای ورود به این مجموعه می باشد. همانطور که ذکر شد و دانشگاه فرهنگیان برای تامین کادر انسانی خود از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجویان می کند.  انتخاب رشته کنکور سراسری در مهر ماه انجام شده و داوطلبان می بایست اقدام به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان نمایند.

لازم است داوطلبانی که میخواهند در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند  این دانشگاه و رشته مورد نظر را در انتخاب اول خود قرار داده زیرا اگر در انتخاب های بعدی باشند و داوطلب در رشته های اولیه  قبول شود ، دیگر به مصاحبه جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان دعوت نخواهد شد.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

مراحل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه شامل موارد زیر است.

  1. ارسال فرم شماره 1 به مرکز گزینش استان. ( هر استان دارای یک هسته گزینش می باشد.)
  2. جهت دریافت فرم شماره یک و  اطلاع از آدرس پستی هسته گزینش استان خود ، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.
  3. مدارک لازم برای مراجعه به پردیس استان و انجام مصاحبه حضوری.
    داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند.
  4. تهیه فیش بابت پرداخت هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
  5. آمادگی علمی و معنوی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

به دلیل حساسیت ویژه ای که مصاحبه این دانشگاه برای داوطلبین دارد، علاوه بر مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود با مشاورین سایت صدای مشاوران در این خصوص مشورت نموده و در جریان جزئیات این مصاحبه قرار بگیرید.

نکات مصاحبه حضوری دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

نکات مصاحبه حضوری دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه به شرح زیر می باشد.

  • ظاهر و نوع پوشش
    بنابراین سعی کنید با ظاهری آراسته و پوششی مناسب در جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان این استان حاضر شوید.
    برای اشتغال در شغل دبیری در کشور ایران لازم است پوششی مورد تایید جمهوری اسلامی داشته باشید.
  • قدرت فن بیان
    همانطور که می دانید این خصوصیت از معیارهای معلم نشان دهنده توانایی درد تدریس است، بنابراین سعی کنید در حین صحبت با مصاحبه کنندگان زیاده گویی نکنید، فکر کنید و صحبت کنید به نحوه جمله بندی خود توجه داشته باشید محکم، رسا و گویا صحبت کنید.
  • مسائل عقیدتی
    در رابطه با احکام دین، نماز جمعه، مرجع تقلید و روخوانی قرآن و … سوالات علمی در رابطه با رشته انتخابی تان پرسیده می شود.
  • ضمن اینکه هدف و انگیزه از انتخاب رشته مور علاقه تان هم موضوعی است که برای مصاحبه کنندگان بسیار مهم است.
  • در صورت دارا بودن مدارکی از جمله عضو شورا بودن، بسیج، عضو یا همکاری در انتخابات یا انجمن اسلامی در جلسه مصاحبه، امتیاز محسوب خواهد شد.
  • تسلط بر مسائل سیاسی و احکام مورد نیاز می باشد.
  • سوالات روانشناسی از شما پرسیده می شود تا مشخص شود هدف شما از داشتن شغل دبیری چیست؟

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان شهید صدوقی کرمانشاه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری به صورت اطلاعیه در سایت اینترنتی این دانشگاه به نشانی kshps.cfu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد. اما با توجه به تجربه سال های گذشته ثبت نام عموما در هفته اول مهر ماه انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه می بایست فرایند ثبت نام خود زمانبندی دقیق مراحل آن را را مطابق با اطلاعیه های سازمان سنجش و سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه انجام دهند.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام در این دانشگاه و اطلاع از دیگر ضوابط و شرایط با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

مدارک ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه به شرح ذیل می باشد. پذیرفته شدگان با در دست داشتن مدارک زیر، در زمان مقرر به دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه به آدرس: کرمانشاه،  میدان سپاه پاسداران، روبروی صدا وسیمای مرکز کرمانشاه، جنب تالار برق، پردیس شهید صدوقی مراجعه نمایند.

  • کارنامه و پرینت قبولی آزمون سراسری
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه 2 سری (در صورت تاهل دانشجو دو سری کپی هم از تمام صفحات کارت ملی و شناسنامه همسر)
  • 12 قطعه عکس 4*3 جدید با زمینه سفید
  • اصل و تصویر کارنامه فارغ التحصیلی سه ساله دیپلم که ممهور به مهر و الصاق باشدو باطل نمودن تمبر در ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل
  • اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه و پیش دانشگاهی یادر صورت عدم صدور ،ارائه گواهی نامه موقت و دو سری کپی از هر کدام
  • تاییدیه تحصیلی دوره سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی (رسید تاییده تحصیلی از دفاتر پیشخوان تهیه شود )
  • اصل و تصویر کارنامه فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی  ممهور به مهر و الصاق و باطل نمودن تمبر
  • اصل و تصویر مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی برای دارندگان مدرک کاردانی آموزشکده های فنی و حرفه ای
  • پرینت پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان الزامی است.
  • 20 برگ کاور a4 + یک عدد گیره پوشه
  • در صورت داشتن برگ تسویه حساب و انصراف از دانشگاه محل تحصیل به همراه داشته باشید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

چنانچه در یک سال تحصیلی به هر دلیلی از جمله قبول شدن تعداد افراد لازم در مصاحبه حضوری یا عدم انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه توسط داوطلبین ، این دانشگاه اقدام به تکمیل ظرفیت های خالی در دانشگاه می نماید.  در صورتی که دانشگاه ها لازم ببینند اطلاعیه هایی را در این خصوص منتشر می‌نمایند. بر این اساس داوطلبینی که واجد شرایط ثبت نام در این دانشگاه باشند و نمره نهایی بالاتر از ۶۵۰۰ کسب نموده باشند می توانند در بهمن ماه هر سال نسبت به ثبت‌ نام و تکمیل انتخاب رشته (حداکثر ۲۰ کد رشته محل) اقدام نمایند.

 قابل ذکر است تمامی شرایط این دانشجویان مشابه دانشجویان عادی میباشد. شرایط و قوانین ثبت نام برای دانشجویان تکمیل ظرفیت هیچ تفاوتی با سایرین نمی کند. برای اطلاع دقیق تر از جزئیات تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می توانید لینک مقاله زیر را مشاهده نمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

جمع بندی

در این مقاله تمامی شرایط و مداک لازم برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه را می توانید مشاهده نمایید.این دانشگاه به صورت بورسیه می باشد و مطالبق با دیگر دانشگاه های فرهنگیان عمل می نماید. در ادامه مقاله از نحوه ثبت نام و پذیرش در تکمیل ظرفیت این دانشگاه صحبت شده است.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه”
  1. سلام خسته نباشید
    من یک سئوال داشتم که ذهنم رو درگیر کرده یه مدته و ممنون میشم که کمکم کنید.
    خواستم بدونم ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در هرسال(یعنی بعد از هر کنکور)چقدر هست؟
    و اگر اطلاعاتی در رابطه با اینکه تعدا متقاضيان این دانشگاه در استان کرمانشاه هر ساله چقدر هست ممنون میشم که بهم بگید.
    با تشکر از سایت خوبتون♡

    • سلام دوست محترم ظرفیت هر سال متفاوت هست زمان انتخاب رشته مشخص می شود

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید