ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

هزینه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ است. برای ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو و اطلاع از زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام، هزینه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو این مقاله و دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو را به دقت مطالعه کرده و برای ثبت نام به سامانه مبنا mabna.fatemi.ir مراجعه نمایید. امکان ثبت نام تلفنی برای داوطلبان مهیا شده است. کافیست برای ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو از طریق شماره تلفن های مندرج با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. اطلاعات لازم برای ثبت نام چهاردهمین جشنواره ریاضیات کانگورو در این مقاله به اطلاع متقاضیان می رسد:

 

جشنواره ریاضیات کانگورو یک رویداد بین المللی است که هدف آن ترویج ریاضیات و علاقه مند کردن دانش آموزان به ریاضیات است و در بیش از ۸۰ کشور جهان هر ساله برگزار می شود. این جشنواره یک روزه، درواقع روز جشن گرفتن برای ریاضیات است. این روز باید یک روز شادی بخش و پرنشاط برای دانش آموزان باشد بنابراین در بیشتر کشورهایی که این جشنواره را برگزار می کنند، علاوه بر چالش حل مسئله های ریاضیات کانگورو، فعالیتهای فردی و گروهی دیگری را نیز برای دانش آموزان تدارک می بینند.

ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو درچهاردهمین دوره سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو در چهاردهمین دوره سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ، از 8 آبان ماه ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ آغاز شد. به اطلاع تمامی داوطلبان می رسانیم که دبیرخانه ریاضیات کانگورو از تمام مدارس ، مراکز آموزشی ، دانش آموزان و افراد علاقمند دعوت به حضور و ثبت نام می کند. جشنواره ریاضیات کانگورو یکی از رویدادهای علمی بین المللی است.

مدارس تهران برای انتشار اطلاعات مربوط به جشنواره ، تا پایان تا 30 بهمن ماه ، دفترچه راهنما، تراکت و بسته فراخوان چهاردهمین بسته فراخوان را دریافت می کنند. البته داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات مذکور، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان سامانه صدای مشاوران راهنما و پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان برای ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو می باشند. همچنین تمام مراحل ثبت نام اینترنتی در جشنواره ریاضیات کانگورو را برای متقاضیان عزیز انجام می دهند.

نحوه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو در سامانه مبنا

زمان ثبت نام جشنوراه کانگورو

ثبت نام در بیست و سومین دورە جشنوارە بین المللی ریاضیات کانگورو “چهاردهمین دورە برگزاری در ایران” از تاریخ 8 آبان ماه آغاز خواهد شد و ثبت نام فقط تا 30 بهمن ماه با عضویت در سامانە مبنا امکانپذیر است. متقاضیان باید تا 30 بهمن با سایت مبنا مراجعه نمایند و ثبتنام خود را انجام دهند.

منابع این آزمون شامل کتاب های مجموعه “زنگ حل مسئله” که به تفکیک برای پایه های دبستان و متوسطه اول طراحی گردیده است ، می باشد. سامانه مبنا برای کمک به آمادگی هر چه بهتر دانش آموزان، در هر هفته 3 سوال برای دانش آموزان (متناسب با پایه تحصیلی آنها از اول تا دوازدهم)، مطابق با استانداردهای جهانی این آزمون ها، طراحی و در سایت خود بارگذاری می نماید.

 

نحوه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو در سامانه مبنا

ثبت نام در بیست و سومین دورە جشنوارە بین المللی ریاضیات کانگورو “چهاردهمین دورە برگزاری در ایران” از تاریخ 8 آبان ماه آغاز خواهد شد و ثبت نام فقط تا 30 بهمن ماه با عضویت در سامانە مبنا امکانپذیر است.

زمان برگزاری جشنواره  کانگورو

برگزاری جشنواره کانگورو امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است. چهاردهمین جشنواره ریاضیات کانگورو در ایران، از 20 تا 25 فروردین ماه 1401 به صورت آنلاین و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. همه دانش آموزان دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم میتوانند در گروه های  زیر شرکت نمایند :

نحوه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو در سامانه مبنا

چهاردهمین جشنواره ریاضیات کانگورو در ایران، از 22 تا ۲۶ فروردین ماه به صورت آنلاین و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

سوالات جشنواره ریاضی کانگورو

درباره سوالات جشنوراه ریاضی کانگورو این طور می توان گفت که سوالات این آزمون یا مسابقه تستی است و 24 عدد می باشد. این آزمون دارای نمره منفی نمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوالات جشنواره ریاضی کانگورو موارد زیر را مطالعه نمایید :

  • تعداد سوالات این آزمون برای پایه های مختلف ابتدایی 24 سوال و برای پایه های متوسط اول و دوم 30 سوال می باشد.
  • این سوالات در سه سطح ساده، متوسط و دشوار طراحی شده اند.
  • سوالات ساده دارای 3 امتیاز، سوالات متوسط 4 امتیاز و سوالات دشوار دارای 5 امتیاز می باشند.
  • زمان لحاظ گردیده برای پاسخ دهی به این سوالات 90 دقیقه می باشد که به ازای هر پاسخ صحیح مطابق امتیازات ذکر شده نمره مثبت برای فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • مسابقات ریاضی کانگورو دارای امتیاز منفی برای پاسخ های نادرست نمی باشد.

سوالات جشنواره ریاضیات کانگورو امسال در گروه های زیر طراحی می شوند :

  • پایه های اول و دوم (Pre-Ecoliers)
  •  پایه های سوم و چهارم (Ecoliers)
  •  پایه های پنجم و ششم (Benjamins)
  •  پایه های هفتم و هشتم (Cadets)
  • پایه های نهم و دهم (Juniors)
  •  پایه های یازدهم و دوازدهم (Seniors)

جمع بندی مقاله

ثبت نام در جشنواره ریاضیات کانگورو در سامانه مبنا صورت می گیرد. این جشنواره صرفا یک مسابقه است و آزمون نمی باشد. منابع این جشنواره در سایت مبنا قرار می گیرد. زمان ثبت نام و زمان برگزاری جشنواره کانگورو در این مقاله بررسی شده است.

 

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید