ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 99

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از تمام نکات مهم ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99 مطلع میشوید. ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد زمانی اعلام می شود که در یک رشته دانشگاهی ، ظرفیت خالی برای پذیرش دانشجو وجود داشته باشد. به همین دلیل دانشگاه های آزاد بعد از ثبت نام ، میزان ظرفیت خالی را برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام میکنند. 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، فرصتی مجدد به داوطلبانی است که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار نگرفته بوده اند . همچنین داوطلبانی که در یکی از کدرشته محل های دانشگاه آزاد قبول شده اند اما به هر دلیل تمایل به تحصیل در رشته مورد پذیرش را ندارند. این گروه نیز میتوانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به سایت Azmoon.org مراجعه نمایند.

حتی داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج کنکور انتخاب رشته نکرده اند، می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نمایند. 

لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در مرحله تکیمل ظرفیت ، آزمون برگزار نمی کند. داوطلبان بدون شرکت در آزمون می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.  برای اطلاع از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و هزینه خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با سامانه صدای مشاور (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه) تماس بگیرید.

زمان ثبت نام تکیمل ظرفیت دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال 98 احتمالا در مهر ماه آغاز شده و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت. زمان دقیق هنوز اعلام نشده است. برای اطلاع از اخبار روز دانشگاه آزاد می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد وارد این دانشگاه می شوند، ورودی بهمن ماه 98 محسوب می شوند.

ثبت نام تکیمل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99

نکات مهم در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

  • تعداد کدرشته محل های مجاز برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، حداکثر 20رشته محل است. داوطلبان می توانند 20کدرشته محل انتخابی خود را مطابق با دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد انتخاب نمایند.
  • درصورتی که در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، در یکی از دانشگاه های دولتی و هم آزاد مورد پذیرش قرار بگیرید، امکان تحصیل هم زمان را دارید. این داوطلبان نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز شرکت کنند
  • توجه داشته باشید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، ترتیب اولویت بندی شما با توجه به رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه آزاد دارای اهمیت است. ملاک خود را برای ترتیب رشته ها ، علاقمندی و رتبه و تراز قبولی در هر رشته قرار دهید.
  • برای مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید