ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد سال 98

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد سال 98 ، متقاضیان ثبت نام لازم است به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.au.ac.ir مراجعه نمایند . مراحل ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند . در پایان ثبت نام از طریق سایت ، رسید ثبت نام را دریافت نمایند . ثبت نام بدون آزمون داشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد . و معدل کتبی دیپلم ملاک پذیرش متقاضیان خواهد بود . ثبت نام بدون کنکور کارانی دانشگاه آزاد از طریق دو لینک با عنوان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته و ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته انجام می شود .

کسانیکه دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و کارودانش نظام جدید هستند و یا دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش چهار ساله نظام قدیم هستند بایستی ثبت نام کاردانی پیوسته و کسانی که دارای مدرک دیپلم در رشته های نظری و فنی حرفه ای و یا کاردانش نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی هستند و دیپلم نظام قدیم چهارساله دبیرستان و فنی حرفه ای و کارو دانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند ، می توانند کاردانی ناپیوسته را ثبت نام نمایند . 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد سال 98

متقاضیان ثبت نام  بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد از 20 اسفند ماه سال 97 تا 6 شهریور سال 98 می توانند وارد سایت دانشگاه آزاد شوند .

مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد سال 98

در ثبت نام کاردانی پیوسته هر داوطلب با توجه به علاقه مندی خود مجاز به انتخاب 20 رشته محل در ارتباط با یک رشته است . رشته های  انتخابی برای ثبت نام  بایستی با رشته دیپلم متناسب باشد . برای انجام مراحل ثبت نام  ابتدا از قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام ، هزینه ثبت نام به مبلغ 44000 تومان را پرداخت و سپس با وارد نمودن شناسه و رمز در قسمت لینک ثبت نام کاردانی پیوسته وارد فرم ثبت نام اینترنتی شوید .

لیست رشته ها و دانشگاه ها در مقطع کاردانی پیوسته در دفترچه راهنما ذکر شده است . به متقاضیان ثبت نام توصیه می شود دفترچه راهنما را به دقت مطالعه نمایند تا از مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شوند . 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد سال 98 

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته سال 98 ابتدا لازم است دفترچه راهنما را از سایت دانشگاه آزاد دانلود نمایند . و به مطالعه دقیق دفترچه راهنما بپردازند. داخل دفترچه لیست رشته ها و دانشگاه ها ارائه شده است .

با پرداخت هزینه 44000 تومان از لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام و دریافت شناسه و رمز ، می توانید وارد فرم ثبت نام اینترنتی شوید . متقاضیان می توانند 20 رشته / شهر از یک مجموعه و یک نظام آموزشی را انتخاب کنند . در صورتیکه تمایل به انتخاب رشته / شهر از مجموعه های متفاوت را دارند می توانند مجددا با خرید کارت اینترنتی ثبت نام نسبت به انتخاب 20 رشته / شهر از مجموعه آزمایشی دیگر اقدام نمایند . 

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید