ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی 97-98

ثبت نام بدون کنکور پزشکی و پرستاری

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از نحوه ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی 97-98 مطلع خواهید شد. پرستاری و پزشکی از رشته های پرطرفدار گروه علوم تجربی هستند که رقابت برای تحصیل در این رشته ها بسیار است، اغلب علاقمندان به این رشته ها، به دنبال راهی برای تحصیل و ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی می باشد. ولی اطلاعات کافی درمورد اینکه نحوه ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی به چه صورت است و کدام دانشگاه ها با چه شرایطی اقدام به جذب دانشجوی پزشکی و پرستاری بدون کنکور می کنند، ندارند. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقمندان رشته پرستاری و پزشکی قرار دهیم.

 

ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی

ثبت نام بدون کنکور پزشکی و پرستاری برای واجدین شرایط ثبت نام بدون کنکور ، امکانپذیر است. رشته پزشکی و پرستاری به دلیل داشتن جایگاه مناسب اجتماعی و  درآمد بالا نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر، از دسته رشته های پرمتقاضی است.

همانطور که می دانید میزان بورسیه رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی ، محدود است و پذیرش دانشجو در دانشگاه های دولتی از طریق قبولی در کنکور انجام می شود.البته خبر خوب این است که برخی از دانشگاه های علوم پزشکی مجاز به ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، تا 80 درصد ظرفیت پذیرش می باشند.

 

 ثبت نام بدون کنکوربرای ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97 کلیک کنید

 

ثبت نام بدون کنکوربرای خرید صندلی پرستاری پولی بدون کنکور کلیک کنید.

 

دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور در رشته های پزشکی ندارند و پذیرش صرفا از طریق قبولی در کنکور انجام می شود. اگر علاقمند به ثبت نام بدون کنکور پزشکی و پرستاری هستند ، دانشگاه های علوم پزشکی دولتی ، مشروط به دریافت شهریه از طریق پذیرش خودگردان بین الملل، این امکان را برای شما ایجاد کرده اند. لازم به ذکر است که شرایط تحصیل و امکانات آموزشی و برخورداری از اساتید مجرب برترین دانشگاه های دولتی ، برای ورودیانی که از طریق قبولی در کنکور ثبت نام می نمایند و ورودیانی که ثبت نام بدون کنکور دارند، یکسان است. مدرک صادر شده برای فارغ التحصیلان بدون کنکور پزشکی و پرستاری ، از سوی دانشگاه دولتی صادر می شود و عنوان بدون کنکور در مدرک فارغ التحصیلان درج نمی شود.

یکی از مهمترین شرایط ثبت نام بدون کنکور پزشکی و پرستاری ، پرداخت شهریه است و داوطلبانی که امکان پرداخت شهریه دارند،  هزینه های تحصیل را به عنوان سرمایه گذاری برای شغل پردرآمد آینده در نظر می گیرند و در ضمن هزینه ای برای کلاس های کنکور پرداخت نمی کنند و بدون صرف زمان و بدون معطلی تحصیل پزشکی و پرستاری را در دانشگاه مورد علاقه خود شروع می کنند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور پزشکی و پرستاری در هر دانشگاه دارای تفاوت هایی است، واجدین شرایط ، امکان ثبت نام بدون کنکور را خواهند داشت.

متقاضیان گرامی ثبت نام بدون کنکور پزشکی و پرستاری می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیریند، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام بدون کنکور را برای شما انجام می دهند.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور پرستاری و پزشکی 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید