ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق 97

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق در سال 97 امکانپذیر می باشد، برای ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و به صورت بدون کنکور ثبت نام رشته حقوق را در دانشگاه های معتبر ایران انجام دهید. دانشگاه هایی نظیر دانشگاه آزاد ، پردیس خودگردان دانشگاه های معتبر دولتی در شهرهای مختلف ایران اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق می نمایند. شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق 97-98

برای ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق در سال تحصیلی 97-98 و اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق در دانشگاه آزاد و پردیس دانشگاه های دولتی از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید. شرایط ثبت نام بدون کنکور در هر دانشگاه متفاوت می باشد، به این روش پذیرش دانشجو اصطلاحا خرید صندلی رشته حقوق و یا خرید صندلی پولی رشته حقوق می گویند. از نام آن مشخص است که یکی از مهترین شرایط پذیرش بدون کنکور پرداخت شهریه می باشد، ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد، دیگر نیازی به صرف هزینه برای کلاس های کنکور و صرف زمان برای مطالعه کنکوری و تست زنی نمی باشد، داوطلبان تحصیل در رشته حقوق می توانند به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد و یا دانشگاه های دولتی به تحصیل بپردازند، لازم به ذکر است که پیرو دستورالعمل صادره برای دانشگاه های دولتی، 80درصد ظرفیت دانشگاه های دولتی به صورت پذیرش بدون کنکور در رشته های متعدد تکمیل خواهد شد و فقط 20درصد پذیرفته شدگان از طریق ثبت نام با کنکور مورد پذیرش قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که شرایط تحصیل بدون کنکور رشته حقوق با شرایط دانشجویانی که از طریق کنکور مورد پذیرش قرارگرفته اند یکسان می باشد و تمامی دانشجویان از امکانات آموزشی مشترک استفاده خواهند نمود ارزش مدرک صادره برای فارغ التحصیلان با کنکور و بدون کنکور برابر است و مدرک صادره از سوی پردیس دانشگاه های دولتی توسط دانشگاه دولتی اصلی خواهد بود. برای اطلاع از شرایط پذیرش رشته حقوق در هر یک از دانشگاه های دولتی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته حقوق در دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی اول در مهر ماه 97 و در اواخر آذر ماه تا اویل دی ماه بر اساس سوابق تحصیلی می باشد متقاضیان ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور حقوق ، باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند، شرط معدل در هر واحد از دانشگاه های بدون کنکور متفاوت می باشد. ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق دانشگاه آزاد از طریق آدرس سایت azmoon.org انجام می شود. برای انجام ثبت نام اینترنتی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس گرفته و ثبت نام نمایید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید