ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 98-99

طرح دو وجهی و تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران از 97/11/06 آغاز شد. متقاضیان گرامی تحصیل و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران این صفحه را به دقت مطالعه نموده و برای انجام مراحل ثبت نام بدن کنکور دانشگاه تهران از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام را برای شما انجام خواهند داد. پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران مطابق با آیین نامه استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 98-99 انجام می شود. دانشگاه تهران در مقطع ارشد و با استناد به آیین نامه های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از میان دانشجویان ورودی سال 94 که جزء 17 درصد برتر دانشگاه تهران بوده و یا موفق به کسب رتبه های یک تا سه از دانشگاه های مشمول این فراخوان شده اند، با رعایت کامل مقررات ، به صورت مازاد بر ظرفیت در تمام رشته ها که از طریق کنکور پذیرش دانشجو دارد، ثبت نام می نماید.

شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای آموزشی دانشگاه تهران از بین دانشجویان مقطع کارشناسی رتبه‌های اول تا سوم ورودی سال 94 دانشگاه‌های مشمول این فراخوان (کلیه دانشگاه‌های مندرج در لیست سطح بندی وزارت علوم، پیوست یک)، دانشجو می‌پذیرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران ارشد 98-99

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98-99 آغاز شد:

کلیه متقاضیان، از تاریخ ۱۶/‏۱۱/‏۱۳۹۷ تا ۲۶/‏۱۱/‏۱۳۹۷ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران (ems1.ut.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل‌شده تقاضا برای رشته‌های مشمول این فراخوان اقدام نمایند و یا برای ثبت نام به صورت تلفنی با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند. متقاضیانی که در فراخوان اول تقاضای خود را ارائه کرده‌اند، مجاز به ثبت مجدد درخواست نمی‌باشند.

 

نحوه انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران 98-99

برای انجام ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران لازم به نشانی ems1.ut.ac.ir مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نموده و فرم تقاضای بدون کنکور را بارگذاری کنید. دانشگاه تهران در سایر مقاطع و در رشته های متعدد پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون و بدون کنکور دارد، توجه داشته باشید که برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه های مشمول فراخوان ثبت نام بدون کنکور و سایر اطلاعات تکمیلی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید