ثبت نام بدون کنکور حقوق

ثبت نام بدون کنکور حقوق

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور حقوق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور حقوق از مطالبی می باشد که داوطلبان علاقه مند به رشته حقوق به دنبال آگاهی از شیوه و نحوه ثبت نام بدون کنکور حقوق می باشند.  نحوه و شیوه و شرایط ثبت نام در رشته حقوق و همچنین دانشگاه هایی که رشته حقوق را به صورت بدون کنکور ارائه می دهند کمتر مورد بررسی قرار گرفته و این رشته و همینطور دانشگاه های ارائه دهنده این رشته همواره از سوی داوطلبان مورد سوال قرار گرفته است . این مقاله برای آگاهی متقاضیان رشته حقوق طراحی و گردآوری شده است.

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور رشته حقوق

رشته حقوق در مقطع کارشناسی بدون کنکور در اکثر دانشگاه ها به صورت تمام وقت و پاره وقت اقدام به پذیرش و ثبت نام دانشجو می نماید. این دانشگاه ها چه به صورت آزاد و یا به صورت غبر انتفاعی، شبانه،  پیام نور و همینطور پردیس خودگردان دانشجو می پذیرند. در مقطع کارشناسی در رابطه با رشته حقوق که دارای دو بخش حقوق عمومی و خصوصی می باشد، ( که در مقطع کارشناسی تنها به صورت حقوق عمومی قابل ارائه  می باشد) و در مقطع کارشناسی ارشد به صورت تخصصی وارد گرایش های دیگر حقوق می شویم.

رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بدون کنکورش تنها از داوطلبانی که جزو استعداد های درخشان می باشند انجام میگیرد. در مقطع دکتری نیز پذیرش در دانشگاه ها انجام نمی شود و ثبت نام تنها به  صورت با آزمون می باشد. در ادامه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور رشته حقوق در دانشگاه های مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

زمان ثبت نام بدون کنکور حقوق 99

آن دسته از داوطلبان که قصد تحصیل در رشته حقوق را دارند،  زمان ثبت نام بدون کنکور حقوق از تاریخ 99/5/5 تا تاریخ 99/6/2 می باشد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سازمان مربوطه این زمان  تا تاریخ 7 مهر ماه تمدید شده است و داوطلبان می توانند تا این تاریخ نسبت به ثبت نام بدون کنکور حقوق و بر اساس سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور حقوق در دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور حقوق در دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی نا پیوسته، کارشناسی  انجام می شود و داوطلبان می توانند در انتخاب رشته خود، ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق را انجام دهند. دانشگاه هایی که این رشته تحصیلی را بدون کنکور ارائه می دهند در تهران و سایر شهرستان ها وجود دارد در تهران داوطلبان می توانند در دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در رشته کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به ثبت نام نمایند.

بدون کنکور حقوق

  تاثیر معدل در دانشگاه آزاد تهران غرب صفر درصد می باشد و آن دسته از داوطلبانی که معدل بالایی ندارند نیز می توانند در این دانشگاه برای ثبت نام اقدام نمایند. دانشگاه آزاد در هر سال یک بار در ترم مهر و بار دیگر در ترم بهمن از دانشجو پذیرش به عمل می آورند. ثبت نام بدون کنکور آزاد به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان می توانند درسایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه ارائه دهنده را انجام دهند.

هر ساله بر تعداد دانشگاه هایی که رشته حقوق را بدون کنکور ارائه می دهند اضافه خواهد شد بنابراین می توانید با مشاوران ما در مجموعه صدای مشاوران تماس گرفته تا از لیست دانشگاه هایی که رشته حقوق بدون کنکور را ارائه می دهند، مطلع شوید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون رشته حقوق در سایت دانشگاه آزاد

داوطلبان می توانند بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی که لینک دانلود آن در زیر آورده شده است با مراجعه به صفحه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir  که در تصویر قابل مشاهده می باشد، مراجعه کرده و بعد از اقدامات ذکر شده در ذیل، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ثبت نام بدون کنکور حقوق

  1. داوطلبان می توانند در صورتی که قبلا نسبت خرید کارت اعتباری اقدام نموده اند، از طریق بخش بازیابی کارت نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده اقدام نمایند .
  2. پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام دوره مورد نظر، می توانند با وارد نمودن شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد ملی وارد شده در زمان خرید کارت، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. متقاضیان رشته بدون آزمون حقوق می توانند در انتخاب خود رشته حقوق را در صورت داشتن ظرفیت و شرایط دیگر انتخاب نمایند.
  3. داوطلبان پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد ندارند.

دانشگاه های دارای رشته حقوق بدون کنکور

داوطلبان می توانند با توجه به لیست رشته محل های دانشگاه آزاد که در جدول زیر آمده با آگاهی از دانشگاه های دارای رشته حقوق بدون کنکور، اقدام به ثبت نام و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه ها نمایند.

محل دانشگاهی  جنسیت  نظام آموزشی
واحد تهران جنوب – پرديس مركز بين المللي كيش زن و مرد تمام وقت
واحد پرديس زن و مرد تمام وقت
واحد پرند زن و مرد تمام وقت
واحد رباط كريم زن و مرد تمام وقت
مركز شهريار زن و مرد تمام وقت
مركز صباشهر زن و مرد تمام وقت
واحد صفادشت زن و مرد تمام وقت
واحد ملارد زن و مرد تمام وقت
واحد ورامين زن و مرد پاره وقت
واحد اسلامشهر زن و مرد پاره وقت
واحد دماوند زن و مرد پاره وقت
واحد شهر قدس زن و مرد پاره وقت
واحد تهران شرق زن و مرد پاره وقت

ثبت نام بدون کنکور حقوق در دانشگاه سراسری

در دانشگاه هایی مانند پیام نور غیر انتفاعی روزانه شبانه و پردیس خودگردان پذیرش به صورت بدون کنکور نیز وجود دارد و داوطلبان می توانند در رشته حقوق بدون کنکور تحصیل نمایند.

در دوره ی روزانه پذیرش رشته حقوق در هیچ یک از مقاطع وجود ندارد وتنها در دانشگاه شبانه می توانید در رشته فقه و حقوق اسلامی اقدام به پذیرش نمایید. دانشگاه های پردیس خودگردان و مجازی در رشته های حقوق بدون کنکور پذیرش انجام می شود. دانشگاه های غیر انتفاعی نیز پذیرش در اکثر رشته های حقوق وجود دارد .

هم‌چنین دانشگاه‌های غیر انتفاعی مذاهب اسلامی که تحصیل در آن‌ها کاملا رایگان است و در شهرهای تهران، بندرعباس و زاهدان وجود دارند، در رشته‌های فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی در مقطع کارشناسی به صورت بدون کنکور ثبت‌نام به عمل می‌آورند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون حقوق

از شرایط ثبت نام و پذیرش بدون آزمون حقوق می توان پذیرش صرافا بر اساس سوابق تحصیلی یا معدل کتبی دیپلم اشاره کرد در این نوع پذیرش بر اساس معدل کتبی انجام خواهد شد و داوطلبان می توانند در دفترچه ثبت نام  بر اساس سوابق تحصیلی از نحوه پذیرش دانشگاه هایی که رشته حقوق بدون کنکور را ارائه می دهند آگاه شوند. در مدرک تحصیلی داوطلبانی که با سوابق تحصیلی پذیرش می شوند بدون کنکور بودنشان در این کد رشته ها درج نشده است.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر از شرایط و ضوابط و همچنین دانشگاه های ارائه دهنده رشته حقوق بدون آزمون مطلع شوید.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

برای دریافت اطلاعات بیشتر از رشته بدون آزمون حقوق می توانید با مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نماید و از تمام موارد در رابطه با ثبت نام بدون کنکور حقوق آگاهی لازم را به دست آورید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور حقوق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید