ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی صنعتی شریف-پیام نور-غیرانتفاعی 97

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی صنعتی شریف-پیام نور-غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف، پیام نور و غیرانتفاعی بهمن 97 را به همراه دفترچه ثبت نام بدون کنکور با پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی منتشر کرد که در همین صفحه در اختیار متقاضیان قرار داده شده است. پیرو اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با پذیرش دانشجو در رشته های تحصيلي در پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، دانشگاه ها و موسسات غيرانتفاعي، دانشگاه پيام‌ نور برای بهمن ماه 1397 برمبنای پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی در بهمن 97

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور و با سوابق تحصیلی در دانشگاه صنعتی شریف کیش، دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلیدانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور بهمن 97

 

براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذيرش به اطلاع علاقمندان به تحصيل در رشته های تحصيلي دارای  پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی  در پردیس دانشگاه صنعتی شریف درکیش، دانشگاه های پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی می رسانیم که ثبت نام در این دانشگاه ها مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور که لینک دانلود آن را بالای صفحه قرار دادیم، انجام می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن 97 دانشگاه صنعتی شریف- پیام نور – غیرانتفاعی

برای ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی از تاريخ 97/10/29 لغايت 97/11/10 به سایت یا مستقیماً به مؤسسات، مراكز و واحدهاي آموزشي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايید و یا از طریق تلفن های موجود در این صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام بدون کنکور برا برای شما انجام می دهند.

توجه داشته باشید که براساس مصوبه فوق فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در ثبت نام مهر ماه 97 امکان پذیرش دانشجو دارند و این کد رشته محل ها، شامل فقط  این گونه رشته محل ها میباشد و شامل سایر رشته محل های دوره های روزانه وشبانه وکد محل های سایر دوره ها که پذیرش آنها صرفاً سوابق تحصیلی است و ظرفیت آنها تکمیل شده است نیست. مجموعه کل رشته محل های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی برای پذیرش مهرماه 1398 و شرایط ضوابط آنها درتارخ 97/11/17  به زودی منتشر خواهد شد.

1- كليه متقاضيان مي‌بايست داراي ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) بوده و يا داراي مدرك پيش‌دانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) با تاريخ اخذ حداكثر تا 97/11/30 باشند.

2- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان اعلام شده مدارك خود را براي بررسي به دانشگاه و موسسه محل تقاضا ارسال و يا تحويل نمايند. پس از بررسي مدارك درصورت داشتن شرايط از داوطلب براي تكميل فرم تعهد (براي جلوگيري از ثبت مشخصات داوطلب در چند رشته‌محل و يا چند موسسه) دعوت بعمل خواهد آمد كه در اين مرحله لازم است، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220،000 (دويست و بيست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

4- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مراكز/واحدهاي آموزشي در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

5- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مركز و يا واحد آموزشي كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

7- آن دسته از داوطلباني كه قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسري سال 1397 (اعلام قبولي شهريورماه، مرحله تكميل ظرفيت و يا اعلام قبولي نيمه‌متمركز) قرار گرفته‌اند، چنانچه در اين مرحله متقاضي ثبت‌نام و ادامه تحصيل باشند و در يكي از مراكز/واحدهاي آموزشي ثبت‌نام نمايند، قبولي قبلي آنها در مراحل قبلی لغو خواهد شد.

8- پاسخگويي به اعتراضات داوطلبان درخصوص عدم پذيرش آنها بر عهده دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالي ذیربط خواهد بود لذا لازم است داوطلبان از مراجعه و يا مكاتبه در اين خصوص با اين سازمان خودداري نمايند.

مدارك مورد نياز:

1- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم چهارساله نظام قديم با امضاء و مُمهور به مُهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد با امضاء و مُمهور به مُهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش.

3- اصل و يا گواهي مدرك پيش‌دانشگاهي با امضاء و مُمهور به مُهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهي اخذ مدرك كارداني براي آن دسته از دارندگان مدرك ديپلم نظام جديد كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپي از صفحات آن.

6- اصل كارت ملي و 2 برگ كپي از آن.

7- شش قطعه عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري.

8- مدرك نظام وظيفه براي برادران مشمول.

كليه پذيرفته‌شدگان لازم است به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهي پيش‌دانشگاهي خود، به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديه‌ تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند تحویل دهند. كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مركز/واحد آموزشي محل تحصيل خود را در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.

داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی صنعتی شریف-پیام نور-غیرانتفاعی 97 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های موجود در همین صفحه) تماس بگیرند، کارشناسان مراحل ثبت نام بدون کنکور و پذیرش براساس سوابق تحصیلی را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی صنعتی شریف-پیام نور-غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید