ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور 98 – 99

لیست حذفیات دروس پیام نور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور سال تحصیلی 98-99 یا به عبارتی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و نحوه و شرایط انجام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در این مقاله به اطلاع متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور می رسد. ظرفیت پذیرش دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر ، حدود 20.000 نفر می باشد.

نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 98

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 98 ، یا همانزمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98 احتمالا از مهر یا آبان ماه آغاز میشود. مهلتی که به ثبت نام اختصاص داده می شود حدود یک ماه است. توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند و هرچه سریع تر نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. برای انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 90990711611 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد فراگیر پیام نور به این صورت است که متقاضیان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور با خرید سریال علاقمندی به رشته های بدون کنکور پیام نور نسبت به انجام انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام می نماید. هر متقاضی تحصیل بدون کنکور باید یک گروه آموزشی را انتخاب و حداکثر در 20 رشته محل واحدهای دانشگاه پیام نور را انتخاب نماید.

ثبت نام به صورت جداگانه انجام نمی شود، توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور مانند ثبت نام با کنکور با تکمیل یک فرم ثبت نام و با شیوه تقریبا یکسان انجام می شود، لازم به ذکر است که ارزش مدرک فارغ التحصیلان با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور یکسان می باشد، و امکانات ارائه شده در دانشگاه برای تمامی دانشجویان یکسان می باشد؛ ثبت نام و انتخاب واحد در نیمسال اول تحصیلی کارشناسی ارشد به منزله ثبت نام و شروع تحصیل در این دانشگاه می باشد و ادامه تحصیل داوطلب مشروط به قبولی در آزمون های ترم اول می باشد، داوطلبان نیازی به حضور در کلاس های ترم اول نخواهند داشت. امکان ثبت نام به صورت تلفنی از طریق کارشناسان نیز فراهم می باشد، جهت انجام ثبت نام با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

** شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی انجام می شود و محدودیتی برای انجام ثبت نام در رشته های بدون کنکور وجود ندارد

** درصورتی که قصد ادامه تحصیل در یک رشته غیر مرتبط با رشته کارشناسی دارید، ملزم به گذراندن حداکثر 12 واحد به عنوان پیش نیاز در مقطع کارشناسی ارشد خواهید داشت.

** آقایان ملزم به ارائه مدارک نظام وظیفه می باشند.

** برای اطلاع از شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد در رشته هایی با تعداد واحدهای عملی بالا، نظیر رشته مهندسی معماری و طراحی شهری و … از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور در سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد. اعلام نتایج نتایج پذیرش بدون کنکور ارشد پیام نور به این صورت می باشد که 80 درصد نمره داوطلب با توجه به آزمون های برگزار شده و 20 درصد مربوط به تاثیر معدل کارشناسی یا همان لیسانس است.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید