ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها 97-98

ثبت نام المپیاد علمی علوم پزشکی دانشجویان 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها امکانپذیر شد. نفرات برتر المپیاد مجاز به ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیاد می باشد. المپیاد تاکنون در 23دوره برگزار شده است و 23 رشته دارد. جزئیات خبر را در این صفحه بخوانید:

متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها و ثبت نام در دوره بیست و چهارم المپیاد دانشجویی سال 98 ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

 

ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها

ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها به نقل از معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد، نفرات اول تا پانزدهم المپیاد علمی و دانشجویی می توانند، بدون آزمون و بدون کنکور در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام کنند؛ پذیرش بدون آزمون برگزیدگان المپیاد علمی در مقطع ارشد در مراسم تقدیر نفرات برتر المپیاد در تاریخ 97/09/26 اعلام شد.

آزمون های المپیاد توسط سازمان سنجش برگزار می شود و هدف آن شناسایی و معرفی استعدادهای برتر دانشجویان است.

 

مزایای المپیاد دانشجویی

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد، وزارت علوم نیز تسهیلاتی به المپیادی ها ارائه می کند که رتبه های اول تا پانزدهم المپیاد علمی و دانشجویی بدون شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ، در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام بدون کنکور نمایند و اگر فارغ التحصیل نشده باشند این امتیاز برای سال آینده ، این گروه محفوظ است.

لازم به ذکر است که نفرات برتر المپیاد دانشجویی ، از سوی وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و  این افراد می توانند عضو بنیاد ملی نخبگان شده و از تسهیلات وام، شهریه، مسکن و وام ازدواج آن استفاده نمایند. برای اطلاع از نحوه و شرایط استفاده از این امکانات می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. همچنین اگر نفرات برتر المپیاد، دانشجوی دکتری باشید در رتبه های اول تا پانزدهم می توانید از امتیازات مرحله مصاحبه استفاده نمایید.

 

برگزاری دوره 24 المپیاد علمی و دانشجویی در سال 98

برنامه ریزی جهت برگزاری بیست و چهارمین المپیاد علمی و دانشجویی سال 98 آغاز شده است و مناطق ده گانه سراسر کشور در تاریخ 98/02/12 و 98/02/13 المپیاد منطقه ای را برگزار می کنند و مرحله نهایی المپیاد دانشجویی در اواخر تیر ۹۸ برگزار می‌شود. المپیاد دوره 24 نسبت به المپیاد سال گذشته دارای تغییرات می باشد و سه رشته روانشناسی، مهندسی صنایع، رشته بین رشته ای علوم و فناوری سلول های بنیادی و مهندسی بافت با توجه به نیاز کشور به آن اضافه شده است.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام در دوره بیست و چهارم المپیاد دانشجویی سال 98 ، و شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد برای المپیادی ها 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید