ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام آزمون دبیرستان البرز 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دبیرستان البرز هر ساله برای داوطلبان ورود به پایه هفتم و دهم برگزار می گردد. دبیرستان البرز یا همان دبیرستان ماندگار البرز پسرانه از جمله دبیرستان های معتبر و قدیمی شهر تهران می باشد پیشینه آن به سال 1250شمسی بر میگردد. موسس این دبیرستان دانش آموختگان فراوانی به جامعه علمی و فرهنگی ایران و جهان تحویل داده است که از آن جمله می توان چهره همیشه ماندگار ایران دکتر مصطفی چمران را اشاره داشت.

این دبیرستان هم اکنون دارای امکاناتی چون سالن های ورزشی مجتمع های آزمایشگاهی و کارگاهی سالن همایش سالن امتحانات کتابخانه و غذاخوری می باشد که در بین چهار راه ولیعصر و خیابان حافظ پایین داشگاه امیرکبیر قرار دارد. آزمون ثبت نامی 99 – 1400 دبیرستان شرایط و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز توضیح دهیم. برای اطلاع از بهترین مدارس تهران و همچینین ثبت نام تیزهوشان و ثبت نام نمونه دولتی کلیک کنید.

برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان البرز می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

نقشه دبیرستان البرز

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز 99 – 1400

زمان ثبت نام برای آزمون ورودی دبیرستان البرز ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز مطابق بخشنامه آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان دوره دوم ماندگار البرز مطابق شیوه نامه اجرایی ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 99 – 1400 در خصوص زمان ثبت نام ، شرایط ، زمان برگزاری آزمون و سایر جزئیات این آزمون به تمامی مناطق شهر تهران ارسال شد.

ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان البرز در سامانه مذکور از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۳۱ اردیبهشت سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

دبیرستان ماندگار البرز

ضمنا شرایط لازم تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اشتغال به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 99 – 1400 و کسب حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم است ، متقاضیان می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی در قسمت سامانه ثبت نام آزمون مدارس در سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی ثبت نام به عمل آورده و رشته مورد درخواست خود را هنگام ثبت نام انتخاب نمایند . دانش آموزان درصورت پذیرش در آزمون صرفاً می بایست در همان رشته پذیرفته شده ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود .
سوال های آزمون به صورت چهارگزینه ای بوده و به پاسخ های نادرست نمره منفی تعلق می گیرد.
جهانشاهی درخصوص دانش آموزان پایه نهم دبیرستان البرز گفت تمامی آنان برای ثبت نام در پایه دهم این دبیرستان باید در آزمون ورودی شرکت نمایند و به شرط کسب حداقل 80 درصد نمره تراز شده آزمون آخرین فرد پذیرفته شده، مجاز به ثبت نام در پایه دهم دبیرستان البرز خواهند بود .

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز 99 – 1400

شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 99 – 1400 شامل دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورود به پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورود به پایه هفتم می باشد. معدل داوطلبان ورود به دبیرستان البرز در امتحانات نوبت اول پایه نهم باید حداقل 18 باشد و در مورد دانش آموزان پایه ششم کسب امتیاز خیلی خوب در تمام دروس و حداقل کسب امتیاز خوب  فقط در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس ضروری می باشد.

 الف– پذیرش در پایه دهم رشته ریاضی فیزیک،علوم تجربی و علوم انسانی:
با انجام مراحل ثبت نام اینترنتی جلسه توجیهی آشنایی با امکانات و اهداف دبیرستان مخصوص خانواده های محترم دانش آموزان گرامی برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز

دروس آزمون مرحله اول:
رشته ریاضی فیزیک : دروس ریاضی و فیزیک مرتبط با دوره اول متوسطه
رشته علوم تجربی : دروس ریاضی،فیزیک،شیمی و زیست مرتبط با دوره اول متوسطه
رشته علوم انسانی : کتاب های ادبیات،عربی،قرآن،مطالعات اجتماعی و تاریخ دوره متوسطه اول
کتاب های گلستان و بوستان سعدی(تصحیح غلام حسین یوسفی)-غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره)-سوره فتح به همراه ترجمه-جزوه علوم اجتماعی(که در سایت بارگذاری خواهد شد)

مرحله دوم: آزمون مرحله دوم برای پذیرفته شدگان مرحله اول در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی بصورت تشریحی از دروس مرحله اول برگزار خواهد شد.
ب– آزمون ورودی پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ،علوم تجربی و علوم انسانی:
کلیه داوطلبان پسر با معدل بالاتر از 19می توانند از طریق وب سایت پیش ثبت نام بعمل آورند.
آزمون ورودی یازدهم در رشته انسانی از کلیه دروس پایه دهم می باشد.
آزمون ورودی یازدهم در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از دروس پایه دهم می باشد.

ج- آزمون ورودی پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک وعلوم تجربی :
کلیه داوطلبان پسر با معدل بالاتر از 19 می توانند از طریق وب سایت پیش ثبت نام بعمل آورند.
آزمون ورودی دوازدهم در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از کلیه دروس پایه یازدهم و از کل کتاب.

د- داوطلبان باشگاه المپیاد:
کلیه داوطلبان باشگاه المپیاد که در سال های گذشته در یک رشته المپیادی مطالعه داشته اند می بایست در سایت فرم مخصوص المپیاد را با دقت تکمیل فرمایند.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون مدارس البرز 99 - 1400

زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سال گذشته رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 98/02/12 به صورت هماهنگ کشوری بود. داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یک هفته قبل از آزمون با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir  اقدام کنند. زمان اعلام نتایج نیز در سال گذشته از تاریخ 98/04/10 آغاز شد. و داوطلبان میتوانند با مراجعه به سامانه گفته شده نتایج خود را مشاهده نمایند. امکان دریافت نتایج از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در همین صفحه فراهم شده است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های موجود در همین صفحه) تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون:
آزمون ورودی پایه دهم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی روز جمعه 1398/3/24ساعت 8:30 برگزار گردید.
آزمون ورودی پایه دهم علوم انسانی روز پنج شنبه 1398/3/23 برگزار گردید.
آزمون ورودی پایه یازدهم و دوازدهم روز جمعه 1398/2/13 ساعت 8:30 برگزار گردید.

ضمنا هنوز تاریخ دقیق آزمون، کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج اعلام نشده است.
به محض اطلاع از تاریخ موارد مذکور در همین صفحه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

سوالات آزمون دبیرستان البرز 99 – 1400

سوالات در پایه ششم از 5 کتاب درسی مطرح می شود که عبارتند از: آموزش قرآن و هدیه های آسمانی، فارسی ( مهارت های خواندن و نوشتن )، مطالعات اجتماعی،علوم تجربی و ریاضیات بوده و شامل 80 سوال تستی(چهارگزینه ای) می باشد که می بایست در مدت 100دقیقه به آنها پاسخ داده شود

سوالات پایه نهم از 7 کتاب درسی طرح میگردد که عبارتند از : پیام های آسمانی،فارسی،عربی،مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )، زبان انگلیسی،علوم تجربی و ریاضیات  می باشد  که مجموعا 120سوال را شامل میشود و مدت پاسخگویی به سوالات 100دقیقه است.

سوالات دارای نمره منفی بوده لذا به داوطلبان توصیه میشود سوالاتی مطمئن نیستند را پاسخ ندهند در غیر اینصورت به ازاء هر پاسخ اشتباه یک امتیاز منفی برای داوطلب منظور می شود. در آخر ذکر یک نکته حائز اهمیت می باشد که بهترین منبع برای آمادگی جهت آزمون ورودی مدارس نمونه کتب درسی می باشد به همین جهت به داوطلبان توصیه می شود نسبت به مطالعه دقیق و مفهومی کتب درسی خود تلاش کافی را داشته باشند .

 

برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان البرز می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
5 دیدگاه برای “ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز”
  1. سلام من در چند سایت دیگر دیده بودم که البرز آزمون میان پایه ندارد ممنون می شم بگین اگه داره برای ثبت نام چگونه اقدام کنم. من رشته ریاضی فیزیک پایه دهم در مدرسه نمونه صدر منطقه یک در حال تحصیل و معدلم 18/86

    • سلام دوست محترم هنوزچیزی اعلام نشده است.درصورت تمایل یا بامشاوران مادرارتباط باشیدیا ازطریق شمارتماس دبیرستان پیگیری نمایید

  2. سلام . خسته نباشید .
    اگه توی آزمون ورودی قبول نشم روشه دیگه ای هم وجود داره که بخوام ثبت نام کنم؟
    قیمت شهریه با آزمون و بدون آزمون چقدره؟

  3. سلام ببخشید میخواستم بدونم که این دبیرستان چند نفر را از بین شرکت کنندگان می‌تواند پذیرش کند و چه ظرفیتی دارد؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید