ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

فرمول محاسبه امتیاز کل آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای کامل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 است. پس از ثبت نام آزمون سال تحصیلی 98 – 99 ، به زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم سال جدید تحصیلی نزدیک می شویم. مدارس تیزهوشان هر سال در دوره متوسطه اول و دوم آزمون تیزهوشان برگزار می کنند. داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان 99- 1400 می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند. آدرس سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir است.

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

واجدین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 می توانند برای ثبت نام در این آزمون هماهنگ کشوری اقدام نمایند. شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم یا همان اول متوسطه هر سال از طریق انتشار دفترچه سمپاد اعلام می شود. از اصلی ترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشتن امتیز خیلی خوب در امتحانات پایان دوره می باشد. همچنین داشتن تابعیت ایران که عموما برای تمامی متقاضیان الزامی است. برای انجام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان به سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ثبت نام به هیچ عنوان به صورت حضوری امکانپذیر نیست. مسئولین مدارس پاسخگوی مراجعین حضوری نخواهند بود. در صورت نیاز به کسب راهنمایی و رفع هرگونه سوال و ابهام درمورد ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام اینترنتی در سایت hoosh.medu.ir را برای متقاضیان عزیز انجام خواهند داد.

جهت ثبت نام اینترنتی نیاز به کد ملی و رمز همگام خواهید داشت. اگر رمز همگام ندارید، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان پاسخگوی شما خواهند بود. بعد از ورود به سامانه ثبت نام با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانید در آزمون مذکور ثبت نام نمایید.

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 با سوابق تحصیلی و سنجش هوش و استعداد انجام شد. قانون جدید ثبت نام و پذیرش تیزهوشان ششم به هفتم اعلام شد. قانون و نظام جدید برای ثبت نان تیزهوشان ششم به هفتم از طریق این مقاله اطلاع رسانی می گردد. برای ثبت نام سایت تیزهوشان نیاز به ثبت نام و رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت. نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 و پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان براساس سوابق تحصیلی و سنجش هوش و استعداد دانش آموختگان پایه ششم ابتدایی خواهد بود. براساس مفاد سند تحول بنیادین و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در مدارس و حذف عوامل آسیب زا و اضطراب آفرین در کودکان، تدابیر جدیدی اندیشه شده است و  برای ثبت نام و پذیرش دانش آموزان در پایه ششم به هفتم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سنجش هوش و استعداد دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی ، در دهه سوم تیر ماه 97 اقدام به جذب دانش آموز در کلاس های پایه هفتم این مدارس خواهد کرد. متقاضان برای ثبت نام در پایه ششم به هفتم تیزهوشان از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در دو دسته مطرح می گردد. که به شرح آن می پردازیم. یک نحوه طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحلیلی است که شامل سوالاتی می باشد که منبع آن کتاب درسی نیست، و 20 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد. شیوه دیگر طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحصیلی، که منبع آن دقیقا کتاب های درسی می باشد و 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان را تشکیل می دهد.

لیست دروس و ضرایب درسی سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400

تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400 به شرح ذیل می باشد:

استعداد تحلیلی
نام درس تعداد سوال زمان آزمون
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400: تعداد سوالات آزمون، 70 سوال است و مهلت پاسخگویی آن 90 دقیقه است.

اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 ،در سامانه ” www.sampad.medu.ir اعلام نتایج “اطلاع رسانی می گردد. این سامانه مرجع www.sampad.medu.ir اعلام نتایج تیزهوشان را منتشر می نماید. همانطور که می دانید آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 به صورت هماهنگ کشوری بر مبنای سوالات سنجش هوش ، استعداد و خلاقیت برگزار می شود. 

سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در زمان آزمون در دو دفترچه  به داوطلبان ارائه می شود. که دفترچه اول محتوی سوالات استعداد تحلیل می باشد که تعداد سوالات آن شامل 15 سوال می باشد و مدت پاسخگویی به سوالات 15 دقیقه می باشد و دفترچه دوم محتوی سوالات استعداد تحصیلی می باشد که شامل سوالات از دروس قرآن، تعلیمات دینی و اخلاق (8سوال)، فارسی (10سوال)، مطالعات اجتماعی (7سوال)، تفکر و پژوهش (5سوال)، علوم تجربی (10سوال) و ریاضیات (15سوال) می باشد. تعداد این سوالات شامل 55 سوال و زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه دوم 75 دقیقه می باشد.

دانلود سوالات و جواب کلید آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

برای دانلود سوالات و جواب کلیدی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و دانلود دفترچه تیزهوشان ششم به هفتم روی لینک های آبی کلیک نمایید:
آزمون روز پنجشنبه 98/03/30 برگزار شد، برای دانلود سوالات و پاسخنامه کلیک نمایید:
 
دانلود
 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید