ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 98 – 99

مراحل ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 98 – 99 ، طبق اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، راس ساعت 9 صبح روز جمعه 8 شهریور ماه 98 همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار می گردد. نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت hoosh8.medu.ir انجام می شود .

متقاضیان ثبت نام می توانند از روز شنبه 12 مرداد ماه تا پنج شنبه 17 مرداد ماه به سایت مذکور مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند . برای ورود به سایت لازم است کد ملی و رمز ورود همگام وارد شود . فرم ثبت نام اینترنتی نیز تکمیل شود . هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت مذکور قابل پرداخت می باشد . 

شرایط ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم سال 98 

دانش آموزانی که پایه هفتم دوره اول متوسطه را به اتمام رساندند . و برای پایه هشتم قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی دارای معدل کل سالانه 19 به بالا در پایه هفتم باشند .

ثبت نام در مدارس تیزهوشان برای آن دسته از دانش آموزانی که علاقه مند به یادگیری دروس در سطح علمی بالاتری هستند و دارای ضریب هوشی بالاتری هستند ، مناسب می باشد . 

منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 98 – 99 

در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم ، دروس فارسی ، هدیه های آسمانی ، استعداد تحلیلی و ریاضی مورد سوال قرار می گیرند . به دلیل اینکه سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به نسبت کتاب درسی در سطح علمی بالاتری قرار دارد ، پیشنهاد می شود برای آمادگی بهتر از کتاب های تست و کمک آموزشی که در مدارس تیزهوشان پایه هفتم استفاده می شود ، بهرهمند شوید . کتاب هایی مانند IQ و کتاب های مبتکران 

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم سال 98 

دانش آموزان در مدت زمان 110 دقیقه بایستی به سوالات دروس فارسی ، هدیه های آسمانی ، استعداد تحلیلی و ریاضی پاسخ دهند . تعداد کل سوالات ، 40 سوال می باشد .

10 سوال هدیه های آسمانی با ضریب 2 ، 10 سوال زبان و ادبیات فارسی با ضریب 2 ، 10 سوال علوم با ضریب 3 و 10 سوال ریاضی با ضریب 3 . 60 درصد نمره آزمون مربوط به استعداد تحلیلی و 40 درصد نمره مربوط به آزمون استعداد تحصیلی می باشد . 

نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم سال 98 – 99

یک هفته پس از برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان ، کلید آزمون در سایت hoosh8.medu.ir قرار میگیرد . افرادی که در این آزمون پذیرفته نشدند ، کارنامه آن ها یک هفته بعد از برگزاری آزمون بر روی سایت قرار می گیرد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید