ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام آزمون ستخدامی وزارت بهداشت ۹۹ در بازه 20 الی 29 شهریور ماه خواهد بود . و داوطلبان که تمایل به شرکت در این آزمون را دارند؛می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش که مسولیت برگزاری این آزمون را دارد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت کشور هر ساله توسط این سازمان به منظور تامین نیروی انسانی مراکز درمانی و آموزشی کشور انجام می شود.افرادی که در این آزمون پذیرفته می شوند برای خدمت به مراکز آموزشی و مراکز درمانی در مناطق محروم فرستاده خواهند شد.با برگزاری این آزمون هر ساله حدود 10 هزار نفر از فارغ التحصیلان رشته پزشکی، پرستاری و کلیه رشته های وزارت بهداشت مشغول به کار می شوند.داوطلبان شرکت در این آزمون برای ثبت نام باید به درگاه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org که مسولیت ثبت نام این آزمون را دارد، واردشده و اقدام به ثبت نام نمایند.

در سال جاری نیز با ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز به کار گیری 3 هزار نیروی آماده به کار وزارت بهداشت صادر شده است. این مجوز با اولویت قرار دادن پرستاران، همراه است و این نشانه نیاز کشور به این سمت شغلی می باشد.همچنین اولویت این طرح که توسط محمدباقر نوبخت به وزیر بهداشت ابلاغ شده نیرو های پیمانی و قرار دادی می باشد.

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی

متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال 99 : بدلیل برگزارهمزمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی و بار شدید مراجعه کنندگان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تعدادی از متقاضیان نتوانستند ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند. در همین راستا مهلت ثبت نام آزمون ستخدامی وزارت بهداشت ۹۹ در بازه 20 الی 29 شهریور ماه خواهد بود .  متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که دارای سهمیه ایثارگر هستند و در بازه زمانی گفته شده سهمیه آنان برای آزمون استخدامی مورد تایید قرار نگرفته است در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود را حل نموده اند میتوانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند و اطلاعات آنان با موفقیت ثبت شده است می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت درسال 99 و مهلت ثبت نام آزمون ستخدامی وزارت بهداشت ۹۹ در بازه 20 الی 29 شهریور ماه خواهد بود . با توجه به  شرایط کرونا که در کشور به وجود آمده انتظار میرود تاریخ این آزمون در سال 99 دجار تغیراتی   شده باشد ولی به  طور احتمالی  تاریخ این آزمون در سال  99  نیز دراین همین بازه زمانی میباشد. در صورت تغییر در تاریخ و اطلاع از وضعیت برگزاری آزمون در سال 99 این مقاله به روز رسانی شده و شما می توانید اطلاعات دقیق تری از زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت به دست بیاورید.

** زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت آخر بهمن ماه سال جاری می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که در سایت سازمان سنجش قبل از زمان ثبت نام منتشر می شود مراجعه کرده، قوانین ثبت نام را مطالعه نمایید و اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می توانند اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

در ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شده و با انتخاب گزینه” استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی” وارد صفحه مربوط به ثبت نام شده و با طی کردن مراحل خواسته شده ثبت نام خود را تکمیل کنید.

داوطلبان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و آگاهی دقیق تر از زمان و نحوه ثبت نام آزمون با مشاوران مجموعه صدای مشاوران تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را به طور کامل دریافت نمایید.

مراحل ثبت نام 

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org
  • پرداخت مبلغ 450 هزار ریال به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی متصل به شبکه شتاب.( این مبلغ برای سال 98 می باشد و در سال 99 با کمی افزایش قیمت ممکن است همراه باشد)
  • ارسال عکس ( در صورت ارسال عکس غیر معتبر و اشتباه ثبت نام فرد باطل شده)
  • تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات خواسته شده
  • دریافت کد رهگیری و نگه داری از آن تا پایان استخدام

زمان و محل برگزاری آزمون وزارت بهداشت

زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 99 مشخص شده است. مکان برگزاری امتحان با توجه به محل اقامت فعلی شرکت کننده تعیین می شود و اولویت با شهرستان اقامت فعلی فرد شرکت کننده در آزمون می باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد 7 هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می شود.با تامین مالی برای جذب و به کارگیری 30 هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود

** زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت آخر بهمن ماه سال جاری می باشد.

 

  • مکان برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه امتحان درج شده است و با دریافت کارت می توانند از آن مطلع شوند.

 صدور کارت ورود به جلسه آزمون به منزله پذیرش اطلاعات ارسالی داوطلبان نمی باشد و اطلاعات داوطلبان بعد از برگزاری و شرکت در آزمون بررسی خواهند شد.

اگر علاقه به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دارید می توانید در دیگر دستگاه های اجرایی نیز ثبت نام کنید آزمون استخدامی آموزش و پرورش، آزمون استخدامی مربی پیش دبستان ، آزمون استخدامی سازمان هواشناسی

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید