ثبت نام آزمون ارشد پردیس‌ بین الملل دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون ارشد بین الملل دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ارشد پردیس‌ بین الملل دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از نحوه ثبت نام و پذیرش ارشد بین الملل دانشگاه آزاد مطلع شوید . راهنمای تصویری و لینک ورود مستقیم به صفحه ثبت نام ارشد بین الملل دانشگاه آزاد در ادامه برای شما قرار گرفته شده است . با ما همراه باشید…

نحوه برگزاری آزمون پذیرش ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

 پیرو مصوبه جلسه ۱۵ شورای سنجش و پذیرش دانشجو به‌منظور برگزاری آزمون اختصاصی در گروه‌های تحصیلات تکمیلی برای پذیرش دانشجو در واحدهای مستقر در مناطق آزاد ارس و کیش دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام به ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحدهای فوق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می‌کند. هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی موردنظر می‌تواند حداکثر تا ۳۰ کد رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج کند. آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون (مصاحبه مجازی) در هفته آخر آبان ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون ارشد پردیس دانشگاه آزاد (مصاحبه مجازی) در هفته آخر آبان ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند با استفاده از راهنمایی های یکه در این مقاله قرار داده شده است اقدام به ثبت نام در آزمون پذیرش ارشد و دکتری دانشگاه آزاد نمایید.

سامانه ثبت نام پذیرش دانشجویان ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

سامانه ثبت نام و پذیرش دانشجویان ارشد بین الملل دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد. ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفا از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس azmoon.org از روز سه‌شنبه مورخ ۶ آبان ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت. در ادامه می وانید از هزینه ثبت نام در این آزمون مطلع شوید.

هزینه ثبت نام آزمون ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری یک میلیون و ۶۰ هزار ریالی نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی موردنظر خود اقدام کنند. جدول رشته/محل‌های دایر در واحدهای بین‌المللی ارس و کیش از طریق سامانه ثبت‌نام قابل مشاهده و دریافت است.

 در هنگام خرید کارت اعتباری ثبت نام دقت فرمائید زیرا پس از خرید امکان عودت وجه کارت اعتباری خریداری شده وجود ندارد پس از خرید کارت اعتباری، نسخه چاپی شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را تهیه و تا پایان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمائید. کارت اعتباری ثبت نام خریداری شده تنها برای ثبت نام در دوره و مجموعه مورد نظر صادر شده است وامکان تغییر دوره و مجموعه پس از خرید کارت اعتباری وجود ندارد.

داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که هر داوطلب در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه راهنما و با رعایت تجانس رشته مدرک کارشناسی با رشته مورد تقاضا در دوره کارشناسی ارشد در صورت تمایل می تواند در بیش از یک مجموعه آموزشی ثبت نام نماید .به منظور ثبت نام در هر مجموعه آموزشی لازم است کارت اعتباری متناظر مجموعه مورد نظر تهیه شود. با توجه به تصویر زیر می توانید اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

ثبت نام در آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد واحدهای بین المللی

با توجه به تصویر بالا می توانید اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد نمایید.

با توجه به تصویر بالا می توانید با وارد کردن شماره کارت اعتباری خریداری شده و سپس کد ملی خود ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

لینک ثبت نام آزمون پذیرش ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

جمع بندی

تمامی آنچه در رابطه با آزمون ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد لازم است بدانید در این مقاله قرار داده شده است . متقاضیان می توانند در زمان مقرر شده نسبت به ثبت نام با استفاده از راهنمایی های زیر اقدام نمایند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ارشد پردیس‌ بین الملل دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید