رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی 98

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی 1 و 2

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی در سال 98 مطلع می شوید. تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برای متقاضیان رشته علوم تربیتی ، فرصتی برای قبولی در رشته محل مناسب تر می باشد. رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد علوم تربیتی به صورت حدودی مشخص می شود. رتبه لازم برای قبولی تکمیل ظرفیت ارشد علوم تربیتی تحت عنوان، خوشبینانه، حدو متوسط و منطقی و بدبینانه می باشد که به شرح آن پرداخته ایم.

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی

داوطلبان کنکور ارشد شما می توانید با اطلاع از حدود رتبه لازم برای قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، در زمان تکمیل ظرفیت ارشد 98 اقدام کنند. پیش از آن دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد که دارای کد رشته محل های دانشگاه های سراسری روزانه دولتی، شبانه، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور است را مطالعه کنید. تمام داوطلبانی که متقاضی رشته علوم تربیتی می باشند و رشته علوم تربیتی را انتخاب کرده اند، بدون توجه به اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ، مجاز به انتخاب رشته در زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد (قبل از حذف و اضافه) خواهند بود.

برای قبولی در یک کد رشته محل مناسب تر می توانید از آمار و اطلاعات قبولی استفاده کنید و با توجه به سه سطح خوشبینانه، منطقی و بدبینانه، شانس خود را امتحان کنید. البته پیشنهاد ما به داوطلبان کارشناسی ارشد این است که برای انتخاب رشته علوم تربیتی در مهلت تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. با راهنمایی مشاوران تحصیلی که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند، و با اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی 97 در انتخاب رشته محل های مختلف اقدام نمایید.

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی در سال 98

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که منابع معتبر از کارنامه های قبولی کنکور سال گذشته سازمان سنجش موجود است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد که حاوی کارنامه های کنکور دوره های قبل است ، از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نرم افزار رایگان تخمین رتبه کارشناسی ارشد صدای مشاور روی لینک زیر کلیک کنید:

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد 98

توجه داشته باشد که میزان رتبه قبولی تکمیل ظرفیت در هر سال متفاوت خواهد بود. ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی، توسط دانشگاه های سراسری دولتی روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان اعلام می شود. تعداد انتخاب کدرشته محل ها در تکمیل ظرفیت ارشد پایین است. بنابراین حتما برای مشاوره انتخاب کد رشته محل های علوم تربیتی و اطلاع از ظرفیت دانشگاه های دارای رشته علوم تربیتی با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرید و از حدود رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی مطلع شوید.

 

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم تربیتی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید