توصیه های موثر برای روز و شب قبل از كنكور 99

توصیه های موثر برای روز و شب قبل از كنكور 97

جهت مشاوره در زمینه توصیه های موثر برای روز و شب قبل از كنكور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

توصیه های موثر برای روز و شب قبل از کنکور از طریق این مقاله آموزشی بطور کامل توضیح داده می شود. سوالاتی که برای همه کنکوری ها وجود دارد شامل اینکه روز و شب کنکور چگونه باشیم؟ توصیه های موثر برای شب و روز کنکور چیست؟,بهترین صبحانه برای روز کنکور,سر جلسه کنکور چه بخوریم,صبحانه روز کنکور,شام شب کنکور,توصیه های روز کنکور,تغذیه روز کنکور,غذای شب کنکور,سر جلسه ی کنکور چه مواردی را رعایت کنیم ؟ داوطلبان کنکور می توانند از طریق مطالعه این مقاله و با کلیک بر روی لینک های آبی ، اطلاعات کامل در رابطه با نحوه گذراندن شب و روز قبل از کنکور ، با هدف بهره وری بالا در زمان کنکور ، را بدست آورند. برای اطلاع از برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور کلیک نمایید.

روز و شب قبل از کنکور را چگونه بگذرانیم

شب و روز قبل از کنکور را چگونه بگذرانیم ؟ داوطلبان کنکور 98 بعد از چندین ماه مطالعه و برنامه ریزی فشرده با هدف آماده سازی خود برای روز کنکور ، لازم است بدانند که روز و شب قبل از کنکور اهمیت بسیاری در بهره برداری و به یادآوردن مطالبی که قبلا آموخته اید ، در جلسه کنکور دارد. رعایت مواردی مانند خواب کافی، تغذیه صحیح و اصولی برای شب و روز قبل از امتحان ، استراحت ذهن و… تاثیر بسیاری در احتمال قبولی شما و کسب رتبه و تراز کنکور خواهد داشت. بنابراین برای کسب بهترین نتیجه از کنکور سال 97 که در نهایت آینده شغلی رفاه اجتماعی و خانواده داوطلب را می سازد، نکات مهم و موثر در روز و شب قبل از کنکور را حتما رعایت نمایید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان روز قبل از کنکور و شب قبل از کنکور مطالعه ننمایید.

نكاتی در مورد شب قبل از كنكور

نکاتی در مورد شب قبل از کنکور که داوطلبان را در کسب موفقیت در آزمون سراسری یاری خواهد داد به شرح زیر است:

  • دو عدد مداد سیاه پررنگ و مناسب تراشیدن ، تراش ، پاک کن، شناسنامه ، ساعت ، کارت ورد به جلسه را شب قبل از کنکور آماده نمایید.
  • شب قبل از کنکور به هیچ عنوان مطالعه ننمایید حتی در ذهنتان مطالبی را که قبلا آموخته اید مرور نکنید ذهنتان از فشار مطالعه دروس آزاد بگذارید و به مغزتان فرصت استراحت و بازیابی اطلاعات در جلسه امتحان را بدهید. ذهن خود را در شب قبل از امتحان خسته نکنید و ریلکس باشید.
  • شب کنکور در اتاقی آرام و در سکوت بخوابید و در صورت امکان از چشم بند خواب استفاده نمایید.
  • شب قبل از کنکور زود بخوابید و به هیچ وجه تا دیر وقت بیدار نمایند. مغز شما برای به یادآوری آموخته های قبلی نیاز به خواب دارد ایده آل ترین حالت استراحت شب قبل از کنکور خوابیدن در ساعت 22 الی 5یا 6 صبح است.
  • غذای سبک و مقوی میل نمایید.
  • حتما قبل از خواب مسواک بزنید زیرا خواب آرام تری خواهید داشت.

نكاتی در مورد روز قبل از كنكور

نکاتی در مورد روز قبل از کنکور که داوطلبان را در کسب موفقیت در آزمون سراسری یاری خواهد داد به شرح زیر است:

  • از آدرس محل آزمون و نحوه طی نمودن مسیر حوزه کنکور خود مطلع باشید و اینکه چه مدت برای طی نمودن مسیر زمان نیاز دارید . روز کنکور وقت خود را صرف جستجوی آدرس ننمایید.
  • به محلی آرام و به دور از فکر و استرس کنکور بروید و ذهنو جسم خود را در آرامش کامل قرار دهید.
  • در طول روز از مواد غذایی مغزی و پر انرژی که ارزش غذایی مناسبی در مقایسه با حجم غذا دارد میل نمایید. از میوه ها و آب میوه هایی که حوای مواد قندی و ویتامین ث است بهره ببرید زیرا استرس کنکور را کاهش خواهد داد. تا حدودی مواد غذایی حاوی کربوهیدرات نظیر برنج و سیب زمینی میل نمایید.
  • روز قبل از امتحان، یک ساعت بعد از میل نمودن وعده های غذایی روزانه آب و مایعات بنوشید ، مایعات تاثیر بسیاری در انتقال پیام های عصبی به مغز و در نتیجه فعالیت بهتر مغز را منجر خواهد شد. پس حتما مایعات بنوشید.
  • برای روز امتحان کمی خوراکی مانند یک یا چند نوع از مغزها (گردو-پسته- بادام-بادام زمینی)، مواد غذایی و نوشیدنی های شیرین و قند دار و یک بطری آب، دستمال کاغذی ، آماده کنید.به یاد داشته باشید که صبح روز کنکور حتما صبحانه میل کنید.

بهترین صبحانه روز کنکور

صبح روز کنکور ، حتما صبحانه میل نمایید. بهترین صبحانه روز کنکور می تواند شاکمل یک لیوان آب پرتقال باشد که به دلیل دارا بودن ویتامین ث باعث کاهش اضطراب خواهد شد، یک فنجان چای یا قهوه به عملکرد بهتر مغز و افزایش سطح هوشیاری و آگاهی شما در جلسه کنکور کمک خواهد کرد. تخم مرغ حاوی انواع ویتامین ها و پروتئین مورد نیاز بدن شماست سعی کنید تخم مرغ را در صبحانه روز کنکور خود بگنجانید، یک میوه شیرین میل نمایید قند موجود در میوه افت قند خون شما را بعد از خواب شبانه جبران خواهد کرد.

جهت مشاوره در زمینه توصیه های موثر برای روز و شب قبل از كنكور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید