تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور، هر ساله با توجه به دفترچه‌های انتخاب رشته و براساس گروه‌های آزمایشی، راهنمای عملی و اصلاحات اعلام شده، نسبت به مرتب‌سازی رشته‌های مورد علاقه براساس شرایط کارنامه خود اقدام می نمایند. برای این منظور از سوی سازمان سنجش یک بازه زمانی مشخص اعلام میشود که داوطلبین موظف می باشند در تاریخ اعلام شده نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. و البته هر سال برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند مهلت کوتاهی جهت انتخاب رشته داده خواهد شد، توصیه ما به داوطلبان کنکور که مجاز به انتخاب رشته شده اند این است که سعی کنید، انتخاب رشته خود را برای زمان تمدید مهلت، نگذارید زیرا ممکن است به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته در آن بازه کوتاه زمانی، نشوید و توجه کنید که امکان دارند زمان تمدید ثبت نام از سوی سازمان اعلام نگردد. زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور 1400، از سوی سازمان سنجش اعلام شد. شرح خبر به همراه توضیحات کامل اصلاحات، تاریخ و ساعت تمدید مهلت انتخاب رشته، به حضورتان اعلام میشود.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

تمدید زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته، داوطلبان فرصت دارند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند و داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند در فرصت تمدید مهلت، می‌توانند ۱۵۰ کد رشته را انتخاب کنند. تمدید مهلت انتخاب رشته سراسری تا شنبه 1400/05/26 خواهد بود.
متقاضیان پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون کنکور که پذیرش در آنها فقط براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، چه در کنکور شرکت کرده باشند و چه شرکت نکرده باشند، می‌توانند ضمن ثبت نام بدون کنکور 1400، نسبت به انتخاب رشته کنکور 1400 اقدام کنند.

مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۰ روز دوشنبه 1400/05/18 به پایان می رسد

🔻تاکنون حدود 105 هزار داوطلب انتخاب رشته کرده اند.
🔻در آزمون سراسری یک میلیون و ۸۲ هزار و ۹۰۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

هر ساله افراد بسیاری در دوره‌های بدون آزمون ثبت نام می نمایند. افراد علاقمند به این دوره ها هم می‌توانند هم در زمان انتخاب رشته کنکور و همچنین در زمان تمدید انتخاب رشته ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

سازمان برای ارائه تسهیلات به داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته در کنکور سراسری 1400 نمی شوند و با توجه به اطلاعیه درباره رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که در مهلت تمدید مجدد، منتشر می‌شود، مهلت انتخاب رشته را تمدید می نمایند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب جدیدترین اطلاعات و مشاوره تحصیلی تلفنی و انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید