تمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 99

تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه تمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله تمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 99 را بررسی خواهیم نمود. به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 فرصت مناسبی را برای افرادی به وجود آورد که به هر دلیلی نتوانستند در این آزمون ثبت نام کنند یا اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده و قصد ویرایش آن را دارند. تقریبا تمامی آزمون های سراسری از اسفند سال گذشته تاریخ امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا به جلوگیری از چرخه انتقال آن لغو شده و در حال حاضر نیز نمی توان با قطعیت زمان جدید برگزاری این آزمون ها را حدس زد.

 تاریخ دقیق ثبت نام مجددی که برای این آزمون در نظر گرفته شده است هفته اول اردیبهشت ماه اعلام می‌شود و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام و نام نویسی خود و همچنین ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام این مقاله به روز رسانی خواهد شد و شما داوطلبین می توانید از زمان دقیق ثبت نام مجدد کسب اطلاعات کنید.

داوطلبین گرامی می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و به صورت تلفنی از اطلاعات لازم در خصوص تمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 99 توسط مشاورین سایت صدای مشاوران کسب اطلاع نمایند.

توصيه‌هاي‌ مهم‌ آزمون کارشناسی ارشد 99

  1. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌ نام دقت نمايند. بديهی است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌ نام با مدارك داوطلب در صورت پذيرفته‌شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيری خواهد شد.
  2. داوطلبان براي اطلاع از مقررات وظيفه عمومي، شرايط و ضوابط استفاده از سهميه ايثارگران و همچنين شرايط و ضوابط اتباع خارجي به دفترچه راهنماي شماره 1 ‌مراجعه نمايند.
  3. پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پي‌گيري، يك نسخه پرينت از تقاضانامه شان تهيه، و مندرجات آن را كنترل و نزد خود نگهداري نمايند.
  4. هرگونه اطلاع رسانی جدید از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
  5. در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان مي‌توانند با شماره تلفن‌ گوياي: 42163-021 با روابط عمومي ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور تماس‌ حاصل‌ كرده يا از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي (غيرحضوري) سازمان اقدام نمايند.

جهت مشاوره در زمینه تمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید