تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99 را اعلام میکند. در این صفحه از جزئیات دقیق خبر تمدید زمان مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مطلع می شوید.

خبر تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

مشاور عالی سازمان سنجش کشور ، خبر تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد98 – 99 را اعلام کرد. داوطلبان تا روز سه شنبه 25 تیرماه مهلت دارند برای انتخاب رشته ارشد 98 اقدام نمایند. برای اطلاع از زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

برای اطلاع از نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد کلیک نمایید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 و اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در 6گروه آموزشی ، 162حوزه امتحانی، 77شهر و 131 کدرشته محل ، برای تمامی دانشگاه های دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد در خرداد ماه 98 با موفقیت برگزار شد. 

با توجه به اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98 در این آزمون، حدود 553000 داوطلب در جلسه حضور داشتند. تعداد نفرات مجاز به انتخاب رشته 456864 نفر بود. از این تعداد شرکت کننده، 24097 نفر مجاز به انتخاب در دو رشته محل بودند. این داوطلبان برای انتخاب رشته اقدام کردند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که براساس کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند، می توانند با توجه به این اطلاعیه ، برای انتخاب رشته اقدام نمایند. پیش از اقدام به انتخاب کدرشته محل های مورد نظر خود، به دقت دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نمایید. دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد را در همین سایت دانلود نمایید.

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی انجام می شود. 

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 98 – 99 کلیک کنید.

تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد :

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد تا تاریخ 98/04/23 بود که تا 98/04/25تمدید شد. داوطلبان تا ساعت 24 می توانند برای انجام انتخاب رشته اقدام کنند. برای اطلاع از مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان راهنما، تماس بگیرید.

اصطلاحات جدید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد، روی سایت منتشر می شود. داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده اند، نیز می توانند در مهلت تمدید انتخاب رشته نسبت به ویرایش اطلاعات انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد سال 98 در دانشگاه ها به غیر از دانشگاه آزاد 160817 نفر است. برای اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون ارشد دانشگاه آزاد و مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99 می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تمدید زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید