تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان 98-99

ترمیم معدل دیپلم نظام جدید برای کنکور 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از نحوه تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان مطلع می شوید. حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان تعیین شده و برای حضور در جلسه آزمون اطلاع رسانی می شود. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی از طریق سامانه azmoon.medu.ir انجام می شود. واجدین شرایط ثبت نام تیزهوشان می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ، اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پیش از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان توزیع می شود.

نحوه تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان 98-99

نحوه تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان سال 98-99 به این صورت است که نزدیک ترین حوزه امتحانی به محل سکونت دانش آموز در نظر گرفته میشود. در زمان ورود اطلاعات ثبت نام در آزمون تیزهوشان دقت کنید که اطلاعات به درستی وارد شود. آدرس دقیق حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان درج شده است. توصیه ما به دانش آموزان و والدین این است که حتما روز قبل از برگزاری آزمون آدرس محل برگزاری آزمون ورودی داوطلب را بررسی کنید. حضور سر ساعت و بدون تاخیر در جلسه آزمون تیزهوشان الزامیست. از ورود افرادی که با تاخیر وارد می شوند ممانعت خواهند شد.

تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می شود. برای دریافت کارت به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید و یا با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

دانش آموزان و اولیای گرامی توجه داشته باشند که تمامی مراحل اعم از ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان، ثبت درخواست تجدید نظر و دریافتنتایج تجدید نظر ، به‌صورت اینترنتی خواهد بود. بنابراین تمامی مراحل به صورت غیرحضوری انجام می شود. مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص مسئولیتی ندارند. برای انجام تمامی مراحل می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه ، اطلاعات درج شده در این کارت را به دقت بررسی نمایند.در صورت وجود هرگونه اشتباه در اطلاعات فردی و آزمون داوطلب، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و آدرس نزدیک ترین باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه تیزهوشان را دریافت کنید.

جهت مشاوره در زمینه تعیین حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید