تعویق پرداخت هزینه آزمون های مدارس تیزهوشان ۹۹

پرداخت هزینه آزمون های مدارس تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه تعویق پرداخت هزینه آزمون های مدارس تیزهوشان ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از آنجا که با شیوع و گسترش ویروس کرونا آزمون های مدارس تیزهوشان در سال ۹۹ به تعویق افتاد، سازمان ملی استعدادهای درخشان طی اطلاعیه ای به داوطلبان اعلام کرد دریافت هزینه های ثبت نام، ۲۰ روز پیش از تاریخ برگزاری آزمون و احتمالا در خردادماه برگزار شود، اخذ می گردد.

درپی شیوع ویروس کرونا تقریبا می توان گفت تمامی آزمون های کشور لغو شده و یا به زمان دیگری موکول شد یا اینکه تا اطلاع ثانوی از برگزاری آن جلوگیری به عمل آمد. آزمون ورودی مدارس تیزهوشان اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود، و داوطلبین و خانواده ها خود را برای برگزاری این آزمون آماده کرده بودند. اما در حال حاضر این آزمون نقل و احتمالا در انتهای خرداد ماه یا ابتدای تیر ماه برگزار خواهد شد. اما با توجه به عدم پیش‌بینی دقیق نسبت به زمان بازگشایی مدارس نمی توان تاریخ دقیقی را برای این آزمون مشخص نمود.

 در ادامه توضیح مختصری در خصوص آزمون های مدارس تیزهوشان در سال ۹۹ ارائه میدهیم.

جهت اطلاع دقیق تر از تعویق پرداخت هزینه آزمون های مدارس تیزهوشان ۹۹ هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به صورت تلفنی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین سایت صدای مشاوران در ارتباط باشید.

آزمون های مدارس تیزهوشان در سال ۹۹

سمپاد یا همان مدارس تیزهوشان از آن جا برای والدین اهمیت بالایی دارد که این مدارس با برخورداری از معلمین برتر و کیفیت بالای آموزش ها راه را برای موفقیت تحصیلی فرزندانشان هموارتر می کند.
تحصیل در این مدارس به همراه دیگر دانش آموزان سمپادی و همچنین برنامه های متنوع درسی در علاقه مندی دانش آموزان به پیشرفت سهم بسزایی دارد.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که امروزه آن را معاونت پرورش استعدادهای درخشان یا (سمپاد) ، امروزه یکی از معاونت‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نهادی است که وظیفه فراهم آوردن شرایط تحصیلی خاص برای دانش آموزان مستعد و با بهره هوشی بالا را بر عهده دارد.

سنجش و شناسایی دانش‌آموزان و سپس هدایت صحیح آنها با توجه علاقه‌ای که دارند، جزو مهمترین وظایف این سازمان می باشد.

این سازمان را به اختصار سمپاد هم می‌گویند. اما در زبان عمومی و بین دانش آموزان به موسسه تیزهوشان معروف است. سمپاد دانش‌آموزان خود را در دو مقطع راهنمائی و دبیرستان از طریق آزمون‌های سراسری که عمدتاً مبتنی بر ارزیابی هوش، دانش ریاضیات و علوم است انتخاب می‌کند. گزینش در مدارس سمپاد بر اساس آزمون و در دو مقطع متوسطهٔ اول و دوم برگزار می‌شود.

این مدارس با برگزاری آزمون های متعدد سبب شکوفایی استعدادهای تحصیلی دانش آموزان می شوند.

این گونه آزمونهای دوره ای به دانش آموزان انگیزه و حس رقابت سازنده را منتقل کرده و باعث رشد و پیشرفت سریع آن ها در این مدارس خواهند شد. همه این ویژگی ها باعث شده است این مدارس برای والدین و دانش آموزان جذاب باشد. و علاقه مند به ثبت نام در این مدارس شوند.

لازم به ذکر است که پس از تعویق پرداخت هزینه آزمون های مدارس تیزهوشان ۹۹ در پی لغو زمان برگزاری این آزمون، تاریخ و زمان برگزاری جدید به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

جهت مشاوره در زمینه تعویق پرداخت هزینه آزمون های مدارس تیزهوشان ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید