تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور 98

تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور چه زمانی آغاز شده و در چه روزی به پایان می رسد؟ به اطلاع دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور می رسانیم که احتمالا مانند سال گذشته پیرو تصمیم گیری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تمامی مراکز/واحدها ، زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور سال 98 ، از واسط تیر ماه تا اواسط مرداد ماه خواهد بود و در این بازه زمانی دانشگاه تعطیل می باشد. در خواست مهمان شدن دانشجو و تایید آن توسط مرکز یا واحد مبداء و مقصد از تاریخ 98/04/14 تا 98/04/20 می باشد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند جهت اطلاع از جدیدترین اخبار دانشگاه پیام نور ، زمان انتخاب واحد ترم تابستان و زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور 98

تاریخ و زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور سال 98 احتمالا  از اواخر تیر ماه 98 آغاز شده و تا حدود نیمه دوم مرداد ماه 98 ادامه خواهد داشت. دانشجویان گرامی توجه داشته باشند که در این بازه زمانی جهت پیگیری های اداری و … به دانشگاه مراجعه ننمایند، در بازه زمانی تعیین شده برای تعطیلات تابستانی ، کسی پاسخگوی دانشجویان نخواهد بود و جهت انجام امور مورد نظر خود ، بعد از تعطیلات تابستانی به دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید. البته در صورت نیاز به تماس تلفنی و کسب اطلاعات در هر زمینه ای در رابطه با دانشگاه پیام نور می توانید در تمام طول سال حتی ایام تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 ، تماس حاصل فرمایید، کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات دانشجویان گرامی خواهند بود. توجه داشته باشید که انتخاب واحد ترم تابستان سال 98 دانشگاه پیام نور قبل از آغاز تعطیلات تابستانی می باشد، برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب واحد ترم تابستان می توانید ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تعطیلات تابستانی دانشگاه پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید