تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

تخمین قبولی آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 ، از طریق نرم افزاری کاربردی به نام نرم افزار تخمین رتبه قبولی آزمون تیزهوشان امکانپذیر می باشد که کاربرد آن جهت تخمین رتبه قبولی داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان است و حاوی کارنامه های آزمون های مدارس تیزهوشان در دوره های قبل می باشد. داوطلبان و والدین گرامی با استفاده از این نرم افزار رایگان ، پاسخ این سوال را درمی یابند، که دانش آموز احتمالا چه رتبه ای را کسب خواهد کرد و با چه رتبه ای مورد پذیرش مدارس تیزهوشان قرار خواهند گرفت. در این مقاله نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان را شرح خواهیم داد و در صورت نیاز به کسب راهنمایی می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

دریافت رایگان نرم افزار تخمین رتبه قبولی آزمون تیزهوشان سال 1402 – 1403 ، با توجه به اطلاعاتی که در این نرم افزار وجود دارد ، امکان تخمین رتبه قبولی و تخمین تراز را برای متقاضیان ، فراهم نموده است.

متقاضیان گرامی می توانند جهت دریافت و اطلاع از نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ، با شماره ده رقمی 9099071613 یا کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان به این صورت است که ابتدا باید جنسیت ، استان محل سکونت و پایه تحصیلی دانش آموز را انتخاب نمایید ، سپس تعداد سوالات غلط و صحیح و نزده را وارد نمایید و احتمال قبولی در آزمون تیزهوشان را تخمین بزنید. درصدهای لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان با کمک این نرم افزار قابل ملاحظه خواهند بود. نکته مهم این است که تراز قبولی و درصدهای مورد نیاز برای قبولی در هر شهر متفاوت می باشد. بنابراین شهر مورد نظر خود را در نرم افزار انتخاب نمایید و یا از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور ، بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و از درصد قبولی آزمون تیزهوشان در شهر خودتان ، با توجه به درصد قبولی اختصاصی مربوط ، مطلع گردید.

جهت مشاوره در زمینه تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید