تحصیل پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی در خارج بدون مدرک زبان

شرایط تغییر رشته از مامایی به پزشکی در خارج از کشور

جهت مشاوره در زمینه تحصیل پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی در خارج بدون مدرک زبان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تحصیل پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی در خارج بدون مدرک زبان در سال 2018 امکانپذیر است؛ قصد داریم از طریق این مقاله کشورهایی که برای ادامه تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی نیازی به مدرک زبان ندارد معرفی نماییم و توضیحی مختصر و مفید در رابطه با شرایط تحصیل ارائه نماییم ، متقاضیان و علاقمندان تحصیل در رشته های برتر خارج از کشور می توانند جهت اطلاع از شرایط تحصیل در رشته و دانشگاه مورد نظر خود از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

تحصیل در خارج بدون مدرک زبان

تحصیل در رشته های پرطرفداری نظیر پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی بدون مدرک زبان در کشور اوکراین، اسلواکی ، روسیه ، چین و مجارستان و… امکانپذیر است. به طور مداوم بر تعداد کشورهایی که این امکان را فراهم نموده اند افزوده می شود و شرایط تحصیل در دانشگاه ها هر سال دستخوش تغییراتی می گردد، بنابراین برای مشاوره تحصیلی و اطلاع از شرایط تحصیل در کشور های مختلف جهان در رشته ها و دانشگاه های مورد نظر خود، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

  • اوکراین : این کشور سال هاست که با این شرایط به جذب دانشجوی خارجی در رشته های فوق الذکر پرداخته است. دانشگاه های کشور اوکران اعتبار بالایی داشته و از سطح آموزشی بسیار مناسبی برخوردا می باشند و برای تحصیل در این دانشگاه ها نیازی به داشتن مدرک زبان نخواهید داشت.
  • چین: تعدادی از دانشگاه های چین با رتبه های جهانی مناسب نیز ، در رشته های دندانپزشکی ، داروسازی و پزشکی ، بدون مدرک زبان دانشجو جذب می نمایند. لازم به ذکر است که بیشتر دانشگاه های کشور چین نیار به مدرک زبان دارند و فقط تعدادی از آن ها شرایط ذکر شده را دارا می باشند.
  • روسیه: دانشگاه های کشور روسیه نیز از سطح بالای آموزشی برخوردار می باشند و متقاضیان بسیاری دارند ، این کشور اروپایی ، آسیایی برای جذب دانشجوی خارجی نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارد، و شما امکان تحصیل با زبان ا نگلیسی و یا روسی را بدون داشتن مدرک خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که با داشتن آیلتس 6 آکادمیک می توانید آزمون زبان انگلیسی ورودی دانشگاه را لغو نمایید.
  • اسلواکی :دانشگاه COMENIUS از دانشگاه های حوزه شنگن می باشد که می توانید به زبان انگلیسی و بدون نیاز به مدرک زبان تحصیل نمایید. این دانشگاه به جذب دانشجوی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می پردازد.
  • مجارستان: با تحصیل در کالج Pre- med به مدت یک سال در مجارستان ، می توانید در دانشگاه های این کشور که دارای رتبه های برتر جهانی می باشند، بدون نیاز به زبان انگلیسی در رشته های دندانپزشکی ، پزشکی و داروسازی تحصیل نمایید.
  • و…

تحصیل پزشکی - دندانپزشکی - داروسازی در خارج بدون مدرک زبان

 

تحصیل پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی

برای تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی داروسازی در خارج از کشور و تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در خارج از کشور ، می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه تحصیل پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی در خارج بدون مدرک زبان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید