تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه 2019

تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه

جهت مشاوره در زمینه تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه 2019

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر قصد تحصیل دانشگاه بدون کنکور داندانپزشکی در ترکیه 2019 را دارید، این مقاله راهنمای شما برای ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه است. دانشگاه های ترکیه بهترین دانشگاه ها برای تحصیل بدون کنکور دندانپزشکی می باشند. مهمترین شرایط تحصیل در ترکیه و ثبت نام بدون کنکور به شرح زیر است:

شرایط تحصیل بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه 2019

شرایط ثبت نام و تحصیل بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه باعث شده ، این کشور مناسب ترین گزینه برای تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور باشد. متقاضیان امکان ثبت نام در دانشگاه های خصوصی در رشته دندانپزشکی بدون کنکور در ترکیه را دارند.

ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی دانشگاه های ترکیه، شرایط و قوانین خاص خود را دارند. برای تحصیل پزشکی در کشور ترکیه و در دانشگاه های دولتی، شرکت در آزمون ورودی SAT یا YOS برای متقاضیان و کسب نمره قبولی الزامی می باشد. اما اگر قصد تحصیل در دانشگاه های خصوصی را دارید، نیازی به این آزمون ها نیست. زبان تحصیلی در دانشگاه های خصوصی ترکیه، زبان انگلیسی است. به همین دلیل ارائه مدرک زبان تافل IBT یا آیلتس برای پذیرش الزامی است.

مدارک لازم برای تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در ترکیه ، شامل مدرک دیپلم متوسطه یا پیش دانشگاهی رشته های ریاضی یا تجربی با شرط معدل بالا بین 18 تا 20 است. ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس نمره 6 آکادمیک ارائه مدرک تافل نمره 80 است. البته در صورتی که مدرک دیپلم معدل بالا را ندارید، با داشتن مدرک لیسانس در رشته های علوم طبیعی با معدل بالا نیز می توانید بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه را انتخاب کنید.

دانشگاه های خصوصی علوم پزشکی ترکیه در فهرست بهترین دانشگاه های دنیا قرار گرفته اند. دانشگاه هایی نظیر دانشگاه بلینکت، دانشگاه کوش، دانشگاه سابانچی تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در ترکیه در این دانشگاه ها لزومی بر شرکت در آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی YOS ندارند.

ثبت نام بدون آزمون ورودی در رشته دندانپزشکی دانشگاه های خصوصی ترکیه امکانپذیر است. اما لازم است که داوطلب در دوره دبیرستان و مقطع دیپلم نمرات بالایی را کسب نموده باشد. بالا بودن نمره زبان در پذیرش دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی موثر است. برای اطلاع از شرط معدل دبیرستان، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه می توانند برای ثبت نام در دانشگاه های خصوصی علوم پزشکی، با شرایط مندرج در این صفحه، با مرکز مشاره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه 2019

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید