تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹

تاریخ آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹

جهت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان و تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹ را اعلام کرد. آزمون لیسانس به پزشکی یکی از راه های ورود به دانشگاه های علوم پزشکی و تحصیل در رشته های گروه پزشکی بوده و ارسال توسط معاونت آموزشی دانشگاه تهران برگزار می گردد. اولین دوره آزمون لیسانس به پزشکی نیز ۱۲ سال قبل برای داوطلبینی که در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شدند خواهان تحصیل در رشته‌های پزشکی هستند برگزار شد.

پذیرش در این آزمون به صورت نیمه متمرکز و یا دو مرحله ای بوده که شامل آزمون کتبی و مصاحبه و ارزیابی می شود. میزان تاثیر آزمون کتبی دقیقاً برابر با درصد تاثیر مصاحبه ارزیابی دانشجویان می باشد و چنانچه داوطلبان در آزمون کتبی لیسانس به پزشکی حد نصاب لازم را کسب نمایند، به مصاحبه راه یافته و با حضور در مصاحبه ارزیابی فراشناختی به سوالات مصاحبه کنندگان پاسخ دهد.
نتایج اولیه آزمون کتبی عموما یک ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون اعلام شده و از افراد برای شرکت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی دعوت می شود.

 این آزمون که شاید بسیاری از داوطلبان و علاقمندان به تحصیل در رشته های پزشکی از آن بی اطلاع باشند هرساله توسط دانشگاه تهران و به منظور جذب دانشجویان علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی برگزار می گردد. این آزمون به علت ظرفیت بسیار پایین پذیرش و همچنین متقاضیان زیاد یکی از آزمونهای تقریبا دشوار و حساس در میان آزمون های علمی کشور بوده و هر ساله شاهد رقابت تنگاتنگی میان داوطلبان خواهیم بود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون مقاله زیر را مشاهده کنید.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹

تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹

داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون خود را برای برگزاری آن در در روز پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ آماده کرده بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تلاش دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برای جلوگیری از چرخه انتقال آن لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. در همین راستا اخیرا دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای اعلام نمود:

“” به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی (لیسانس) سال تحصیلی 99-1400 میرساند، سیزدهمین دوره آزمون مذکور روز پنجشنبه 16 مرداد 99 در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد. “”

داوطلبین گرامی یک هفته قبل از برگزاری این آزمون می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تهران به نشانی education.tums.ac.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند. به همین منظور داشتن سریال پرونده و کد پیگیری برای دریافت کارت ورود به جلسه ضروری می باشد.

شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و پس از ارتباط با مشاورین سایت صدای مشاوران تمامی اطلاعات لازم را در خصوص تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹ دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید