بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا، رشته هایی هستند که درآمد خوبی داشته باشند و بتوانند برای شما پولسازی کنند . بهترین رشته ها در ایران نیز رشته هایی هستند که بازارکار خوبی داشته باشند و در عین حال قابلیت مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشند . بهترین رشته های تحصیلی جهان شامل رشته های پرستاری ، مدیریت MBA ، مهندسی IT و… هستند .

در این مقاله 5 رشته پولساز دنیا که توسط دانشگاه های آکسفورد و هاروارد معرفی شده اند را بررسی می کنیم و درآمد رشته های پرطرفدار ایران در خارج از کشور را می خوانیم.

بهترین رشته ها برای مهاجرت

انتخاب بهترین رشته ها برای مهاجرت امری است که باید با توجه به فاکتور های زیادی بررسی شود. از جمله این فاکتور ها بازارکار رشته تحصیلی و میزان پولسازی رشته مورد نظر و همچنین ویژگی هایی که باید دانشگاه مورد نظرتان داشته باشد، است. انتخاب بهترین رشته های تحصیلی در جهان امری دشوار است اما در ادامه لیستی از موارد مهمی که باید در انتخاب بهترین رشته برای مهاجرت در نظر بگیرید را مشاهده خواهید کرد.بهترین رشته های تحصیلی دنیابازارکار رشته تحصیلی:

هریک از دانشجویان زمانی که می خواهند یک رشته تحصیلی را به عنوان رشته ی تحصیلی خود برای مهاجرت انتخاب کنند باید توجه به بازارکار و میزان تقاضا برای آن بعد از فارغ التحصیلی خود داشته باشند تا بعد از اتمام تحصیل خود بتوانند در کشور مورد نظرشان مشغول به کار شوند و اقامت بگیرند .

بهترین دانشگاه برای مهاجرت

بهترین دانشگاه برای مهاجرت کدام است؟ چگونه دانشگاه مناسب برای مهاجرت را پیدا کنیم؟ فاکتور های زیر را برای انتخاب دانشگاه مناسب در نظر بگیرید .

  1. به اعتبار مدرک دانشگاه توجه نمایید.
  2. رزومه اساتید آن دانشگاه را بررسی نمایید .
  3. توجه داشته باشید که آیا از دانشگاه مورد نظرتان برای مهاجرت می توانید بورسیه دریافت کنید یا نه .
  4. این موضوع را بررسی کنید که آیا دانشگاه به شما اجازه کار هنگام تحصیل را می دهد یا نه .

درآمد رشته و میزان پولسازی رشته

درآمد رشته و میزان پولسازی رشته نیز می تواند عامل مهمی باشد چرا که امروزه بسیاری از افراد می خواهند از طریق تحصیل در دانشگاه به درآمد خوب برسند و پولدار شوند . آیا از پولسازترین رشته های دنیا اطلاع دارید ؟ در ادامه همین مقاله رشته های مخلف از نظر درآمد بررسی شده اند .

 

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

پولسازترین رشته های تحصیلی در دنیا

پولسازترین رشته های تحصیلی دنیا کدام اند ؟ اینکه کدام یک از رشته های دنیا جز پولسازترین ها هستند همواره سوالی بوده است که بسیاری از دانشجویان برای انتخاب رشته خود در نظر می گیرند . دانشگاه هاروارد و آکسفورد بررسی هایی درباره پولساز ترین رشته های دانشگاه انجام داده اند که در ادامه می توانید بخوانید . همچنین جدولی از درآمده های رشته های مختلف دانشگاهی برای مقایسه ارائه شده است .

۵ رشته پول ساز آکسفورد و هاروارد

به گزارش دانشگاه های آکسفورد و هاروارد 5 رشته زیر جزو پولسازترین رشته های دنیا هستند .

  •  لیسانس علوم مهندسی :

پایه حقوق مهندسان در کشور‌‌های آمریکایی و اروپایی بالاتر است. دست کم سالانه ۷۰ هزار دلار حقوق پایه خواهد داشت. رشته مهندسی پتروشیمی بیشترین درآمد را دارد .

  • لیسانس علوم پرستاری :

با افزایش میانگین سنی افراد نیاز به شغل پرستاری در سراسر دنیا افزایش یافته است و فرصت های شغلی این رشته 30 درصد افزایش یافته است. میانگین درآمد سالانه پرستاران $77,460 میباشد .

  • فوق‌‌لیسانس مدیریت بازرگانی MBA :

رشته MBA توانسته است در سال های اخیر در آمد های خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته داشته باشد . در ایران نیز میزان درآمد فردی که فارغ التحصیل رشته MBA باشد بالاتر از فارغ التحصیلان رشته های دیگر است .این رشته جزو بهترین رشته های تحصیلی در دنیا می باشد .اگر میخوای بدونی میشه تو کدوم دانشگاه های ایران رشتهMBAخوند کلیک کن.

  • دستیاری وکالت :

با دو سال تحصیل در رشته وکالت دستیاران وکیل می توانند درآمد خوبی داشته باشند. این درصورتی است که وکلا باید سابقه 6 ساله داشته باشند .

  •  فن‌آوری اطلاعات (IT) :

رشته IT در سال های اخیر در دنیا و ایران جزو پرکاربرد ترین و پولساز ترین رشته ها بوده است .میانگین درآمد این رشته در UK در حدود £40,371 است .

میانگین درآمد 5رشته پرطرفدار در ایران

میانگین درآمد 5رشته پرطرفدار در ایران در جدول زیر گردآوری شده است .

عنوان میزان درآمد
ریاضیات  63,300 دلار تـــــا 135,100 دلار
داروخانه  79,600 دلار تـــــا 132,500 دلار
مهندسی برق و علوم کامپیوتر 88,000 دلار تـــــا 142,200 دلار
مهندسی برق  72,400 دلار تـــــا 134,700 دلار
مهندسی نفت  94,500 دلار تـــــا 176,900 دلار

10 رشته پولساز دنیا

از بین بهترین رشته های تحصیلی در دنیا در جدول زیر می توانید 10رشته پولساز دنیا را با یکدیگر مقایسه کنید .

رشته درآمد
توسعه دهنده نرم افزار $103,620
دندان پزشک $151,850
دستیار پزشک $108,610
ارتودنتیست $208,000
پزشک پرستار $107,030
آمارشناس $87,780
پزشک $194,500
گفتار درمانی $77,510
جراح فک و صورت
$208,000
دامپزشک
$93,830

بهترین رشته ها در ایران

بهترین رشته ها در ایران کدام اند؟ همواره داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد به دنبال پاسخ این سوال هستند . در این بین سوال دیگری که مطرح می شود این است که کدام یک از رشته های ایران جزو بهترین رشته های تحصیلی جهان می باشند و با آنها می توان مهاجرت و پولسازی کرد .

بهترین رشته های تحصیلی در دنیابهترین رشته ها انسانی

بهترین رشته ها برای علوم انسانی چه رشته هایی هستند؟ بهترین رشته ها انسانی ، رشته هایی هستند که با توجه به روحیات شما انتخاب شوند و بازار کار خوبی داشته باشند و  بتوانید با استفاده از آن ها پولسازی کنید.بهترین رشته ها انسانی  شامل رشته های حقوق ، مدیریت کسب و کار (MBA) ، روانشناسی ،مدیریت مالی ، مدیریت بازرگانی  ، حسابداری ، مدیریت امور بانکی  می باشند . تقریبا میشود گفت بازار کار رشته انسانی در ایران در حال حاضر بسیار خوب است .

بهترین رشته های تحصیلی دنیا

بهترین رشته پزشکی برای خانم ها

مشخص کردن بهترین تخصص پزشکی برای خانم ها امری دشواری است چرا که بهترین بودن یک رشته و یا یک شغل برای هر فرد می بایست باتوجه به روحیات و سنجیدن شرایط  یک رشته را به عنوان بهترین رشته انتخاب کند. رشته های پزشکی جزو بهترین رشته ها در ایران هستند. اگر میخواهید بدانید کدام فاکتور ها برای سنجیدن مناسب بودن یک رشته برای خانم  ها لازم است روی لینک زیر کلیک کنید.

رشته های علوم پزشکی در ایران

رشته های علوم پزشکی در ایران جزو پر درآمد ترین رشته ها حساب می شوند. رشته های زیر جزو پردرآمد ترین رشته ها در ایران هستند .

  1. علوم آزمایشگاهی
  2.  داروسازی
  3.  دندان پزشکی
  4.  فیزیوتراپی
  5.  پزشکی
  6.  رادیولوژی

بهترین رشته ها برای مهاجرت به ترکیه

پردرآمدترین رشته ها در ترکیه چه رشته هایی هستند؟ این دسته از سوالات همواره توسط متقاضیان تحصیل در ترکیه مطرح می شود .ترتیب درآمد رشته های مختلف در ترکیه تقریبا شبیه ایران است.در آمد بهترین رشته های تحصیلی در دنیا با کشور های ایران و ترکیه متفاوت است .

  1. رشته‌های پزشکی در ترکیه (عمومی و جراحی) و دندان پزشکی در ترکیه (ارتودونسی)، روانپزشکی رتبه‌های اولیه در کشور ترکیه قرار دارند. (درآمدی بین 25،000 دلار تا 15،000 دلار ماهیانه)
  2. رشته های مهندسی نفت، حقوق، حسابداری و مالی، فیزیک، چشم پزشکی، کامپیوتر و برنامه نویسی، مهندسی برق،در ردیف‌های درآمدی بعدی هستند . (درآمدی بین 14،000 تا 7،500 دلار را در ماه)

بهترین رشته های تحصیلی دنیا

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید