بهترین رشته ارشد برای معلمان

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته ارشد برای معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم بهترین رشته ارشد برای معلمان را شرح دهیم. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درمورد کارشناسی ارشد برای معلمان اعلام کرد اگر معلمان با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی توسط آموزش و پرورش استخدام شوند و در همان رشته ادامه تحصیل دهند مورد تایید خواهد بود ، اما اگر معلمان قصد تغییر رشته و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته غیرمرتبط را داشته باشند، لازم است با آموزش و پرورش هماهنگ کنند و از اینکه رشته کارشناسی ارشد آنها مورد نیاز این دستگاه است یا خیر مطلع شوند و لازم است موافقت آموزش و پرورش را دریافت کنند.

بهترین رشته ارشد برای معلمان در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که شرح دادیم، مطابق با اعلام رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، در مورد ادامه تحصیل معلمان در مقطع ارشد، اگر معلمان با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی توسط آموزش و پرورش استخدام شوند و در همان رشته ادامه تحصیل دهند مورد تایید خواهد بود ، اما اگر معلمان قصد تغییر رشته و ادامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد رشته غیرمرتبط را داشته باشند، لازم است با آموزش و پرورش هماهنگ کنند و از اینکه رشته کارشناسی ارشد آنها مورد نیاز این دستگاه است یا خیر مطلع شوند و لازم است موافقت آموزش و پرورش را دریافت کنند؛ فرهنگیان برای ارائه مدرک دوم و سوم در صورتی که در همان رشته قبلی و مورد نیاز آموزش و پرورش ادامه تحصیل دهند، مدرکشان مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

هیچ محدودیتی برای ادامه تحصیل معلمان و ارائه مدرک دوم در صورتی که در همان رشته قبلی تحصیلات انجام دهید، وجود ندارد

توجه:

در این صفحه تعدادی از رشته های کارشناسی ارشد معلمان را که به جذب و استخدام آموزش و پرورش درآمده اند، به اطلاع معلمان گرامی می رسانیم. پیشنهاد می دهیم اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر را دارید، حتما برای مشاوره درمورد انتخاب رشته و نیاز فعلی آموزش و پرورش برای استخدام مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید؛  زیرا اگر فردی علاقمند به تحصیل در رشته دیگری باشد که جزو اولویت های آموزش و پرورش نباشد، این فرد نمی تواند برای پذیرش مدرک تحصیلی خود اصرار کند، به این دلیل که مدرکش مطابق با نیاز نبوده است.

جذب معلمان در مقطع کارشناسی ارشد 

پذیرش دانشجو معلم در دوره های تحصیلات تکمیلی برای کادر وزارت آموزش و پرورش باید به تصویب مراجع مربوطه برسد، رشته های کارشناسی ارشد نظیر روانشناسی تربیتی ، مشاوره، مدیریت آموزشگاهی، الهیات و معارف اسلامی، آموزش زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و برنامه ریزی درسی به عنوان دانشجو معلم در مقطع ارشد جذب آموزش و پروش شده اند. پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، نیازمند این است که ابتدا در قالب یک طرح، تدوین و در وزارت علوم تصویب شود و بعد از آن، مجوز لازم را از شورای گسترش آموزش عالی دریافت می شود.

داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره در زمینه انتخاب بهترین رشته ارشد برای معلمان ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته ارشد برای معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید