برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز 99

برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز 97

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پیشاپیش ضمن تبریک سال جدید، قصد داریم داوطلبان کنکور 99 را با نحوه برنامه ریزی کنکور در ایام تعطیل نوروز 99 آشنا کنیم و نحوه انجام این برنامه ریزی را آموزش دهیم. البته همانطور که می دانید این در عمل انجام این برنامه ریزی نیازمند تجربه عملی بسیار می باشد  ولی جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا خبر خوب این است که داوطلبان کنکور می توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان متخصص کنکور، برنامه اختصاصی خود برای کنکور 99 دریافت نمایند. توصیه ما به داوطلبان کنکور این است که برای مطالعه بعد از تعطیلات عید ، مقاله مربوط به برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور  را مطالعه نمایند ، می توانید روی لینک آبی کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی کنکور 99 می توانند برای کسب راهنمایی جهت انجام برنامه ریزی مطالعه کنکور و یا دریافت برنامه اختصاصی مطالعه کنکور 99 با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس حاصل فرمایند.

برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز

برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز از اهیمت بسیاری برخوردار می باشد و اغلب داوطلبان که خود به تنهایی سعی در انجام این برنامه ریزی دارند نمی توانند برنامه اصولی و دقیقی تنظیم نمایند و برنامه ریزهای این داوطلبان یا بسیار سطحی بوده و زمان کافی برای مطالعه دروس را خواهند داشت و یا به حدی سنگین و فشرده می باشد که قبل از شروع مطالعه دچار دلسردی و اضطراب خواهند شد. بنابراین داشتن برنامه ای اصولی و حساب شده کمک بسیاری به قبولی شما در کنکور خواهد کرد.

تعطیلات نوروز در واقع از اواسط اسفند ماه آغاز می شود و تا اواسط و حتی می توان در برخی موارد می توان گفت تا اواخر فروردین ماه ادامه می یابد و فرصتی بسیار مناسب برای مطالعه کنکوری خواهد بود. پس زمان را از دست ندهید و هرچه زودتر برای انجام برنامه ریزی کنکور 99 اقدام نمایید.

نحوه برنامه ریزی کنکور در تعطیلات نوروز

در رابطه با نحوه برنامه ریزی کنکور در تعطیلات نوروز باید گفت مهم ترین گام برای انجام صحیح این برنامه ریزی تعیین هدف برای انتخاب شیوه مطالعه می باشد و پس از آن نیاز به اولویت بندی دروس بر اساس اهمیت هر درس با توجه به ضریب آن در کنکور می باشد. در این ایام مفرح و شاد یک برنامه ریزی اصولی هم به تقویت روحیه داوطلبان کمک خواهد کرد و قادر به حداکثر مطالعه مفید، برای قبولی در کنکور خواهند بود. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید تمام طول تعطیلات را بدون وقفه مطالعه نمایید زیرا این روش قطعا تاثیر معکوس خواهد داشت.

    • بنابراین روز اول عید نوروز و روز سیزدهم را به استراحت و تفریح مطلق بپردازید و ذهن خود را از کنکور و امتحان خالی کنید بدن و ذهن شما به این استراحت و آرامش نیاز دارد و بهره وری آن بسیار بالاتر خواهد شد.
    • مابقی روزها را به مطالعه بپردازید و  بعد از گذشت هر یک ساعت 10-15دقیقه محل مطالعه را ترک کنید این کار به افزایش تمرکز و قدرت مغز برای تجزیه و تحلیل و یادگیری کمک خواهد کرد.
    • توانایی یادگیری هر شخص در ساعت معینی از روز بیش از سایر ساعات شبانه روز خواهد بود بنابراین مهم است که این ساعات را بدانید.
  • نکته دیگر این است که دقیقا چه اقداماتی برای برنامه ریزی صحیح کنکور مورد نیاز می باشد، آیا برنامه ریزی برای کنکور به صورت روزانه مناسب می باشد یا برنامه ریزی هفتگی کافیست؟ چطور می توان یک برنامه ریزی درسی مناسب برای کنکور داشت؟
  • شرایط یادگیری هر فرد متفاوت می باشد با توجه به شرایط محیطی و ضعف و قوت فرد در یادگیری دروس.
  • توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات نوروز نمی توانید تمام دروس همه پایه ها را مطالعه نمایید پس توقع غیر منطقی از خود نداشته باشید. پیشنهاد ما به داوطلبان این است که به مطالعه دروسی بپردازند که از ضریب بالاتری برخوردار می باشند و در آن دروس ضعیف تر هستید.
  • از اهیمت دروس عمومی غافل نشوید این دورس که حفظی می باشند و فرار، بهترین زمان مطالعه آنها در روزهای پایانی می باشد و تاثیر بسیاری در قبولی شما خواهند داشت.
  • برای دروس اختصاصی به مطالعه نکات مهم و حل کردن سوالات تستی بپردازید.

سوالات عربی کنکور 99

سوالات عربی کنکور سه دسته می باشد: 1- ترجمه و تعریب 2- درک مطلب 3-  قواعد

ترجمه و تعریب 8 تست
درک مطلب 9 تست
قواعد 8 تست

سوالات ادبیات کنکور 99

زبان فارسی: حدود 5 تست
غلط املایی: 2 تست
تاریخ ادبیات: 3 تست
آرایه ادبی: 3 تست
معنی لغت: 3 تست
قرابت معنایی: 10تست

داوطلبان گرامی کنکور 99 می توانند برای کسب راهنمایی جهت انجام برنامه ریزی مطالعه کنکور و یا دریافت برنامه اختصاصی مطالعه کنکور 99 با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید