اپلیکیشن آموز چیست و چگونه کار میکند

اپلیکیشن آموز- آموزش ویدیویی دروس

جهت مشاوره در زمینه اپلیکیشن آموز چیست و چگونه کار میکند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

احتمالا نام اپلیکیشن آموز را شنیده اید. قصد داریم شرح داریم که اپلیکیشن آموز چیست و چگونه کار میکند. با استفاده از این راهنمای آموزشی می توانید از اپلیکیشن آموز که نرم افزاری پرکاربرد است، استفاده کنید و میاموزید که چگونه کار می کند. اپ آموز، در ایران تنها اپلیکیشن کامل دورس آموزشی تمام مقاطع مدرسه است، که آموزش ویدئویی ارائه کرده است. اپلیکیشنی کامل از دروس آموزشی تمامی مقاطع مدارس ، که به گونه ای تنظیم شده که تمام افراد در هر سنی قادر هستند به سادگی از آن استفاده کنند.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن آموز و کاربرد آن

با استفاده از راهنمای استفاده از اپلیکیشن آموز و کاربرد آن، از مزایای این اپلیکیشن آموزشی استفاده نمایید. کاربری ساده این اپلیکیشن موجب شده کاربران در هر سن و مقطع تحصیلی بتوانند به سادگی با آن کار کنند.

چگونه در اپلیکیشن آموز ثبت نام کنیم(برای مشاهده همینجا کلیک کنید)

مراحل استفاده از این اپلیکیشن آموزشی به ترتیب زیر است:

** اپلیکیشن آموز را دانلود نمایید

** مشخصات استفاده کننده از اپلیکیشن را وارد کنید. اطلاعات شامل ، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه ، مقطع تحصیلی دانش آموز

  • توجه داشته باشید که حتما مقطع تحصیلی را وارد نمایید، زیرا این اپلیکیشن حاوی ویدیوهای آموزشی تمام دروس و تمام مقاطع است. پس حتما مقطعی که قصد مشاهده ویدئوهای آموزشی آن را دارید درج کنید.
    بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و پایان ورود مشخصات اولیه، یک کد فعالسازی به شماره موبایلی که ثبت کرده اید ارسال می شود. بعد از وارد کردن کد مورد نظر، می توانید به سادگی وارد اپلیکیشن آموز شوید.

** این اپلیکیشن دارای بخش های مختلفی است که دسترسی کاربران را با دسته بندی های مشخص ، به ویدئوهای آموزشی ساده می کند.

** از طریق این اپلیکیشن قابلیت مشاهده اخبار تحصیلی مقطعی که انتخاب کرده اید نیز می باشید. تمامی اطلاعیه های تحصیلی از طریق اپ آموز در دسترس شما خواهد بود.
 
** دانش آموزان در تمامی مقاطع می توانند بدون نیاز به دبیر خصوصی یا کلاس های فوق العاده، آموزش لازم برای یادگیری دروس و رفع اشکال را در اختیار داشته باشند. حتی درصورتی که سوال یا مشکلی در دروس خود داشته باشند، می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را بدانند.

نحوه مشاهده فیلم آموزشی از اپلیکیشن آموز

نحوه مشاهده فیلم های آموزشی اپلیکیشن به صورت دانلود از اینترنت می باشد. یک بار دانلود کافیست و در دفعات بعدی می توانید مجدد بدون دانلود ، فیلم آموزشی را مشاهده کنید. برای دانلود فیلم آموزشی ابتدا لازم است اعتبار خود را افزایش دهید. برای اینکار به بخش افزایش اعتبار بروید  ،سپس یک مبلغ انتخاب کنید یا مبلغ پیشنهادی خود را وارد کنید. بعد از آن گزینه خرید را انتخاب کنید. در این مرحله وارد درگاه پرداخت بانکی می شوید و می توانید اعتبار خود را افزایش دهید.

بعد از پرداخت مبلغ، اعتبار شما اضافه می شود و قابل مشاهده است. در این مرحله می توانید وارد صفحه اصلی اپلیکیشن آموز شوید و فیلم های مورد نظر خود را مشاهده کنید.

راهنمای صفحه اصلی اپلیکیشن آموز

کاربران در صفحه اصلی اپلیکیشن می توانند ویدئوهای مقطع مورد نظر خود را در دوره های آموزشی و درس مورد نظر انتخاب کنند.

امکان دریافت تخفیف از اپلیکیشن نیز وجود دارد. به این صورت که می توانید یک پک کامل از آن درس را که شامل تخفیف خرید است، به صورت موضوعی انتخاب کنید. سپس تمام ویدئوهای خریداری شده را به صورت یکجا مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن در سایت

اگر می خواهید از این اپلیکیشن در کامپیوتر هم استفاده کنید ، می توانید از طریق سایت  اپلیکیشن آموز وارد شوید. روی گزینه “ورود / عضویت” کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید با شماره موبایل خود وارد شوید. اگر ثبت نام نکرده اید ثبت نام کنید و کد تاییدی که به موبایلتان فرستاده می شود وارد کنید. نحوه استفاده از اپلیکیشن در کامیپوتر و سایت نیز مانند اپلیکیشن آموز نسخه موبایل است.

برای کسب راهنمایی تلفنی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اپلیکیشن آموز چیست و چگونه کار میکند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید