اپلیکیشن آموز برترین اپلیکیشن آموزش ویدیویی

اپلیکیشن آموز- آموزش ویدیویی دروس

جهت مشاوره در زمینه اپلیکیشن آموز برترین اپلیکیشن آموزش ویدیویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه با اپلیکیشن آموز برترین اپلیکیشن آموزش ویدویی آشنا می شوید. اپلیکیشن آموز به عنوان برترین اپلیکیشن ویدئویی در ایران شناخته شده است. این اپلیکیشن حاوی فیلم های آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدرسه می باشد. نصب اپلیکیشن رایگان است. این اپلیکیشن کامل ترین مجموعه آموزشی در ایران است. مطابق بررسی های انجام شده، اپلیکیشن آموز بهترین انتخاب و مطمئن ترین منبع آموزشی است که در اختیار دانش اموزان قرار دارد. فیلم های آموزشی که در این اپ وجود دارد، توسط برترین اساتید ایران تدریس شده است. اپلیکیشن آموز کامل ترین و قدرتمندترین ابزار آموزشی ویدئویی است. پیشنهاد ما به دانش آموزان در تمامی مقاطع این است که حتما این اپلیکیشن را روی گوشی همراه ، لپ تاپ و … خود نصب کنند و همه جا به ویدئوهایی اموزشی دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن آموز برترین اپلیکیشن ویدویی در ایران

اپلیکیشن آموز به عنوان برترین اپلیکیشن آموزش ویدئویی سال 98 در ایران شناخته شده است. تمامی ویدئوهای آموزشی توسط اساتید برتر ایران ضبط شده و آموزش داده شده است. دانش آموزان در هر مقطعی می توانند این اپلیکیشن را روی تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و … نصب کنند. دانلود این اپلیکیشن آموزشی رایگان است. دانش آموزان با نصب آن و انتخاب مقطع تحصیلی خود به فیلم های آموزشی تمام دروس مقطع خود دسترسی خواهند داشت.

مراحل نصب اپلیکیشن آموز بر روی گوشی همراه و از طریق وب سایت در کامپیوتر و … یکسان است. ابتدا لازم است در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. اطلاعاتی که برای ثبت نام لازم است، شامل نام کاربر و یک شماره تلفن همراه است که کد تایید نصب اپلیکیشن به آن ارسال شود.

حین انجام مراحل نصب لازم است، مقطع تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب مقطع تحصیلی می توانید فیلم های آموزشی مربوط به مقطع خودتان را مشاهده کنید. امکان دیگری که این اپلیکیشن را استثنایی می کند این است که دانش آموزان هر کجا از مراحل آموزش که نیاز به پرسش سوال داشته باشند می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تحصیلی تماس بگیریند و پاسخ سوال خود را بگیرند.

برای مشاهده راهنمای نصب اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید:

clickراهنمای نصب اپلیکیشن آموز

تصاویری از مراحل نصب اپ آموز:

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای مشاوره در زمینه استفاده و دریافت رایگان اپلیکیشن آموز با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه اپلیکیشن آموز برترین اپلیکیشن آموزش ویدیویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید