انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری 98

انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری 98 در میان داوطلبان از استقبال بسیاری برخوردار می باشد. انتخاب رشته مجازی با استفاده از نرم افراز انتخاب رشته انجام می شود. این نرم افزار حاوی اطلاعات لازم در مورد رتبه و تراز لازم برای قبولی رشته ها در دانشگاه های مختلف است. نحوه انتخاب رشته صحیح کنکور سراسری، تاثیر بسیاری در افزایش احتمال قبولی داوطلبان در رشته و دانشگاه هدفشان خواهد داشت. داوطلبان حتی در صورت نداشتن اطلاعات کافی در مورد ظرفیت پذیرش رشته ها و دانشگاه ها و رتبه و تراز لازم برای قبولی در انتخاب رشته، می توانند با خیالی آسوده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری استفاده نمایند. اطلاعات موجود در این نرم افزار برای کنکور هر سال، به روز می شود.

انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری سال 98

انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری 98 روشی ساده، کاربردی، پرطرفدار و مطمئن برای داوطلبان کنکور به شمار می رود. در حال حاضر بهترین نرم افراز موجود، که حاوی اطلاعات جامع برای انجام انتخاب رشته صحیح می باشد، نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور است.

نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور به صورت مجازی و رایگان در اختیار داوطلبان کنکور سراسری سال 98 قرار دارد. برای استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان راهنمای شما برای استفاده از این نرم افزار می باشند. همچنین آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به داوطلبان کنکور سراسری سال 98 می باشند.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری صدای مشاور، براساس جدیدترین و آخرین تغییرات قوانین و ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور و پذیرش در دانشگاه های سطح کشور تهیه شده است. این نرم افزار رتبه و تراز کارنامه داوطلبان کنکور سال 97 را با اطلاعات کنکور سال 98 مقایسه می کند. داوطلبان با استفاده از این نرم افزار امکان مقایسه نمرات ، تراز و رتبه خود با کنکور دوره قبل را خواهند داشت.

برای استفاده از نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 98، نیاز به اطلاع از رتبه کل، رتبه سهمیه، رتبه خود در زیر گروه ها و در رشته های مختلف را خواهید داشت. با توجه به شرایط عمومی، اختصاصی و علایق خود می توانید انتخاب رشته صحیح داشته باشید. عملکرد این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد. 

داوطلبان عزیز کنکور 98 می توانند برای اولویت بندی انتخاب رشته کنکور به صورت حرفه ای از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان پاسخگوی تمام سوالات داوطلبان در مورد درصد احتمال قبولی در رشته و دانشگاه هدف، با توجه به رتبه و ترازی که کسب کرده اند ، می باشند.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته مجازی رایگان کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید