انتخاب رشته دکتری 99

انتخاب رشته دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با وجود این که داوطلبان آزمون دکتری تا کنون بار ها مرحله انتخاب رشته در پایه های مختلف را گذرانده اند، باز هم انتخاب رشته دکتری یکی از بزرگ ترین دغدغه ها و نگرانی های این قشر است. نتایج آزمون دکتری در تاریخ 1 شهریور 1399 در اختیار داوطلبان و بر روی سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت. همچنین متقاضیان می توانند دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 را در ادامه این مقاله دانلود نمایند و از زمان دقیق انتخاب رشته و نحوه درست انجام آن با خبر شوند.

زمان انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه آزاد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق کنکور، انتخاب رشته دکتری نیز به تعویق افتاد. در سال 98 زمان انتخاب رشته از سوم تا شانزدهم اردیبهشت ماه بود اما امسال طبق گزارشات به دست آمده، زمان انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه آزاد از سوم شهریور ماه خواهد بود.

در سال 99 ظرفیت پدیرش دکتری دانشگاه آزاد حدود 10 هزار نفر اعلام گردیده است. همچنین تمامی متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری، تا 80 رشته محل را در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انتخاب کنند. طبق آخرین گزارشات به دست آمده، آزمون کتبی و مصاحبه نهایی سهم 50 درصدی در نتایج نهایی خواهد داشت. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه آزاد، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته دکتری 99

متقاضیان باید به منظور انتخاب رشته، از شناسه انتخاب شده درج شده در ذیل کارامه صادر شده از سمت سازمان سنجش و آموزش کشور و کد ملی استفاده کنند تا وارد سامانه شوند. برای انتخاب رشته دانشگاه سراسری نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه وجود ندارد اما برای دانشگاه های آزاد، ابتدا باید هزینه آن را بپردازید تا بتوانید وارد صفحه اصلی شوید. هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برای هر داوطلب 610000 ریال می باشد که باید از سوی داوطلب پرداخت شود. داوطلبان دانشگاه آزاد برای اصلاح انتخاب رشته، نیازی به پرداخت دوباره وجه نخواهند داشت.

***برای انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه ها مقاله بهترین رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید.

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری 99

طبق اعلام سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org زمان شروع انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه دانشگاه ها (به جز دانشگاه آزاد)، از روز دوشنبه 3 شهریور 1399 الی پنج‌شنبه 5 شهریور 1399 می باشد.

در هنگام انتخاب رشته به هیچ وجه از دکمه BACK مرورگر خود استفاده نکنید. همچنین هرگز در هنگام انتخاب رشته دکتری بیش از یک صفحه در مرورگر خود باز نکنید. در هنگام بروز مشکل در زمان انتخاب رشته، مرورگر را ببندید و دوباره مراحل از را از اول طی کنید. توجه کنید که انتخاب رشته شما زمانی به پایان رسیده است که کد 15 رقمی خود یعنی رسید انتخاب رشته تان را دریافت کرده باشید. برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه سراسری و پیام نور، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 99 دانشگاه سراسری

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، جزئیات سوابق مورد ارزیابی برای بررسی امتیازات تحصیلی و پژوهشی، ظرفیت پذیرش دانشجو های دکتری تخصصی و پژوهشی در رشته در هر دانشگاه و زمان و محل برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت نوشته شده است. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، این مقاله را دنبال کنید. لینک دانلود در روز های آینده اضافه خواهد شد.

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت تا کنون منتشر نشده است و بلافاصله پس از انتشار آن از طریق سایت sanjeshp.ir، صدای مشاوران لینک دانلود آن را برای مطالعه شما خواهد گذاشت. داوطلبان مجاز برای شرکت در آزمون کسانی هستند که حداقل 30 درصد نمره آزمون و 50 درصد میانگین نمره داوطلبان آن رشته را دارا باشند.

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان متقاضی انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیر انتفاعی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انتخاب رشته خود را انجام دهند. در ادامه، نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 99 را به طور کامل توضیح می دهیم. دقت کنید که در ابتدا دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 را به دقت مطالعه کنید و با رعایت قوانین، شروع به انتخاب رشته کنید.

  • در ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی سمت راست، گزینه دکترای تخصصی را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 99

  • در صفحه باز شده گزینه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) Ph.D سال 1399 را انتخاب کنید.
نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 99
  • نکات مطرح شده را مطالعه کنید و تایید و ادامه را انتخاب کنید.
نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 99
  • در نهایت با انتخاب یکی از روش ها و پر کردن اطلاعاتتان به صفحه انتخاب رشته می روید.

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 99

  • پس از وارد شدن به صفحه انتخاب رشته، کد رشته محل های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت وارد کنید. در نهایت پس از ثبت کامل، حتما رسید انتخاب رشته خود که عددی 15 رقمی است را دریافت کنید.

سوالات متداول در زمینه انتخاب رشته دکترا

  1. آیا انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد رایگان است؟
    خیر. مبلغ قابل پرداخت در این مقاله توضیح داده شده است.
  2. زمان انتخاب رشته دکترا 99 چه تاریخی است؟
    از سوم شهریور ماه سال 1399
  3. چگونه به کمک دفترچه انتخاب رشته دکتری، به تنهایی انتخاب رشته کنیم؟
    ما در این مقاله راهنمای انتخاب رشته به تنهایی و به کمک دفترچه را به صورت تصویری منتشر کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی انتخاب رشته دکترا با مشاورین صدای مشاوران تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید