افزایش دو برابری ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

افزایش دو برابری ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه افزایش دو برابری ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از افزایش دو برابری ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان صحبت شده است و بنابر درخواست رییس دانشگاه فرهنگیان از رییس سازمان سنجش می توانند با استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افراد علاقه مند بیشتری را به مصاحبه مجدد دعوت نمایند. در ادامه می توانید از نحوه اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مطلع شوید.

دعوت بیشتر داوطلبان به مصاحبه فرهنگیان

رییس دانشگاه فرهنگیان در نامه ای خطاب به رییس آموزش و پررش از درخواست افزایش دو برابری ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و داوطلبان علاقه مند به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان صحبت نموده است. این افزایش ظرفیت برای داوطلبان کنکور سراسری در سال جدید نیز اعمال خواهد شد . داوطلبان می توانند متن اطلاعیه را در زیر مشاهده نمایند.

“ضمن تشکر از همراهی های همیشگی حضرتعالی با وزارت آموزش و پرورش با عنایت به نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص؛ خواهشمند است به منظور اجابت درخواست تعدادی از داوطلبان ورود به رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به منظور شرکت در فرآیند مصاحبه و امکان انتخاب نیروهای شایسته تر از بین داوطلبان واجد شرایط استدعا دارد دستور فرمایید دو برابر ظرفیت به جای 1/5 برابر ظرفیت در صورت وجود داوطلب واجد شرایط به منظور مصاحبه معرفی گردد.

علی الهیار ترکمن – معاون برنامه ریزی و توسعه منابع”

در صورت وجود هر گونه سوال و ابهامی در رابطه با افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سال 99 می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و پاسخ درست سوالات خود را از کارشناسان ما جویا شوید.

افزایش 30 درصدی پذیرش دانشگاه فرهنگیان

با توجه به نظر و اعلام رییس دانشگاه فرهنگیان در راستای افزایش ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، امکان افزایش ظرفیت 30 درصدی پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جدید فراهم شده است و افراد می توانند از اعلام اسامی در چند روز آینده با خبر شوند. افراد علاقه مند می توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را مشاهده نمایند. در حال حاضر لینک دریافت اسامی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سازمان سنجش باز نشده است به محض قرار گرفتن اسامی در این مقاله می توانید لست را مشاهده نمایید.

جمع بندی

مقاله بالا در رابطه با افزایش ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان صحبت شده است . این افزایش پذیرش برای دانشجویان و علاقه مندان به دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم می باشد. با مطالعه مقاله فوق می توانید از میزان افزایش ظرفیت 30 درصدی در دانشگاه فرهنگیان مطلع شوید.

تکمیل ظرفیت برای چه استان هایی در دانشگاه فرهنگیان اعمال خواهد شد ؟

افزایش و تکمیل ظرفیت فقط برای واحد هایی اعمال می شود که ظرفیت خالی برای ثبت نام داشته باشند.

چه افرادی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت خواهند شد ؟

افرادی که در کنکور 99 متقاضی دانشگاه فرهنگیان بوده و حد نصاب نمره قبولی برای مصاحبه را دریافت کرده باشند.

جهت مشاوره در زمینه افزایش دو برابری ظرفیت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید