اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

دریافت کارنامه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در مقاله زیر می توانید از نحوه دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مطلع شوید . این نتایج هم اکنون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل روئیت می باشد. داوطبان می توانند با استفاده از لینکی که در ادامه این مقاله قرار داده شده است مستقیما به سایت دریافت کارنامه مراجعه نموده و کارنامه نتایج علمی کاربردی خود را دریافت نمایند.

دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هم اکنون از سایت سازمان سمجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است. داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی می توانند نتایج خود را با استفاده از راهنمایی های ارائه شده در این مقاله در یافت نمایند. نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان پذیرفته شده می توانند به صورت حضوری  آنلاین نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نحوه دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

نحوه دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به این صورت می باشد که ابتدا باید توسط مرورگر خود سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را انتخاب نمایید سپس از از قسمت سمت راست گزینه ی کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایید. بعد از باز شدن صفحه ی زیر می توانید برای دریافت کارنامه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اقدام نمایید.

دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

با توجه به تصویر فوق می توانید گزینه ی کاردانی به کارشناسی انتخاب نموده و نسبت به دریافت کارنامه آزمون کاردانی به کارشناسی خود اقدام نمایید. در ادامه از نحوه دریافت نتایج و شیوه ی دریافت کارنامه صحبت خواهد شد.

دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

با توجه به تصویر فوق دو روش برای دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی وجود دارد:

  • روش اول وارد کردن شماره شناسنامه و شماره پرونده به همراه سال تولد داوطلب
  • روش دوم وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه به همراه سال تولد داوطلب
برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می توانید با شماره های درج شده دراین مقاله تماس حاصل نموده و از این موضوع مطلع شوید.

در صورت در دسترس نداشتن تلفن ثابت می توانید با خرید بسته های تماسی از سایت صدای مشاوران با ما در ارتباط باشید.

سایت دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

سایت دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به نشانی sanjesh.org می باشد و داوطلبان می توانند با استفاده از لینکی که در این مقاله قرار دارد به صفحه اصلی دریافت نتایج علمی کاربردی وارد شوند و کارنامه خود را دریافت نمایند.

دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

اگر پس از اعلام نتایج جزو پذیرفته شدگان می باشید باید با در دست داشتن مدارک لازم در زمان اعلام شده به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند .  در صورتی که از قبولی خود رضایت ندارید می توانید در ثبت نام دوره های بعد کاردانی به کارشناسی  دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایید. داوطلبان ضمن ثبت نام باید به شهریه دانشگاه علمی کاربردی توجه داشته باشند و با توجه به آن در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نمایند. برای اطلاع از این موضوع می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.

پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به شرح زیر می باشد. داوطلبان پس از دریافت نتایج از لینکی که در بالا قرار دارد می توانند مدارک زیر را جمع آوری نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. همه پذیرفته‌شدگان می بایست برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ 99/08/15 به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه جامع‌ علمی ‌– ‌كاربردی مراجعه نمایند.

  1. شش قطعه عكس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
  2. یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
  3.  یک برگ تصویر كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
  4. اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یك برگ تصویر آن.
  5. اصل كاربرگ 101 (گواهی اشتغال) به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  6. اصل كاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  7. مدركی كه وضعیت نظام وظیفهمتقاضیان را با توجه به بند 2-3 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذكور مشخص نماید (برای برادران).

جمع بندی

مقله بالا از نحوه دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی صحبت شده است. این نتایج را هم اکنون می توانید از لینکی که در بالا قرار داده شده است دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید