اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان و نحوه دریافت کارنامه نهایی و اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99 مطلع می شوید. سازمان سنجش آموزش كشور در اسامي‌ پذيرفه شدگان نهايی آزمون‌ ورودي‌ دوره دكتری نيمه متمركز سال 99 تمام دانشگاه های سراسری ، پیام نور ، غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالي و همچنين دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

به اطلاع پذيرفته شدگان نهايی آزمون دکتری نیمه متمرکز تمام دانشگاه ها می رسد كه نتایج در دو بخش اعلام می شود.

بخش اول : پذيرفته شدگان كليه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

بخش دوم: پذيرفته شدگان دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری سال 99 منتشر شد. کارنامه اولیه آزمون دکتري سال 99 در تاریخ 99/06/02 منتشر شد که با مراجعه به سایت sanjesh.org میتوانید کارنامه اولیه را دریافت کنید، و نتایج نهایی آزمون بعد از انتخاب رشته در سایت سنجش منتشر میشود.

داوطلبانی که هم در رديف پذيرفته شدگان يكی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قرار دارند و هم در رديف پذيرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی می باشند، توجه داشته باشند كه فقط مجاز به انتخاب و ثبت نام در یکی از كدرشته محل های قبولی خواهند بود. به عبارتي مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند. در غير اين صورت مطابق ضوابط با داوطلبان رفتار می شود.

بخش اول: مربوط به كليه پذيرفته‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي (بجز دانشگاه آزاد اسلامي)

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99

زمان ثبت نام نهایی قبول شدگان آزمون دکتری سراسری 99

پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99 می توانند با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه محل پذیرش مراجعه کنند. برای اطلاع از مدارک لازم برای مراجعه به دانشگاه ها با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. داوطلبان دکتری دانشگاه سراسری، پیام نور، غیرانتفاعی و آزاد می توانند برای دریافت نتایج آزمون دوره دکتری سال 99 و کارنامه نهایی آزمون دکتری 99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه).

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99

ب – نحوه گزينش نهايي و ضوابط مربوط:

1-بيست و پنج درصد (25 %) ظرفيت هر كدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» و رزمندگان اختصاص دارد.

2-پنج درصد (5 %) ظرفيت هر كدرشته محل به «جانبازان زير 25 % و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

3-ده درصد (10 %) مازاد بر ظرفيت با رعايت مصوبات مربوط، به مربيان آموزشي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري اختصاص داده شده و گزينش براساس آن انجام گرفته است.

4- با توجه به ضوابط آزمون، پذيرش نهايي داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذيرش در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌هاي آزمون فوق‌الذكر صورت پذيرفته است.

5- براي داوطلبان واجد شرايط گزينش، كارنامه‌اي حاوي اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هريك از كدرشته‌ محل‌هاي معرفي شده براي مصاحبه در سهميه مربوط تنظيم و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دسترسي خواهد بود.

6- از آنجا كهتغيير گرايش و انتقال پذيرفته‌ شدگاندوره‌ هاي دكتري «Ph.D» امكان‌پذير نمي‌باشد، و اصولاً بررسي اين امور نيز به عهده اين سازمان نمي‌باشد، لذا درخواست ‌هاي داوطلبان در اين خصوص قابل بررسي نخواهد بود.

ج – مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام‌:

1- اصل‌ و يك نسخه تصوير مدارك‌ كارشناسي‌ و كارشناسي‌ارشد مورد تاييد وزارت‌ علوم، تحقيقات‌ و فنآوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي عالي انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ و كارشناسي‌ارشد قيد شده‌ باشد.

تبصره‌1: پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس) نمي‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل اخذ مدرك مذكور را با محتوي فرم ذيل اين اطلاعيه تكميل و پس از تأييد موسسه محل تحصيل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولي ارائه نمايند.

تبصره 2: براساس مصوبه جلسه مورخ 368 مورخ 74/11/03 شوراي عالي انقلاب فرهنگي فضلا و طلاب حوزه هاي علميه قم و خراسان كه دوره سطح 3 را گذرانده‌اند و يا تا تاريخ 99/06/31 دانش آموخته مي‌شوندبراي يكي از كدرشته‌هاي امتحاني مرتبط در گروه علوم انساني مجاز به ثبت نام و شركت در اين آزمون بوده‌اند. بديهي است اين دسته از داوطلبان در صورت قبولي نياز به گذراندن دروس پيش نياز به تشخيص گروه آموزشي موسسه محل قبولي مي باشند. ضمنا داوطلبان مربوط مي‌بايست در زمان ثبت نام مدرك فراغت از تحصيل خود را كه توسط مديريت حوزه هاي علميه صادر گرديده است در اختيار داشته باشند

تبصره 3: دارندگان مدارك تحصيلي معادل مي‌بايست حائز شرايط «آيين‌نامه شركت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمون‌هاي ورودي مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه 845 شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كهطي بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28توسط معاونت آموزشي وزارت متبوع به كليه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي ابلاغ گرديده، باشند. بديهي است آن عده از دارندگان مدارك معادل كه قبل از تاريخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 77/09/03 شوراي عالي انقلاب فرهنگي (مبني بر ممنوعيت برگزاري دوره‌هاي معادل) در دوره‌هاي معادل پذيرفته‌ شده‌اند، در شمول اين مصوبه قرار مي‌گيرند.

تبصره 4: براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، كليه دارندگان مدرك معادل ضمن خدمت فرهنگيانكه طي سال‌هاي 1377 تا 1381 به دوره‌هاي مذكور راه يافته‌اند، حسب مورد از تسهيلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/05/28 براي ادامه تحصيل در مقاطع رسمي بالاتر برخوردار مي‌شوند.

2- اصل‌ و دو سري‌ تصوير از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و كارت ملي.

3- شش‌ قطعه‌ عكس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌.

4- ارائه مدركي كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1399 مشخص‌ كند (براي‌ برادران‌).

5- داوطلباني كه با استفاده ازسهميه ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران) و يا رزمندگانپذيرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأييديه سهميه قبولي نمي‌باشند و ملاك عمل براي ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در ليست‌هاي ارسالي به موسسات مي‌باشد.

6- ارائه معرفي‌نامه رسمي مبني بر واجد شرايط بودن براي استفاده از امتياز ويژه مربيان “رسمي- قطعي” و يا “رسمي- آزمايشي” وزارت علوم، تحقيقات و فناوري. اين سهميه شامل مربيان رسمي قطعي و رسمي آزمايشي دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه پذيرش دانشجوي آنها از طريق آزمون سازمان سنجش آموزش كشور صورت مي‌پذيرد، مي‌باشد.

د- تذكرات‌ مهم

1- حضور شخص پذيرفته براي ثبت‌نام الزامي است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌هاي اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد و عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ يا تاريخ‌هاي تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.

2ـ به پذيرفته‌شدگان توصيه مي‌شود كه قبل از مراجعه در تاريخ‌هاي تعيين شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تكميلي را در پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مطالعه نمايند.

3-  در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

4-مطابق ضوابط پذيرفته‌شدگان نهايي دوره‌هاي روزانه در آزمون دكتري نيمه‌متمركز سال 1399 (اعم از اينكه در دانشگاههاي محل قبولي ثبت‌نام نموده و يا اصلاً ثبت‌نام ننمايند) مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون دكتري تخصصي «Ph.D» سال 1399 نخواهند بود.

5- به اطلاع كليه متقاضيان كدرشته محل‌هاي مربوط به دانشگاه علوم انتظامي امينمي‌رساند باتوجه به اعلام دانشگاه مذكور و طولاني شدن زمان مصاحبه داوطلبان، در هيچ‌ يك از كدرشته محل‌هاي دانشگاه يادشده، اعلام نتيجه‌اي در اين مرحله صورت نمي‌گيرد. به عبارت ديگر اسامي پذيرفته‌شدگان نهائي، پس از اعلام نمره مصاحبه داوطلبان و گزينش نهائي متعاقباً اعلام خواهد شد.

6- به دانشجويان دوره دكتري تخصصي به غير از تسهيلات صندوق رفاه دانشجويان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت ديگري صورت نمي‌پذيرد.

با توجه به كنترل هاي متعدد و بررسي‌هاي انجام شده از صحت اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری سال 99 اطمينان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج نهايي آزمون از طريق سايت، درصورتي كه درباره مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان اقدام نمايند و يا با شماره تلفن‌ 42163-021 تماس حاصل نمايند و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري صورت پذیرد  ترتيب اثر داده نخواهد شد.

اعلام نتایج نهایی دکتری 99

بخش دوم: مربوط به كليه پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي

كليه داوطلباني كه از رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي انتخاب رشته نموده و در رديف معرفي‌شدگان براي مراحل مصاحبه در رشته‌هاي آن دانشگاه قرارگرفته اند:

1-چنانچه مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده لازم است براي اطلاع از زمان و چگونگي ثبت‌نام در واحدهاي دانشگاهي محل پذيرش وهمچنین مشاهده کارنامه نتایج نهایی به پايگاه اطلاع‌رساني مركز سنجش و پذيرش اين دانشگاه به سایت سنجش مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

2-کلیه داوطلبان درخصوص هرگونه سوال دررابطه بانتایج این دانشگاه می توانند به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید