اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد مقطع دهم، زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم مهم ترین سوالی است که در این مقاله به آن پاسخ داده خواهد شد. ثبت نام در مدارس شاهد از طریق سامانه جامع امور شاهد و ایثارگزان ( سجا ) به نشانی saja.medu.ir انجام شده و دانش آموزان غیر شاهد بر اساس امتیازاتی که کسب می نمایند در یک فرایند غیرمتمرکز و دو مرحله ای در این مدارس پذیرفته خواهند شد.

مدارس شاهد دارای دو گروه از دانش آموزان شاهد و غیر شاهد می باشد. دانش آموزان شاهد، و غیر شاهد بوده که مخاطب تمامی صحبت های این مقاله دانش آموزان غیرشاهد می باشد. دانش آموزان شاهد بدون نیاز به طی کردن مراحل ثبت نام و کسب امتیازات، در این مدارس پذیرفته خواهند شد.

  • دانش آموزان شاهد شامل فرزندان شهدا ، آزادگان ، جانبازان 50% و بالاتر می باشند که ثبت نام اين دانش آموزان در مدارس شاهد پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا در موعد مقرر و با ارائه مدارک توسط اولیا به مدرسه، بصورت قطعی انجام می گردد.
  • دانش آموزان غیرشاهد شامل دانش آموزان با اولويت ايثارگری و ساير اولويت ها می باشند. ثبت نام اين دانش آموزان در دو مرحله ( ثبت نام موقت و ثبت نام نهایی ) به روش امتیازبندی از طريق سامانه سجا انجام می پذيرد. ثبت نام قطعی منوط به کسب امتیاز لازم می باشد.

بسیاری از داوطلبین و دانش آموزان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم را به منزله ثبت نام نهایی و قطعی در این مدارس تلقی می کنند، در صورتی که این گونه نیست و دانش آموزان به میزان حدود سه برابر ظرفیت پذیرش به مرحله ارائه مدارک به مدارس دعوت شده و سپس از میان آن ها گزینش نهایی انجام خواهد شد.

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

در ادامه زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم برای اطلاع دانش آموزان و والدین آن ها ارائه می گردد. لازم است پذیرفته شدگان در این مرحله نسبت به تکمیل مدارک و امتیازاتی که در فرم پیش ثبت نام ادعا نموده بودند اقدام نمایند.

  • زمان اعلام نتایج پایه دهم مدارس شاهد در بازه زمانی 23 تیر 199 می باشد.
    دانش آموزان با مراجعه به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir از منوی سمت چپ سایت میتوانند وارد پروفایل کاربری خود شده و اقدام به مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد نمایند.
  • تایید صلاحیت و بررسی مدارک ثبت نام در تاریخ 24 الی 31 تیر ماه صورت می گیرد.
    دانش آموزان بایستی با در تاریخ مشخص شده دبا در دست داشتن مدارک ادعا شده در فرم ثبت نام اینترنتی به این مدارس مراجعه کرده و و مدارس شاهد موظف هستند تا با بررسی مدارک مورد نظر، نتایج نهایی پذیرش دانش آموزان را در زمان از پیش تعیین شده اعلام نمایند.
  • ثبت نام نهایی دانش آموزان پایه دهم در مدارس شاهد در بازه زمانی 1 الی 15 مرداد انجام خواهد شد.
    پس از مراجعه دانش آموزان برای بررسی مدارک و تایید صلاحیت، دانش آموزان پذیرفته شده برای ثبت نام می بایست در انتظار دریافت پیامک قبولی در این مدارس مانده و در صورت دریافت پیامک در زمان دذکر شده برای ثبت نام به مدرسه مورد نظر مراجعه نمایند.

شما می توانید برای دریافت نتایج ثبت نام مدارس شاهد با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاورین مجموعه صدای مشاوران در ارتباط باشید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید