اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان آزمون اصلح

اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان آزمون اصلح

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان آزمون اصلح

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان آزمون اصلح اعلام شد. آزمون اصلح فرهنگیان برای سنجش میزان مهارت ها برگزار می شود. در ادامه این مقاله می توانید از سایت آزمون اصلح و نتایج اعتراض به آزمون اصلح سال 99 آگاه شوید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

آزمون اصلح چیست

 آزمون اصلح ویژه چه کسانی است؟ داوطلبین ورود به دانشگاه به چند دسته تقسیم می‌شوند. گروه اول این افراد کنکوری هستند .دسته دیگر شامل افرادی می شود که شامل ماده 28 می شوند. دسته سوم افرادی هستند که در آزمون اصلح  باید شرکت نمایند. زمان برگزاری آزمون جامع روز جمعه 21 آذر ماه بود.

آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان برای افرادی می باشد که ضمن تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و یا دانشگاه های دیگر برای سنجش میزان مهارت های خود در آزمون اصلح شرکت کرده و مهارت آنان سنجیده خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون اصلح می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

آزمون اصلح فرهنگیان چیست | جزئیات برگزاری آزمون اصلح

 

اعتراض به آزمون اصلح

مسئول برگزار کننده آزمون جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ از اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان این آزمون خبر داد.

رضا کچوئیان، از اعلام نتایج نهایی مؤلفه‌های ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای و نتایج رسیدگی به اعتراضات برخی مهارت آموزان خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان با دریافت اعتراض ثبت شده مهارت آموزان در سامانه هدف با تشکیل کارگروه، مسئولیت بررسی اعتراضات را عهده دار بود.این مقام مسئول، تصریح کرد: این افراد می‌توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir از نتایج قطعی آزمون مطلع شوند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اعلام تعداد ۱۰ هزار و ۷۹۹ نفر شرکت کننده آزمون آذر ماه سال جاری تصریح کرد: در نخستین مرحله این آزمون تعداد ۹ هزار و ۲۱۲ نفر از مهارت آموزان با موفقیت از آزمون گذر و در مرحله اعتراض، پس از احتساب نمرات تدریس عملی و مؤلفه فرهنگی با تغییر صورت گرفته در نمره کتبی اصلح، با ثبت اعتراض تعداد ۷۷۷ نفر مهارت آموز در سامانه هدف ۵۱۸ نفر قبول و در نهایت ١ /۹۰ درصد افراد شرکت کننده در آزمون اصلی مهارت آموزان ماده ۲۸ موفق به کسب حد نصاب نمره و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح این طور گفته است که در مرحله بررسی برخی اعتراض‌های مورد تأیید و پذیرش کمیسیون آزمون، بازنگری مجدد انجام و با تغییر در امتیاز مؤلفه ها، نمره نهایی اکتسابی مهارت آموزان مشمول، تعدیل شد.افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون جامع آذر ماه نشده اند می‌توانند با شرکت در آزمون جبرانی با کسب حد نصاب نمره، گواهی صلاحیت حرفه معلمی را دریافت کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان: دستورالعمل اجرایی و نحوه برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع مهارت آموزان خواهد رسید.زمان ثبت نام مهارت آموزان برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح متعاقبا اعلام خواهد شد.

سایت آزمون اصلح

آدرس سایت آزمون اصلح hadaf.cfu.ac.ir می باشد. برای مشاهده نتایج اعتراض به آزمون اصلح می توانید به این سایت مراجعه نمایید.در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به این سامانه می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

سایت آزمون اصلح

سوالات آزمون اصلح 99

اگر درد آزمون اصلح امسال شرکت کرده اید و موفق به کسب نتیجه خوبی در این آزمون نشده اید در ادامه می توانید نکاتی که در آزمون و سوالات آزمون اصلح باید رعایت کنید را مطالعه نمایید تا در سال بعد باعملکرد بهتری دراین آزمون شرکت نمایید.

    • طبق اخبار اعلام شده هنر آموزان میتوانند با مطالعه سه سناریوی آزمون به تمامی سوالات سناریو محورپاسخ دهند و جای نگرانی برای آن ها وجود ندارد.
    • امکان بازگشت به سوالات قبل وجود ندارد.
    • نشر کلی و جزئی سوالات، حتی در حد یک سوال جرم محسوب می شود.
    • افراد دارای منشی برای رگفتن وقت بیشتر برای پاسخگویی به سوالات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 18 و 19 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 16 با مراجعه به سایت معاونت نظارت و یا دیگر سایت های مدیریت امور پردیس‌های استان خود با شماره تلفن در نظر گرفته ارتباط برقرار نمانید.
    •  5 دقیقه پس از شروع هر کدام از بخش های آزمون کتبی، امکان ورود مهارت‌آموزان به سامانه آزمون اصلح وجود نخواهد داشت.
    • در قبال کیفیت اتصال اینترنتی مهارت‌آموزان و تاخیر در ورود به سایت ، مرکز سنجش فرهنگیان هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

جمع بندی مقاله

نتایج اعتراض به آزمون اصلح اعلام شد. مسئول برگزار کننده آزمون جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ از اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان  آزمون اصلح خبر داده است. در این مقاله از نحوه مشاهده نتایج اعتراض به آزمون اصلح 99 آگاه می شوید. همچنین نکاتی که در سوالات آزمون اصلح باید به آنها توجه داشته باشید در  این مقاله برای شما ذکر شده است.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با شماره های گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان آزمون اصلح

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید