اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از اخبار اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 مطلع می شوید. اطلاع از زمان و نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، برای داوطلبان ضروری است.

زمان اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99

زمان اعلام نتایج از تاریخ 98/06/23 است. نتایج بر روی سایت سنجش قرار گرفت. برای ورود به این دانشگاه و انتخاب رشته و اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از طریق ثبت نام در کنکور سراسری اقدام نمایید. جهت ورود به این دانشگاه نسبت به انتخاب کد رشته محل های دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایید. پیشنهاد می دهیم حتما برای انتخاب رشته صحیح از راهنمایی مشاور تحصیلی بهره مند شوید.

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور و انتخاب کد رشته محل های این دانشگاه، نتایج دانشگاه فرهنگیان اعلام می شود. واجدین شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی که در اعلام نتایج آزمون قبول شده اند، به مرحله مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد. 

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به صورت چند برابر ظرفیت انجام می شود. داوطلبان بعد از قبولی در مرحله مصاحبه اولیه به مصاحبه تخصصی دعوت می شوند. برای اطلاع از سوالات پرتکرار مصاحبه اولیه و اختصاصی فرهنگیان با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. بعد از قبولی در مصاحبه تخصصی اسامی پذیرفته شدگان و اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.

برای دریافت نتایح اولیه کنکور و اطلاع از نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و قبولی در مصاحبه اولیه و نهایی دانشگاه فرهنگیان با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان :

سازمان سنجش آموزش کشور در مدت کوتاهی بعد از مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و مراحل مصاحبه، نتایج را اعلام می نماید. تکمیل ظرفیت فرهنگیان با هدف پذیرش دانشجو هم زمان با ورودیان دیگر انجام می شود. احتمالا نتایج تکمیل ظرفیت چند روز بعد از ثبت نام نیم سال دوم است. پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت هم زمان در کلاس های درس حضور خواهند داشت. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید